Vind je het nou echt een verandering bij jezelf eigenlijk? Volgens mij is het vooral een andere manier van inzetten van je vaardigheden geweest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef Q. het volgende:
Je bent heel goed op weg. Ten opzichte van een paar jaar geleden ben je al enorm gegroeid. Respect daarvoor. Ik weet hoe moeilijk verandering is.
Nee, dank je. Ik wil uitsluitend een trio met twee vrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geluk hebt bij jij een van die 2 mannen
Ja ooitquote:
Daarom.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan een avonturier zijn.
Sommigen nemen de snelweg, ik heb gekozen voor het geitenpad door de bergen. Ik ben er alleen halverwege achter gekomen dat ik het verkeerde schoeisel had aan getrokken...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een boel bagage en een verdomd leuk geleefd leven in mijn rugtas.
Dank je, Q.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent heel goed op weg. Ten opzichte van een paar jaar geleden ben je al enorm gegroeid. Respect daarvoor. Ik weet hoe moeilijk verandering is.
Dat is dan ook een uiterste.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
Ja, niet iedereen kan een avonturier zijn.
begin eens bij 1 vrouw die bij bewustzijn isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik wil uitsluitend een trio met twee vrouwen.
Dude, doe maar niet metaforen gebruiken, ok?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommigen nemen de snelweg, ik heb gekozen voor het geitenpad door de bergen. Ik ben er alleen halverwege achter gekomen dat ik het verkeerde schoeisel had aan getrokken...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
begin eens bij 1 vrouw die bij bewustzijn is
Dan nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik wil uitsluitend een trio met twee vrouwen.
Dat is ook een verandering. Het is vooral een verandering van visie op het leven (geweest). Van negatief naar positief.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je het nou echt een verandering bij jezelf eigenlijk? Volgens mij is het vooral een andere manier van inzetten van je vaardigheden geweest.
Wel een andere leeftijdszone maar je moet mij ook niet vergelijken maar 5 jaar terug. Misschien niet eerst met 3 jaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dank je, Q.
Het gaat niet vanzelf en vooral heel erg langzaam.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooquote:
Dat vroeg Carice van Houten zich ook al afquote:
Je moet gewoon zorgen dat je op geiten kan rijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommigen nemen de snelweg, ik heb gekozen voor het geitenpad door de bergen. Ik ben er alleen halverwege achter gekomen dat ik het verkeerde schoeisel had aan getrokken...
Zelfs dat lukt hem al nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooo![]()
[..]
Dat vroeg Carice van Houten zich ook al af
Mij ook niet. Zelfs niet met een jaar geleden. Ik mag hopen dat ik elke dag groei en leer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel een andere leeftijdszone maar je moet mij ook niet vergelijken maar 5 jaar terug. Misschien niet eerst met 3 jaar.
Maar ik vind metafoortjes lief...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dude, doe maar niet metaforen gebruiken, ok?
En dat gebruik jij bij mannen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |