Ik heb heel lekkerquote:
En toch heb ik bij jou het gevoel dat de verandering niet 'echt' is, maar dat je anderen en vooral jezelf voor de gek houdt, omdat je vindt dat je positief hoort te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook een verandering. Het is vooral een verandering van visie op het leven (geweest). Van negatief naar positief.
Herkenbaar *ouchquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee. Zo was ik 'gewoon'. Door schade en schande verbitterd. En nooit de fout bij mezelf willen zoeken maar denken dat de hele wereld tegen mij was.
Je bent jezelf als je tevreden bent met hoe je in het leven staat en met de resultaten die dat voor jou en de rest van de wereld oplevert.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Maar Airwin.. zijn we nu dan iemand anders?
en wanneer zijn we onszelf dan? net voordat we doodgaan?
Niet dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
Wat speelt Oranje een draak van een wedstrijd
ik probeer juist niet mezelf te zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef krengetje het volgende:
Is het erg als ik gewoon mezelf probeer te zijn?
Je hebt heel lekker?quote:
dat is niet jatten, dat is een complimentquote:
Wie ben je dan? Paul of Thomas?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben mijzelf niet en jaren nooit geweest
Je hoeft het in ieder geval niet meer verplicht te volgen héquote:
Ik ben altijd mezelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef krengetje het volgende:
Is het erg als ik gewoon mezelf probeer te zijn?
Ja, maar ik wil eerst zien hoe het aankomende winter is. Zomers voel ik me beter dan 's winters namelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das toch iets om trots op te zijn!!!!!!
Dan geldt voor mij "Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest "quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent jezelf als je tevreden bent met hoe je in het leven staat en met de resultaten die dat voor jou en de rest van de wereld oplevert.
In het begin was dat misschien zo maar inmiddels is de positiviteit zo diep geworteld dat deze de kern van mijn bestaan is geworden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch heb ik bij jou het gevoel dat de verandering niet 'echt' is, maar dat je anderen en vooral jezelf voor de gek houdt, omdat je vindt dat je positief hoort te zijn.
Mwah.. ben het vergeten op te zettenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hoeft het in ieder geval niet meer verplicht te volgen hé
Al die aanbidders die ik dan krijgquote:
Ze zeggen dat een slechte generale een goede premiere betekent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
Wat speelt Oranje een draak van een wedstrijd
Ik juist andersomquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil eerst zien hoe het aankomende winter is. Zomers voel ik me beter dan 's winters namelijk.
Jaquote:
Thomasquote:
Zolang je mijn tv maar heel laatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ben het vergeten op te zetten
Als je probeert te quoten uit een liedje, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben mijzelf niet en jaren nooit geweest
Iedereen veranderd, maar een aantal eigenschappen zullen echt wel van je 1e tot je 80e jaar jouw eigenschappen blijven denk ik. Goede en slechte eigenschappen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik weet niet of ik vind dat we steeds meer onszelf worden. Wanneer zijn we daar dan? Je verandert voortdurend, je verandert met je leven mee, met je omgeving, hoe weet je wie je écht bent?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In het begin was dat misschien zo maar inmiddels is de positiviteit zo diep geworteld dat deze de kern van mijn bestaan is geworden.
Ik hoop het oprecht voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In het begin was dat misschien zo maar inmiddels is de positiviteit zo diep geworteld dat deze de kern van mijn bestaan is geworden.
Mag het hopen. Ik kijk al maanden uit naar het WKquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zeggen dat een slechte generale een goede premiere betekent.
sure, deel dat maar met iemand anders.quote:
En wat ga je daar aan doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Cue_ het volgende:
Dan geldt voor mij "Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest "
met jou voorop toch?quote:
Ik niet.quote:
Hoe moet het dan goed?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je probeert te quoten uit een liedje, doe het dan goed.
Kwartfinale gaat Nederland eruitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zeggen dat een slechte generale een goede premiere betekent.
En hoe staat dat op het bijzettafeltje als ik vragen mag?quote:
Dat vind ik lief.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.
In het voorjaar, zeker als het mooi weer is, bloei ik helemaal op. Mei, juni en juli vind ik de mooiste maanden van het jaar
In bepaalde periodes ben je zoals dan lekker voelt, of makkelijk is, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan geldt voor mij "Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest "
Okequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sure, deel dat maar met iemand anders.
Voor de verandering?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar ik iemand anders ben? Zal ik eens voor een avondje onaardig zijn voor de verandering?
blufquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar ik iemand anders ben? Zal ik eens voor een avondje onaardig zijn voor de verandering?
Ga dan maar niet naar Spanjequote:
overspel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat liedje gaat over overspel trouwens, dit even ter informatie.
Dat wist ik niet dat zou ik er nooit uit kunnen hebben opmakenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat liedje gaat over overspel trouwens, dit even ter informatie.
zodra ik een vallende ster zie, okay?quote:
quote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
overspel?
Nee, dat heet buitenspel schat, ik leg het nog 1x uit
Ik voel even met je meequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef FBreijer het volgende:
Ik weet niet zo goed wie ik ben op het moment.
Hoi, ik ben Henk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef FBreijer het volgende:
Ik ook maar het kost mij ook een paar jaar van mijn leven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag het hopen. Ik kijk al maanden uit naar het WK
Die twijfel zegt wel iets over jou.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef FBreijer het volgende:
Truequote:
Tuurlijk tijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Dat is als de bal buiten de lijn is
Ik ben nog altijd niet blij met mezelfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben oprecht blij dat ik niet ben wie ik 5 jaar geleden was. Dat was écht geen leuk meisje
fok dat kutWKquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook maar het kost mij ook een paar jaar van mijn leven.
Liever niet, maar bedanktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
overspel?
Nee, dat heet buitenspel schat, ik leg het nog 1x uit
Hmmm....hoezo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben oprecht blij dat ik niet ben wie ik 5 jaar geleden was. Dat was écht geen leuk meisje
In tegenstelling tot nu.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Nogmaals Nederland ligt eruit bij de kwartfinale.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hank klinkt welquote:
quote:
ALS Nederland wereldkampioen wordt, wordt ik helemaal gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom niet, wat zou je anders willen aan jezelf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd niet blij met mezelfHoop dat ik hetzelfde als jou over 5 jaar kan zeggen.
Wees maar niet bang.. gebeurd nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ALS Nederland wereldkampioen wordt, wordt ik helemaal gek
Nee ik heb geen verstandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tuurlijk tijn.![]()
Jij heb denk ik verstand van andere dingen
*trekt fronsend gezicht*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tuurlijk tijn.![]()
Je bent 23 en hebt door dat het niet goed is, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd niet blij met mezelfHoop dat ik hetzelfde als jou over 5 jaar kan zeggen.
Heeft toch iets te maken met de afstand en plek van de aanvaller en verdediger ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tuurlijk tijn.![]()
Mijn illusie, wat doe jequote:
Ik ben voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nogmaals Nederland ligt eruit bij de kwartfinale.
genoeg hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Waarom niet, wat zou je anders willen aan jezelf?
Dan zijn mijn stembanden stuk en mijn lever ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je bent al gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen voetbal voor nodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan zijn mijn stembanden stuk en mijn lever ook.
Mwah.. ben ookal bezig vanaf mn 12e hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent 23 en hebt door dat het niet goed is, dan komt het wel goed.![]()
Ik had graag toen geweten wat ik nu weet.
Is ook niet zo raar. Je woont toch in Noord-Brabant? Dat is praktisch Belgiëquote:
Ik herken veel in wat Q. zegt. Vond dat de wereld tegen me was, was negatief, verloor mezelf in zelfmedelijden, heb zooooveel tijd verspild aan iedereen om me heen álles, werkelijk álles, kwalijk nemen.. dat verdiende niemand.quote:
als de voorste speler voor de bal uit loopt dacht ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft toch iets te maken met de afstand en plek van de aanvaller en verdediger ofzo?
Nah ja, iets met plekken dacht ik. Meer weet ik uiteraard niet
Hell yeah!quote:
+1quote:
Ik gooi hm er maar in:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent 23 en hebt door dat het niet goed is, dan komt het wel goed.![]()
Ik had graag toen geweten wat ik nu weet.
Vanaf je 12e verander je sowieso al, dat is dus geen goed vergelijkingspunt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ben ookal bezig vanaf mn 12e he
iets jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft toch iets te maken met de afstand en plek van de aanvaller en verdediger ofzo?
Nah ja, iets met plekken dacht ik. Meer weet ik uiteraard niet
Ja, over plastische chirurgie hebben we t wel een andere keer..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
genoeg hooren dan vooral innerlijk.
half....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als de voorste speler voor de bal uit loopt dacht ik
nee ok.. vanaf welke leeftijd dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vanaf je 12e verander je sowieso al, dat is dus geen goed vergelijkingspunt.
ik heb de olympus e-400 digitale spiegelreflex, en ben pas sinds kort gaan schieten, dus heb nog vrij weinig kunstquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hell yeah!
Nou weet ik alleen nog steeds niet wat voor camera hebt en waar ik je kunstwerken kan bewonderen.
hahahaha ja preciesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, over plastische chirurgie hebben we t wel een andere keer..
En gelukkig wordt Nederland geen wereldkampioenquote:
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gooi hm er maar in:
Don't waste your time on jealousy; sometimes you're ahead, sometimes you're behind. The race is long, and in the end, it's only with yourself.
TETTEN!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gooi hm er maar in:
Don't waste your time on jealousy; sometimes you're ahead, sometimes you're behind. The race is long, and in the end, it's only with yourself.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[Singles] happen meer pillen dan pacman!quote:
in het gebied rondom het doel, dat grote groene vlak, na die ene witte lijn ofzoiets..quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik herken veel in wat Q. zegt. Vond dat de wereld tegen me was, was negatief, verloor mezelf in zelfmedelijden, heb zooooveel tijd verspild aan iedereen om me heen álles, werkelijk álles, kwalijk nemen.. dat verdiende niemand.
12 - 23... is 11 jaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet kijken waar je nu bent en waar je over tien jaar bent.
euh....neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het gebied rondom het doel, dat grote groene vlak, na die ene witte lijn ofzoiets..
zo'n blur herinner ik me van mn ex
Dan zat ik er nog niet zo ver naastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh....nee
maar een voldoende voor de moeite
Ik niet. Rond je 12e kom je in de pubertijd. Daarom kun je je op je 23e nooit goed vergelijken met hoe je was op je 12e.quote:
Witte lijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het gebied rondom het doel, dat grote groene vlak, na die ene witte lijn ofzoiets..
zo'n blur herinner ik me van mn ex
Coke?quote:
Ik zie dan ook liever kwaliteit dan kwantiteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb de olympus e-400 digitale spiegelreflex, en ben pas sinds kort gaan schieten, dus heb nog vrij weinig kunst
En nu? Gewoon nieuwsgierigheid hoor, ik was ook zo...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik herken veel in wat Q. zegt. Vond dat de wereld tegen me was, was negatief, verloor mezelf in zelfmedelijden, heb zooooveel tijd verspild aan iedereen om me heen álles, werkelijk álles, kwalijk nemen.. dat verdiende niemand.
ik was op mijn 12e jonger dan nu op mijn 29stequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet. Rond je 12e kom je in de pubertijd. Daarom kun je je op je 23e nooit goed vergelijken met hoe je was op je 12e.
poedersuiker?quote:
waspoederquote:
Sure, maar hoe je ook veranderd, het kan zeer ingrijpend, heftig, bijzonder, belangrijk etc. zijn. Gevoelige periode etc. Denk dus dat je zeker wel iets kan vergelijken, ligt heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet. Rond je 12e kom je in de pubertijd. Daarom kun je je op je 23e nooit goed vergelijken met hoe je was op je 12e.
Laten we het zo zeggen.. ik ben van ver gekomen en ben nu op een punt gekomen waar ik een beetje trots kan zijn op mezelf. Maar heb nog een lange weg te gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen.. ik ben van ver gekomen en ben nu op een punt gekomen waar ik een beetje trots kan zijn op mezelf. Maar heb nog een lange weg te gaan
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was op mijn 12e jonger dan nu op mijn 29ste
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dan ook liever kwaliteit dan kwantiteit.
De weg weten te vinden is hem afleggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen.. ik ben van ver gekomen en ben nu op een punt gekomen waar ik een beetje trots kan zijn op mezelf. Maar heb nog een lange weg te gaan
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
deze vond ik zelf erg vet
met heel veel vallen en opstaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De weg weten te vinden is hem afleggen
Niet 'en nu'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu? Gewoon nieuwsgierigheid hoor, ik was ook zo...
Zo erg ben ik nu bijna ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mooie fotoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Van wat ik van jou weet durf ik te stellen dat je het moeilijkste gehad hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
FBreijer <<< gewoon je zelfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef FBreijer het volgende:
tis een monster. letterlijk en figuurlijkquote:
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef FBreijer het volgende:
[..]
En ik verspil zo enorm godsgruwelijk veel tijd...... op FOK!
True. Maar dat komt omdat we te graag rennen op een oneven pad en niet naar beneden kijken. Stupid us.quote:
MI van Cue op een shovelquote:
I hope soquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van wat ik van jou weet durf ik te stellen dat je het moeilijkste gehad hebt.
Dank, dank.. is het katertje van een hele goede vriendin van me.. ik voed m mee op.. het is zo'n etterbalquote:
Je snapt mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar dat komt omdat we te graag rennen op een oneven pad en niet naar beneden kijken. Stupid us.
Dude, mijn huis staat voor je open, oke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef JoeBravo het volgende:
Even hier lezen en ik ga m'n eigen zorgen weer wegrelativeren. Allemaal leuk en aardig, maar ik schiet er geen kloot mee op
Lief! Zelf omgezet naar zwartwit?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik weet het.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, mijn huis staat voor je open, oke?
Volgens mij ben jij heul lief.....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Niet 'en nu'En tóen ging mijn moeder dood, terwijl ik keihard bezig was haar elke dag te verwijten hoe slecht ze voor me was. En toen werd ik wakker
Nu is het voor mij van het allergrootste belang dat de mensen die dicht bij me staan weten wat ze voor me betekenen, dat ik binnen redelijke grenzen accepteer dat mensen zijn wie ze zijn, dat ik leef vanuit en geloof in het goede, en dat ik elke dag nog leer omdat ik er nog lang niet ben
nee, ik was aan het spelen, dus heb m in z/w gemaaktquote:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er wijzer op ben geworden he?quote:
quote:
Same herequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er wijzer op ben geworden he?
Toch maar goed dat je mn advies hebt opgevolgd hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
o hoi ik ben weer terug![]()
![]()
hapjes waren lekker![]()
Ik was net op tijd ze gingen de tent al sluiten
Waar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
o hoi ik ben weer terug![]()
![]()
hapjes waren lekker![]()
Ik was net op tijd ze gingen de tent al sluiten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Toch maar goed dat je mn advies hebt opgevolgd he
keiquote:
Ben je een beetje handig met Photoshop?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, ik was aan het spelen, dus heb m in z/w gemaakt
maar ik kan soepen, en m dus in kleur omzetten als ik wil
Is je relatie net pas verbroken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nu bijna ook.![]()
Ik zie de wereld nu als neutraal, niet tegen me, maar ook zeker niet voor me.
Ik neem alleen mijn ex haar kutte gedrag kwalijk, en mijzelf dat ik wat er gebeurt was niet vanaf het begin aan had zien komen.
En ik verspil zo enorm godsgruwelijk veel tijd...... op FOK!
ik ook, maar dat wordt dan weer niet zonder meer aangenomenquote:
ik zal wel moeten, tis mn vakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig met Photoshop?
quote:
Ik ben pas sinds maart weg lieverdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de Vork.... vathorst... denk niet dat het toen al bestond
Daarom vertel ik niks, straks sta je voor de deur met je armen gespreidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
Als ik sommige verhalen lees krijg ik best wel ernstig de behoefte de betreffende personen een dikke knuffel te geven. Gewoon omdat het kan en omdat ze het verdiend hebben.
Oeh, tof. Ik neem niet de tijd om mijzelf er in te bekwamen. Kan best toegevoegde waarde hebben met fotograferen.quote:
Ondertussen een week of 7 geleden.quote:
Soort knuffelgoeroe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom vertel ik niks, straks sta je voor de deur met je armen gespreid
as usualquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou, heb ik je toch weer een plezeier gedaan
Hoho, dit is Fok! he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:Als ik sommige verhalen lees krijg ik best wel ernstig de behoefte de betreffende personen een dikke knuffel te geven. Gewoon omdat het kan en omdat ze het verdiend hebben.
Jij hebt 'm gewoon liever op z'n knietjes voor je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
niet verklappenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je een heel pukkelig plofferig gezichtje maar dat shop je allemaal weg?
Sssstquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je een heel pukkelig plofferig gezichtje maar dat shop je allemaal weg?
Ik heb het er niet bij verteld maar die knuffeldrang heb ik uitsluitend bij vrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:Als ik sommige verhalen lees krijg ik best wel ernstig de behoefte de betreffende personen een dikke knuffel te geven. Gewoon omdat het kan en omdat ze het verdiend hebben.
Eigenlijk is ze een man, zo goed is ze met PSquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Keep it up girlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heeft me jaren gekost een ego te kweken, ik omarm het volledig
och, gewoon een beetje oefenen en pielen.. en altijd je bestand onder een andere naam opslaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, tof. Ik neem niet de tijd om mijzelf er in te bekwamen. Kan best toegevoegde waarde hebben met fotograferen.
hoe wil ie anders mijn vloer boenen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt 'm gewoon liever op z'n knietjes voor je?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En toilet schoon maken. Vergeet dat niet.quote:
Een week of 7 is niets, daar gaat echt wel veel tijd overheen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ondertussen een week of 7 geleden.
Maar het was m'n eerste ervaring met 'houden van' en het ging op zo'n nare manier uit dat ik er nog steeds wel aardig mee zit.
Ik wil ook een knuffelquote:
Non-destructive RAW editen FTW!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
och, gewoon een beetje oefenen en pielen.. en altijd je bestand onder een andere naam opslaan
Ja. Heb er zelf nooit gegeten, maar mensen van m'n werk gingen er regelmatig naar toe. Kon de tent bijna zien vanaf mijn werkplek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o sorry.... nou de Vork dus.... >> you know??
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schietenquote:
Same here, ik snij hoogstens wat bij maar that's it. Ben geen fan van bewerken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schieten
op zn tijd heul rielex, en kan er ook echt mooier op worden..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Same here, ik snij hoogstens wat bij maar that's it. Ben geen fan van bewerken.
geniet er nog maar vanquote:
Helemaal mee eens. Maar als je dan es wat verandert is het fijne van RAW wel dat je zo terug kan naar het origineel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schieten
Dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje geeft een dikke knuffel aan Tijn
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je doet alsof jij hem kwam, brengen maar je kwam hem halen.
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
je doet nu net alsof je het zo erg vond
gewoon beiden opslaan en in meerdere lagen werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar als je dan es wat verandert is het fijne van RAW wel dat je zo terug kan naar het origineel.
Ik vind het de kunst om foto's te maken die zonder bewerking op hun mooist zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op zn tijd heul rielex, en kan er ook echt mooier op worden..
maar naturel is vaak ook mooi![]()
Klinkt als dubbel werk. En ik ben ontzettend lui.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gewoon beiden opslaan en in meerdere lagen werken
Voor mij is het al een hele kunst als de foto überhaupt lukt...als ik ergens geen talent voor hebquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het de kunst om foto's te maken die zonder bewerking op hun mooist zijn
dat sowieso,.. beetje fotograaf *kietelt* het hoogstens een klein beetje op, maar echt bewerken nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is idd een kunst op zich. Maar soms kan het optrekken van de kleuren een foto nog net iets sprekender maken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Oh, ik heb ook geen talent hoor, maar vind het wel heel erg leuk. Mijn talent ligt op andere vlakken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor mij is het al een hele kunst als de foto überhaupt lukt...als ik ergens geen talent voor heb
Welke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Oh, ik heb ook geen talent hoor, maar vind het wel heel erg leuk. Mijn talent ligt op andere vlakken.
je hebt een foto, opent m in PS, slaat m onder een andere naam op, en elke keer dat je klaar bent met 1 ding (bijv oog) dan klik je op Ctrl, Shift + N en daarna enter, thats itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als dubbel werk. En ik ben ontzettend lui.
Ik heb gewoon af en toe een knuffel nodig.quote:
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gewoon af en toe een knuffel nodig.
paaldansenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openen
Het is binnenkort weer kermis, kun je genoeg knuffels winnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openen
En nu nog eens alsof je het meent, oke?quote:
boeiendquote:
Ik dacht dat jij van hobbies hield?quote:
Ja... ik ga dan eerst kikker meppenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is binnenkort weer kermis, kun je genoeg knuffels winnen
Is het alweer zo lang geleden voor je? Ouch!quote:
Inefficiënt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je hebt een foto, opent m in PS, slaat m onder een andere naam op, en elke keer dat je klaar bent met 1 ding (bijv oog) dan klik je op Ctrl, Shift + N en daarna enter, thats it
Ik was de gever.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
dan zal ik je de volgende keer geen knuffel meer geven
jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was de gever.
Ok, dat klonk heel fout.![]()
quote:
Volgende keer geef ik je wel een stevige knuffel en niet zo'n laffe halfbakken knuffel.quote:
Die had je toch al, ransaapquote:
Ze moeten toch alvast oefenen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:16 schreef ArTiC het volgende:
oranjedroeftoeters die staan te juichen alsof Nederland net wereldkampioen geworden is
Echte bazen doen het met paint en bitmaps!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inefficiënt.Bewerk 'm als RAW en dan worden alle handelingen mee opgeslagen in het bestand.
Strippen?quote:
Hai muppetinnetjequote:
Mij breken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgende keer geef ik je wel een stevige knuffel en niet zo'n laffe halfbakken knuffel.![]()
Mits ik je daar niet mee breek.
Voor wat? Die 3 wedstrijden die Nederland gaat spelen op het WKquote:
Ze zei meneer tegen mequote:
Holaquote:
*knijpt*quote:
Je zult niet de eerste zijn die zoiets heeft van:"Zo,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mij breken?Dan zul je heel hard moeten knijpen
Ik ben verre van een baas.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echte bazen doen het met paint en bitmaps!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je zult niet de eerste zijn die zoiets heeft van:"Zo, nu eerst een Bavaria.
Ik kom een keer langs bij jequote:
je bent een koning?quote:
Hoe voelt dat?quote:
Mja, wel redelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker. Net ff hardgelopen. Nu ff aan het bankhangen
En met jou!?
Ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je zult niet de eerste zijn die zoiets heeft van:"Zo,da's wel heel stevig knuffelen."
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Bavaria
Dat staat net één plaatsje boven Oranjeboom.
Slootwater, dat is het.
Amstel staat hoger.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Bavaria
Slootwater, dat is het.
Onder Heiniken toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Bavaria
Slootwater, dat is het.
oudquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe voelt dat?
[..]
Mja, wel redelijk
Even kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Mensen die zeiken over de foto's die ik op hyves zet.. IS TOCH MIJN HYVES![]()
Ja, kom er maar in met het hele hyves-is-voor-retards-verhaal
Dude.....geef het nu maar gewoon toe....quote:
linkjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoeft niet dat doe jij alquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
heb jij hyves?!?!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Oeh, how cutequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |