Daarom dus.. mn haarballen zijn mn allesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe zelf niet kunnen missen maar zij jou ook niet.
Je kunt het allemaal eigenlijk zo moeilijk maken als je wilt, met zoveel pro's en con's als je wilt, maar het komt eigenlijk voor mij maar op één ding neer; ik heb liever spijt van de dingen die ik gedaan heb dan van de dingen die ik niet gedaan heb.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval wel de ervaring opgedaan. Iets niet doen omdat je duizend redenen kan bedenken dat het niet verstandig is leidt er alleen maar toe dat je jezelf aan het eind van je leven afvraagt waarom je zo weinig hebt bereikt.
Mensen hebben een beeld van hoe je kinderen dient op te voeden. Ik doe het net even anders dan anders, zeg maar, heb al vaker gemerkt dat over het algemeen genomen mensen dat toch wat 'gek' vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is toch nog echt peuter? Als in niet leerplichtig? Waarom niet dan? Zolang je hem maar niet naar Kirgizïe of noord Mexico meeneemt.
Met jou kan ik praten.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik nog wel een keer wil (maar dan moet het schip met geld hier eens stoppen) is een reis door de USA maken. En dan met de auto van oost naar west en dan via het zuiden weer terug.
Dat lijkt me wel heel vet.
Jij wilt gewoon niet dat ze gaat zonder dat ze jou overtuigd heeftquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mensen hebben een beeld van hoe je kinderen dient op te voeden. Ik doe het net even anders dan anders, zeg maar, heb al vaker gemerkt dat over het algemeen genomen mensen dat toch wat 'gek' vinden.
Dan zou ik Canada ook meepakken als je daar toch bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik nog wel een keer wil (maar dan moet het schip met geld hier eens stoppen) is een reis door de USA maken. En dan met de auto van oost naar west en dan via het zuiden weer terug.
Dat dus! Eén reden om iets wél te doen kan zoveel meer betekenen dan duizend redenen om iets niet te doen. Als ik bij ieder keuzemoment voor die duizend had gekozen, had ik nu niet de levenservaring gehad die ik nu wel heb.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Je kunt het allemaal eigenlijk zo moeilijk maken als je wilt, met zoveel pro's en con's als je wilt, maar het komt eigenlijk voor mij maar op één ding neer; ik heb liever spijt van de dingen die ik gedaan heb dan van de dingen die ik niet gedaan heb.
Gewoon met een bus en RZ als chauffeurquote:
Dat kan niet.quote:
Eensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het allemaal eigenlijk zo moeilijk maken als je wilt, met zoveel pro's en con's als je wilt, maar het komt eigenlijk voor mij maar op één ding neer; ik heb liever spijt van de dingen die ik gedaan heb dan van de dingen die ik niet gedaan heb.
Veilige voorwaarde kies je daar. Waarom, bij wijze van spreken, niet morgen vertrekken en daar met een onmogelijk kutbaantje in je onderhoud voorzien maar wel es iets van de wereld zien?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef RealZeus het volgende:
Of jij met haarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan niet.![]()
Dan zit jij al in Oostenrijk en Spanje.
En je houdt het toch geen week met me uit.
Ik denk eerder dat jij het geen week met mij uithoudtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan niet.![]()
Dan zit jij al in Oostenrijk en Spanje.
En je houdt het toch geen week met me uit.
Op de één of andere manier trekt dat mij minder.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik Canada ook meepakken als je daar toch bent
Klopt, ik wil zeker weten dat ik er het geld voor heb, ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veilige voorwaarde kies je daar. Waarom, bij wijze van spreken, niet morgen vertrekken en daar met een onmogelijk kutbaantje in je onderhoud voorzien maar wel es iets van de wereld zien?
En ja, been there, done that!
Jij scoort de eerste de beste dag daar al een Amerikaan en blijft daar dan hangen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij het geen week met mij uithoudt
Nieuw Zeeland?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op de één of andere manier trekt dat mij minder.![]()
Net als Australië, daar heb ik ook niks mee.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij scoort de eerste de beste dag daar al een Amerikaan en blijft daar dan hangen.
En?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij scoort de eerste de beste dag daar al een Amerikaan en blijft daar dan hangen.
Hmmm....ik denk dat we dan een probleem zouden hebben na 2 weken in 1 bus samen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, ik wil zeker weten dat ik er het geld voor heb, ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |