Keep it up girlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heeft me jaren gekost een ego te kweken, ik omarm het volledig
och, gewoon een beetje oefenen en pielen.. en altijd je bestand onder een andere naam opslaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, tof. Ik neem niet de tijd om mijzelf er in te bekwamen. Kan best toegevoegde waarde hebben met fotograferen.
hoe wil ie anders mijn vloer boenen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt 'm gewoon liever op z'n knietjes voor je?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom vertel ik niks, straks sta je voor de deur met je armen gespreid
En toilet schoon maken. Vergeet dat niet.quote:
Een week of 7 is niets, daar gaat echt wel veel tijd overheen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ondertussen een week of 7 geleden.
Maar het was m'n eerste ervaring met 'houden van' en het ging op zo'n nare manier uit dat ik er nog steeds wel aardig mee zit.
Ik wil ook een knuffelquote:
Non-destructive RAW editen FTW!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
och, gewoon een beetje oefenen en pielen.. en altijd je bestand onder een andere naam opslaan
Ja. Heb er zelf nooit gegeten, maar mensen van m'n werk gingen er regelmatig naar toe. Kon de tent bijna zien vanaf mijn werkplek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o sorry.... nou de Vork dus.... >> you know??
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schietenquote:
Same here, ik snij hoogstens wat bij maar that's it. Ben geen fan van bewerken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schieten
op zn tijd heul rielex, en kan er ook echt mooier op worden..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Same here, ik snij hoogstens wat bij maar that's it. Ben geen fan van bewerken.
geniet er nog maar vanquote:
Helemaal mee eens. Maar als je dan es wat verandert is het fijne van RAW wel dat je zo terug kan naar het origineel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, wil zoveel mogelijk van soep afblijven met het foto's schieten
Dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje geeft een dikke knuffel aan Tijn
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je doet alsof jij hem kwam, brengen maar je kwam hem halen.
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
je doet nu net alsof je het zo erg vond
gewoon beiden opslaan en in meerdere lagen werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar als je dan es wat verandert is het fijne van RAW wel dat je zo terug kan naar het origineel.
Ik vind het de kunst om foto's te maken die zonder bewerking op hun mooist zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op zn tijd heul rielex, en kan er ook echt mooier op worden..
maar naturel is vaak ook mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |