zegt onze Casanova die dagelijks 10 vrouwen aan zijn vleessabel rijgtquote:
Waarom was je zo negatief?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook een verandering. Het is vooral een verandering van visie op het leven (geweest). Van negatief naar positief.
Nah heb het afgelopen jaar á anderhalf zeker veel geleerd maar minder drastisch dan in een andere periode zeg maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zelfs niet met een jaar geleden. Ik mag hopen dat ik elke dag groei en leer.
Wat voor één?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb net een keivette lens gekregen voor mn camera, 'alvast voor mn verjaardag'
om ze vast te binden, en ze dan te misbruiken zodra ze bij kennis zijnquote:
Ik ben ten opzichte van een half jaar terug al veranderd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zelfs niet met een jaar geleden. Ik mag hopen dat ik elke dag groei en leer.
Fijn voelt dat hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
But I ate them allquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je op geiten kan rijden.
Vleessabel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zegt onze Casanova die dagelijks 10 vrouwen aan zijn vleessabel rijgt
wacht, ik moet kijken. ik was te verliefdquote:
Mensen veranderen niet, mensen worden steeds meer zichzelf!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben ten opzichte van een half jaar terug al veranderd.
Geen idee. Zo was ik 'gewoon'. Door schade en schande verbitterd. En nooit de fout bij mezelf willen zoeken maar denken dat de hele wereld tegen mij was.quote:
Best wel heel eens!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen veranderen niet, mensen worden steeds meer zichzelf!
vind ik
* stilquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
vind ik
40-150 mmquote:
Ik zat al op deze te wachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
vind ik
Ik heb een aantal lifechanging keerpunten gekend die ik heel bewust mee maakte. De rest gaat wat geleidelijker en wat meer onderhuids.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah heb het afgelopen jaar á anderhalf zeker veel geleerd maar minder drastisch dan in een andere periode zeg maar.
Nee ik betaal er gewoon voorquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
om ze vast te binden, en ze dan te misbruiken zodra ze bij kennis zijn
Feli!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb net een keivette lens gekregen voor mn camera, 'alvast voor mn verjaardag'
Leuk bereik!quote:
Das toch iets om trots op te zijn!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben ten opzichte van een half jaar terug al veranderd.
Dat heb ik heel lang gehad en toen ik dat besef had dat het bij mezelf lag wist ik niet hoe ik het moest veranderen waardoor ik weer verbitterd raakte.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee. Zo was ik 'gewoon'. Door schade en schande verbitterd. En nooit de fout bij mezelf willen zoeken maar denken dat de hele wereld tegen mij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |