Ik heb heel lekkerquote:
En toch heb ik bij jou het gevoel dat de verandering niet 'echt' is, maar dat je anderen en vooral jezelf voor de gek houdt, omdat je vindt dat je positief hoort te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook een verandering. Het is vooral een verandering van visie op het leven (geweest). Van negatief naar positief.
Herkenbaar *ouchquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee. Zo was ik 'gewoon'. Door schade en schande verbitterd. En nooit de fout bij mezelf willen zoeken maar denken dat de hele wereld tegen mij was.
Je bent jezelf als je tevreden bent met hoe je in het leven staat en met de resultaten die dat voor jou en de rest van de wereld oplevert.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Maar Airwin.. zijn we nu dan iemand anders?
en wanneer zijn we onszelf dan? net voordat we doodgaan?
Niet dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
Wat speelt Oranje een draak van een wedstrijd
ik probeer juist niet mezelf te zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef krengetje het volgende:
Is het erg als ik gewoon mezelf probeer te zijn?
Je hebt heel lekker?quote:
dat is niet jatten, dat is een complimentquote:
Wie ben je dan? Paul of Thomas?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben mijzelf niet en jaren nooit geweest
Je hoeft het in ieder geval niet meer verplicht te volgen héquote:
Ik ben altijd mezelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef krengetje het volgende:
Is het erg als ik gewoon mezelf probeer te zijn?
Ja, maar ik wil eerst zien hoe het aankomende winter is. Zomers voel ik me beter dan 's winters namelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das toch iets om trots op te zijn!!!!!!
Dan geldt voor mij "Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest "quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent jezelf als je tevreden bent met hoe je in het leven staat en met de resultaten die dat voor jou en de rest van de wereld oplevert.
In het begin was dat misschien zo maar inmiddels is de positiviteit zo diep geworteld dat deze de kern van mijn bestaan is geworden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch heb ik bij jou het gevoel dat de verandering niet 'echt' is, maar dat je anderen en vooral jezelf voor de gek houdt, omdat je vindt dat je positief hoort te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |