Ja, ik vind alleen die lichtblauwe das een beetje sufjes, maarja dat pas wel bij hem.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Balkie een nice outfit aanheeft
Das waar, hij zal zijn groen/witte das wel zat zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik vind alleen die lichtblauwe das een beetje sufjes, maarja dat pas wel bij hem.
ach joh die hebben daar gewoon een database met foto's die ze met een druk op de knop op het scherm kunnen gooien.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelijk Wilders op de achtergrond, de vraag van Peter is ingestudeert?
Denk niet dat Peter daar genoegen mee gaat nemenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
waarom zeggen die politici niet gewoon "we sluiten geen partijen uit, maar we sluiten wel bepaalde standpunten van die en die partij uit"
Want? Hij moet meegaan in de mening van de Vries?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:20 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wat een knuppel die Balkenende..
Ongelooflijk!
dat is balkenende.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is die oude man, een oud politicus?
Van Agt. Ex-premier.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is die oude man, een oud politicus?
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat is balkenende.
een bijna oud politicus idd.
"Maar ik ben helemaal niet moe"quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef MilaNL het volgende:
Van Agt zegt iets negatiefs over Balkenende, er wordt gebeld, hij nuanceert en Balkenende beroept zich direct op de nuance in plaats van op de kritiek.
Nee hij kan nooit eens een vraag normaal beantwoorden maar overal omheen draaienquote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Want? Hij moet meegaan in de mening van de Vries?
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
had dat kind nou een militair uniform aan?
Hij slaapt altijd 4 uur.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef ThePianoMan het volgende:
Hoeveel uur heeft JP geslapen?!
Hahaquote:
ChristenUnie.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat kreeg die Jeroen Snel als advies
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha
edit.
Ey, die post was net zo goed
hij kijkt gewoon naar beneden. o nee toch nietquote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef Qebbel het volgende:
Die kerel daarachterHij vindt het errug slaapverwekkend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |