Is dat zo moeilijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
Naar welk land wil je absoluut niet toe?
Serieus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je er bij deze dan nog even aan herinneren dat jij amper drie jaar geleden hetzelfde in het leven stond als RZ qua houding en gedrag? En dat je toen zelf het heft in handen hebt genomen om er wat van te maken?
Dat is emigreren naar een derde wereldlandquote:
Nope, dan had je wel onderkend dat verandering geen einde heeft, maar een continu proces is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef Q. het volgende:
Ik weet het maar al te goed. Ik ben nog steeds trots op de verandering die ik heb doorgemaakt. Al ben ik niet perfect, dat besef ik me ook maar al te goed.
quote:
Ellende?quote:
ik ben een wolkjequote:
Oorlogen, hongersnood, natuurrampen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je je daar zorgen over moet gaan maken... de wereld is zo enorm groot dat je sowieso enorm veel mist.
mwah..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's net als na een avond zuipen zeggen dat je nooit meer drinkt. De week daarop zuip je nog harder.
What happenend? Als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het maar al te goed. Ik ben nog steeds trots op de verandering die ik heb doorgemaakt. Al ben ik niet perfect, dat besef ik me ook maar al te goed.
Je wordt non?quote:
quote:
Het hangt er vanaf wat de verandering omhelst.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Mensen die hun leven veranderen zijn helden, vind ik echt.
Plenty of shitplaces te bedenken hoor...quote:
Dat besef ik me inmiddels wel. Het duurde alleen even. Anders ben je net zo'n slak die omhoog kruipt en 's nachts weer een stukje terug valt. Stilstand is achteruitgang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dan had je wel onderkend dat verandering geen einde heeft, maar een continu proces is.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Plenty of shitplaces te bedenken hoor...
Zo'n verandering bedoel ik ook, degene die vanuit jezelf komt, degene waarvoor je aan inner searching moet doen en er sterker en 'beter' uit komtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Het hangt er vanaf wat de verandering omhelst.Ik heb meer respect voor mensen die inzien, en daar ook wat mee doen, dat je verantwoordelijk bent voor je eigen geluk. En geld, een baan, een partner of vrienden kunnen daarbij helpen, maar uiteindelijk moet het komen vanuit jezelf.
Gelukkig ligt het m.b.t. relaties een stukje anders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's net als na een avond zuipen zeggen dat je nooit meer drinkt. De week daarop zuip je nog harder.
QFTWquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Het hangt er vanaf wat de verandering omhelst.Ik heb meer respect voor mensen die inzien, en daar ook wat mee doen, dat je verantwoordelijk bent voor je eigen geluk. En geld, een baan, een partner of vrienden kunnen daarbij helpen, maar uiteindelijk moet het komen vanuit jezelf.
Besef. Besef dat ik met negatief en passief doen nergens zou komen. Vraag me niet hoe dat besef er kwam maar ik werd me bewust van mijn eigen verantwoordelijkheden in het leven. Ik heb mijn tekortkomingen in kaart gebracht en ben daar aan gaan werken. En ik blijf daar aan werken en dat gaat met ups en downs. Momenteel zit ik weer in een opgaande conjuctuur.quote:
Ik wil een klooster beginnen.quote:
Nee sorry..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil een klooster beginnen.Interrese?
Hij kan interesse niet spellen, wat liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil een klooster beginnen.Interrese?
Mijn klooster is anders celibaat is verbodenquote:
Wij hebben soort van dezelfde journey door gemaakt, zo te lezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Besef. Besef dat ik met negatief en passief doen nergens zou komen. Vraag me niet hoe dat besef er kwam maar ik werd me bewust van mijn eigen verantwoordelijkheden in het leven. Ik heb mijn tekortkomingen in kaart gebracht en ben daar aan gaan werken. En ik blijf daar aan werken en dat gaat met ups en downs. Momenteel zit ik weer in een opgaande conjuctuur.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij kan interesse niet spellen, wat lief
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je er bij deze dan nog even aan herinneren dat jij amper drie jaar geleden hetzelfde in het leven stond als RZ qua houding en gedrag? En dat je toen zelf het heft in handen hebt genomen om er wat van te maken?
en? Wat komt er allemaal vanuit jouzelf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
Zo'n verandering bedoel ik ook, degene die vanuit jezelf komt, degene waarvoor je aan inner searching moet doen en er sterker en 'beter' uit komt
*ziet cupido richten met zijn boog*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wij hebben soort van dezelfde journey door gemaakt, zo te lezen
Zelfbewustzijn. Goed bezig als ik het zo mee krijgquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Besef. Besef dat ik met negatief en passief doen nergens zou komen. Vraag me niet hoe dat besef er kwam maar ik werd me bewust van mijn eigen verantwoordelijkheden in het leven. Ik heb mijn tekortkomingen in kaart gebracht en ben daar aan gaan werken. En ik blijf daar aan werken en dat gaat met ups en downs. Momenteel zit ik weer in een opgaande conjuctuur.
And a great journey it is! Ik ben nog steeds op reis. Destination: unknown.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wij hebben soort van dezelfde journey door gemaakt, zo te lezen
Het gaat niet over mij vandaag..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
en? Wat komt er allemaal vanuit jouzelf?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij kan interesse niet spellen, wat lief
Anders had ze aankomend weekend een trio met twee mannen en de week daarop een gangbang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het m.b.t. relaties een stukje anders.
Er is volgens mij nog wel een gulden middenweg. En ik meen wel degelijk een patroon te herkennen als het gaat om veilige keuzes die altijd in je comfortzone vallen. Dat is overigens je goed recht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik doe niks wil je zeggen?![]()
Maak het nou even. Moet ik dan gelijk weer compleet de andere kant op doorslaan en de grote avonturier uithangen?
De bestemming is bekend dude. Het gaat er om hoe je aankomtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Q. het volgende:
[..]
And a great journey it is! Ik ben nog steeds op reis. Destination: unknown.
Bijv.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anders had ze aankomend weekend een trio met twee mannen en de week daarop een gangbang.
Scherp.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bestemming is bekend dude. Het gaat er om hoe je aankomt
Nigga whud?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anders had ze aankomend weekend een trio met twee mannen en de week daarop een gangbang.
Met een boel bagage en een verdomd leuk geleefd leven in mijn rugtas.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bestemming is bekend dude. Het gaat er om hoe je aankomt
je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maak het nou even. Moet ik dan gelijk weer compleet de andere kant op doorslaan en de grote avonturier uithangen?
Ik heb mijn momenten lieverd.quote:
Als je geluk hebt bij jij een van die 2 mannenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee liever nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent heel goed op weg. Ten opzichte van een paar jaar geleden ben je al enorm gegroeid. Respect daarvoor. Ik weet hoe moeilijk verandering is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geluk hebt bij jij een van die 2 mannen
Ja, niet iedereen kan een avonturier zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is volgens mij nog wel een gulden middenweg. En ik meen wel degelijk een patroon te herkennen als het gaat om veilige keuzes die altijd in je comfortzone vallen. Dat is overigens je goed recht.
Vind je het nou echt een verandering bij jezelf eigenlijk? Volgens mij is het vooral een andere manier van inzetten van je vaardigheden geweest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef Q. het volgende:
Je bent heel goed op weg. Ten opzichte van een paar jaar geleden ben je al enorm gegroeid. Respect daarvoor. Ik weet hoe moeilijk verandering is.
Nee, dank je. Ik wil uitsluitend een trio met twee vrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geluk hebt bij jij een van die 2 mannen
Ja ooitquote:
Daarom.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan een avonturier zijn.
Sommigen nemen de snelweg, ik heb gekozen voor het geitenpad door de bergen. Ik ben er alleen halverwege achter gekomen dat ik het verkeerde schoeisel had aan getrokken...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een boel bagage en een verdomd leuk geleefd leven in mijn rugtas.
Dank je, Q.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent heel goed op weg. Ten opzichte van een paar jaar geleden ben je al enorm gegroeid. Respect daarvoor. Ik weet hoe moeilijk verandering is.
Dat is dan ook een uiterste.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
Ja, niet iedereen kan een avonturier zijn.
begin eens bij 1 vrouw die bij bewustzijn isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik wil uitsluitend een trio met twee vrouwen.
Dude, doe maar niet metaforen gebruiken, ok?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommigen nemen de snelweg, ik heb gekozen voor het geitenpad door de bergen. Ik ben er alleen halverwege achter gekomen dat ik het verkeerde schoeisel had aan getrokken...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
begin eens bij 1 vrouw die bij bewustzijn is
Dan nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik wil uitsluitend een trio met twee vrouwen.
Dat is ook een verandering. Het is vooral een verandering van visie op het leven (geweest). Van negatief naar positief.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je het nou echt een verandering bij jezelf eigenlijk? Volgens mij is het vooral een andere manier van inzetten van je vaardigheden geweest.
Wel een andere leeftijdszone maar je moet mij ook niet vergelijken maar 5 jaar terug. Misschien niet eerst met 3 jaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dank je, Q.
Het gaat niet vanzelf en vooral heel erg langzaam.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooquote:
Dat vroeg Carice van Houten zich ook al afquote:
Je moet gewoon zorgen dat je op geiten kan rijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommigen nemen de snelweg, ik heb gekozen voor het geitenpad door de bergen. Ik ben er alleen halverwege achter gekomen dat ik het verkeerde schoeisel had aan getrokken...
Zelfs dat lukt hem al nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooo![]()
[..]
Dat vroeg Carice van Houten zich ook al af
Mij ook niet. Zelfs niet met een jaar geleden. Ik mag hopen dat ik elke dag groei en leer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel een andere leeftijdszone maar je moet mij ook niet vergelijken maar 5 jaar terug. Misschien niet eerst met 3 jaar.
Maar ik vind metafoortjes lief...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dude, doe maar niet metaforen gebruiken, ok?
En dat gebruik jij bij mannen?quote:
*gooit het drinken van Krengel omquote:
zegt onze Casanova die dagelijks 10 vrouwen aan zijn vleessabel rijgtquote:
Waarom was je zo negatief?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook een verandering. Het is vooral een verandering van visie op het leven (geweest). Van negatief naar positief.
Nah heb het afgelopen jaar á anderhalf zeker veel geleerd maar minder drastisch dan in een andere periode zeg maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zelfs niet met een jaar geleden. Ik mag hopen dat ik elke dag groei en leer.
Wat voor één?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb net een keivette lens gekregen voor mn camera, 'alvast voor mn verjaardag'
om ze vast te binden, en ze dan te misbruiken zodra ze bij kennis zijnquote:
Ik ben ten opzichte van een half jaar terug al veranderd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zelfs niet met een jaar geleden. Ik mag hopen dat ik elke dag groei en leer.
Fijn voelt dat hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
But I ate them allquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je op geiten kan rijden.
Vleessabel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zegt onze Casanova die dagelijks 10 vrouwen aan zijn vleessabel rijgt
wacht, ik moet kijken. ik was te verliefdquote:
Mensen veranderen niet, mensen worden steeds meer zichzelf!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben ten opzichte van een half jaar terug al veranderd.
Geen idee. Zo was ik 'gewoon'. Door schade en schande verbitterd. En nooit de fout bij mezelf willen zoeken maar denken dat de hele wereld tegen mij was.quote:
Best wel heel eens!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen veranderen niet, mensen worden steeds meer zichzelf!
vind ik
* stilquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
vind ik
40-150 mmquote:
Ik zat al op deze te wachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
vind ik
Ik heb een aantal lifechanging keerpunten gekend die ik heel bewust mee maakte. De rest gaat wat geleidelijker en wat meer onderhuids.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah heb het afgelopen jaar á anderhalf zeker veel geleerd maar minder drastisch dan in een andere periode zeg maar.
Nee ik betaal er gewoon voorquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
om ze vast te binden, en ze dan te misbruiken zodra ze bij kennis zijn
Feli!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb net een keivette lens gekregen voor mn camera, 'alvast voor mn verjaardag'
Leuk bereik!quote:
Das toch iets om trots op te zijn!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben ten opzichte van een half jaar terug al veranderd.
Dat heb ik heel lang gehad en toen ik dat besef had dat het bij mezelf lag wist ik niet hoe ik het moest veranderen waardoor ik weer verbitterd raakte.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee. Zo was ik 'gewoon'. Door schade en schande verbitterd. En nooit de fout bij mezelf willen zoeken maar denken dat de hele wereld tegen mij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |