Niet het idee dat je daardoor dingen mist?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
Klopt, ik wil zeker weten dat ik er het geld voor heb, ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld.
Twee Amerikanen?quote:
Krengel heeft smaak. Ergo; geen Amerikaanquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kregel heeft smaak. Ergo; geen Amerikaan
Een Canadees? Mexican?quote:
Australië lijkt me zoooo gaaf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op de één of andere manier trekt dat mij minder.![]()
Net als Australië, daar heb ik ook niks mee.
quote:
Als je je daar zorgen over moet gaan maken... de wereld is zo enorm groot dat je sowieso enorm veel mist.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet het idee dat je daardoor dingen mist?
Bohquote:
Nee, afgezien van een hoop ellende.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet het idee dat je daardoor dingen mist?
Nieuw Zeeland trouwens ook. Date is pas vijf weken naar Nieuw Zeeland geweest, ben helemaal jaloers van de foto's die ze me liet zien.quote:
Da's net als na een avond zuipen zeggen dat je nooit meer drinkt. De week daarop zuip je nog harder.quote:
Mag ik je er bij deze dan nog even aan herinneren dat jij amper drie jaar geleden hetzelfde in het leven stond als RZ qua houding en gedrag? En dat je toen zelf het heft in handen hebt genomen om er wat van te maken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
Als je je daar zorgen over moet gaan maken... de wereld is zo enorm groot dat je sowieso enorm veel mist.
quote:
Ik weet het maar al te goed. Ik ben nog steeds trots op de verandering die ik heb doorgemaakt. Al ben ik niet perfect, dat besef ik me ook maar al te goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je er bij deze dan nog even aan herinneren dat jij amper drie jaar geleden hetzelfde in het leven stond als RZ qua houding en gedrag? En dat je toen zelf het heft in handen hebt genomen om er wat van te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |