Klinkt als dubbel werk. En ik ben ontzettend lui.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gewoon beiden opslaan en in meerdere lagen werken
Voor mij is het al een hele kunst als de foto überhaupt lukt...als ik ergens geen talent voor hebquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het de kunst om foto's te maken die zonder bewerking op hun mooist zijn
dat sowieso,.. beetje fotograaf *kietelt* het hoogstens een klein beetje op, maar echt bewerken nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is idd een kunst op zich. Maar soms kan het optrekken van de kleuren een foto nog net iets sprekender maken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Oh, ik heb ook geen talent hoor, maar vind het wel heel erg leuk. Mijn talent ligt op andere vlakken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor mij is het al een hele kunst als de foto überhaupt lukt...als ik ergens geen talent voor heb
Welke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Oh, ik heb ook geen talent hoor, maar vind het wel heel erg leuk. Mijn talent ligt op andere vlakken.
je hebt een foto, opent m in PS, slaat m onder een andere naam op, en elke keer dat je klaar bent met 1 ding (bijv oog) dan klik je op Ctrl, Shift + N en daarna enter, thats itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als dubbel werk. En ik ben ontzettend lui.
Ik heb gewoon af en toe een knuffel nodig.quote:
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gewoon af en toe een knuffel nodig.
paaldansenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openen
Het is binnenkort weer kermis, kun je genoeg knuffels winnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin om een knuffeltopic te openen
En nu nog eens alsof je het meent, oke?quote:
boeiendquote:
Ik dacht dat jij van hobbies hield?quote:
Ja... ik ga dan eerst kikker meppenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is binnenkort weer kermis, kun je genoeg knuffels winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |