hoe wil ie anders mijn vloer boenen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt 'm gewoon liever op z'n knietjes voor je?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom vertel ik niks, straks sta je voor de deur met je armen gespreid
En toilet schoon maken. Vergeet dat niet.quote:
Een week of 7 is niets, daar gaat echt wel veel tijd overheen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ondertussen een week of 7 geleden.
Maar het was m'n eerste ervaring met 'houden van' en het ging op zo'n nare manier uit dat ik er nog steeds wel aardig mee zit.
Ik wil ook een knuffelquote:
Non-destructive RAW editen FTW!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
och, gewoon een beetje oefenen en pielen.. en altijd je bestand onder een andere naam opslaan
Ja. Heb er zelf nooit gegeten, maar mensen van m'n werk gingen er regelmatig naar toe. Kon de tent bijna zien vanaf mijn werkplek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o sorry.... nou de Vork dus.... >> you know??
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schietenquote:
Same here, ik snij hoogstens wat bij maar that's it. Ben geen fan van bewerken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schieten
op zn tijd heul rielex, en kan er ook echt mooier op worden..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Same here, ik snij hoogstens wat bij maar that's it. Ben geen fan van bewerken.
geniet er nog maar vanquote:
Helemaal mee eens. Maar als je dan es wat verandert is het fijne van RAW wel dat je zo terug kan naar het origineel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schieten
Dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje geeft een dikke knuffel aan Tijn
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je doet alsof jij hem kwam, brengen maar je kwam hem halen.
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
je doet nu net alsof je het zo erg vond
gewoon beiden opslaan en in meerdere lagen werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar als je dan es wat verandert is het fijne van RAW wel dat je zo terug kan naar het origineel.
Ik vind het de kunst om foto's te maken die zonder bewerking op hun mooist zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op zn tijd heul rielex, en kan er ook echt mooier op worden..
maar naturel is vaak ook mooi![]()
Klinkt als dubbel werk. En ik ben ontzettend lui.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gewoon beiden opslaan en in meerdere lagen werken
Voor mij is het al een hele kunst als de foto überhaupt lukt...als ik ergens geen talent voor hebquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het de kunst om foto's te maken die zonder bewerking op hun mooist zijn
dat sowieso,.. beetje fotograaf *kietelt* het hoogstens een klein beetje op, maar echt bewerken nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is idd een kunst op zich. Maar soms kan het optrekken van de kleuren een foto nog net iets sprekender maken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Oh, ik heb ook geen talent hoor, maar vind het wel heel erg leuk. Mijn talent ligt op andere vlakken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor mij is het al een hele kunst als de foto überhaupt lukt...als ik ergens geen talent voor heb
Welke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Oh, ik heb ook geen talent hoor, maar vind het wel heel erg leuk. Mijn talent ligt op andere vlakken.
je hebt een foto, opent m in PS, slaat m onder een andere naam op, en elke keer dat je klaar bent met 1 ding (bijv oog) dan klik je op Ctrl, Shift + N en daarna enter, thats itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als dubbel werk. En ik ben ontzettend lui.
Ik heb gewoon af en toe een knuffel nodig.quote:
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gewoon af en toe een knuffel nodig.
paaldansenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openen
Het is binnenkort weer kermis, kun je genoeg knuffels winnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openen
En nu nog eens alsof je het meent, oke?quote:
boeiendquote:
Ik dacht dat jij van hobbies hield?quote:
Ja... ik ga dan eerst kikker meppenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is binnenkort weer kermis, kun je genoeg knuffels winnen
Is het alweer zo lang geleden voor je? Ouch!quote:
Inefficiënt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je hebt een foto, opent m in PS, slaat m onder een andere naam op, en elke keer dat je klaar bent met 1 ding (bijv oog) dan klik je op Ctrl, Shift + N en daarna enter, thats it
Ik was de gever.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
dan zal ik je de volgende keer geen knuffel meer geven
jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was de gever.
Ok, dat klonk heel fout.![]()
quote:
Volgende keer geef ik je wel een stevige knuffel en niet zo'n laffe halfbakken knuffel.quote:
Die had je toch al, ransaapquote:
Ze moeten toch alvast oefenen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:16 schreef ArTiC het volgende:
oranjedroeftoeters die staan te juichen alsof Nederland net wereldkampioen geworden is
Echte bazen doen het met paint en bitmaps!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inefficiënt.Bewerk 'm als RAW en dan worden alle handelingen mee opgeslagen in het bestand.
Strippen?quote:
Hai muppetinnetjequote:
Mij breken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgende keer geef ik je wel een stevige knuffel en niet zo'n laffe halfbakken knuffel.![]()
Mits ik je daar niet mee breek.
Voor wat? Die 3 wedstrijden die Nederland gaat spelen op het WKquote:
Ze zei meneer tegen mequote:
Holaquote:
*knijpt*quote:
Je zult niet de eerste zijn die zoiets heeft van:"Zo,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mij breken?Dan zul je heel hard moeten knijpen
Ik ben verre van een baas.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echte bazen doen het met paint en bitmaps!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je zult niet de eerste zijn die zoiets heeft van:"Zo, nu eerst een Bavaria.
Ik kom een keer langs bij jequote:
je bent een koning?quote:
Hoe voelt dat?quote:
Mja, wel redelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker. Net ff hardgelopen. Nu ff aan het bankhangen
En met jou!?
Ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je zult niet de eerste zijn die zoiets heeft van:"Zo,da's wel heel stevig knuffelen."
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Bavaria
Dat staat net één plaatsje boven Oranjeboom.
Slootwater, dat is het.
Amstel staat hoger.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Bavaria
Slootwater, dat is het.
Onder Heiniken toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Bavaria
Slootwater, dat is het.
oudquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe voelt dat?
[..]
Mja, wel redelijk
Even kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Mensen die zeiken over de foto's die ik op hyves zet.. IS TOCH MIJN HYVES![]()
Ja, kom er maar in met het hele hyves-is-voor-retards-verhaal
Dude.....geef het nu maar gewoon toe....quote:
linkjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoeft niet dat doe jij alquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
heb jij hyves?!?!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Oeh, how cutequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |