Wij hebben soort van dezelfde journey door gemaakt, zo te lezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Besef. Besef dat ik met negatief en passief doen nergens zou komen. Vraag me niet hoe dat besef er kwam maar ik werd me bewust van mijn eigen verantwoordelijkheden in het leven. Ik heb mijn tekortkomingen in kaart gebracht en ben daar aan gaan werken. En ik blijf daar aan werken en dat gaat met ups en downs. Momenteel zit ik weer in een opgaande conjuctuur.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij kan interesse niet spellen, wat lief
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je er bij deze dan nog even aan herinneren dat jij amper drie jaar geleden hetzelfde in het leven stond als RZ qua houding en gedrag? En dat je toen zelf het heft in handen hebt genomen om er wat van te maken?
en? Wat komt er allemaal vanuit jouzelf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
Zo'n verandering bedoel ik ook, degene die vanuit jezelf komt, degene waarvoor je aan inner searching moet doen en er sterker en 'beter' uit komt
*ziet cupido richten met zijn boog*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wij hebben soort van dezelfde journey door gemaakt, zo te lezen
Zelfbewustzijn. Goed bezig als ik het zo mee krijgquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Besef. Besef dat ik met negatief en passief doen nergens zou komen. Vraag me niet hoe dat besef er kwam maar ik werd me bewust van mijn eigen verantwoordelijkheden in het leven. Ik heb mijn tekortkomingen in kaart gebracht en ben daar aan gaan werken. En ik blijf daar aan werken en dat gaat met ups en downs. Momenteel zit ik weer in een opgaande conjuctuur.
And a great journey it is! Ik ben nog steeds op reis. Destination: unknown.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wij hebben soort van dezelfde journey door gemaakt, zo te lezen
Het gaat niet over mij vandaag..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
en? Wat komt er allemaal vanuit jouzelf?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij kan interesse niet spellen, wat lief
Anders had ze aankomend weekend een trio met twee mannen en de week daarop een gangbang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het m.b.t. relaties een stukje anders.
Er is volgens mij nog wel een gulden middenweg. En ik meen wel degelijk een patroon te herkennen als het gaat om veilige keuzes die altijd in je comfortzone vallen. Dat is overigens je goed recht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik doe niks wil je zeggen?![]()
Maak het nou even. Moet ik dan gelijk weer compleet de andere kant op doorslaan en de grote avonturier uithangen?
De bestemming is bekend dude. Het gaat er om hoe je aankomtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Q. het volgende:
[..]
And a great journey it is! Ik ben nog steeds op reis. Destination: unknown.
Bijv.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anders had ze aankomend weekend een trio met twee mannen en de week daarop een gangbang.
Scherp.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bestemming is bekend dude. Het gaat er om hoe je aankomt
Nigga whud?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anders had ze aankomend weekend een trio met twee mannen en de week daarop een gangbang.
Met een boel bagage en een verdomd leuk geleefd leven in mijn rugtas.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bestemming is bekend dude. Het gaat er om hoe je aankomt
je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maak het nou even. Moet ik dan gelijk weer compleet de andere kant op doorslaan en de grote avonturier uithangen?
Ik heb mijn momenten lieverd.quote:
Als je geluk hebt bij jij een van die 2 mannenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee liever nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent heel goed op weg. Ten opzichte van een paar jaar geleden ben je al enorm gegroeid. Respect daarvoor. Ik weet hoe moeilijk verandering is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geluk hebt bij jij een van die 2 mannen
Ja, niet iedereen kan een avonturier zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is volgens mij nog wel een gulden middenweg. En ik meen wel degelijk een patroon te herkennen als het gaat om veilige keuzes die altijd in je comfortzone vallen. Dat is overigens je goed recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |