Mwah.. ben het vergeten op te zettenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hoeft het in ieder geval niet meer verplicht te volgen hé
Al die aanbidders die ik dan krijgquote:
Ze zeggen dat een slechte generale een goede premiere betekent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
Wat speelt Oranje een draak van een wedstrijd
Ik juist andersomquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil eerst zien hoe het aankomende winter is. Zomers voel ik me beter dan 's winters namelijk.
Jaquote:
Thomasquote:
Zolang je mijn tv maar heel laatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ben het vergeten op te zetten
Als je probeert te quoten uit een liedje, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben mijzelf niet en jaren nooit geweest
Iedereen veranderd, maar een aantal eigenschappen zullen echt wel van je 1e tot je 80e jaar jouw eigenschappen blijven denk ik. Goede en slechte eigenschappen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik weet niet of ik vind dat we steeds meer onszelf worden. Wanneer zijn we daar dan? Je verandert voortdurend, je verandert met je leven mee, met je omgeving, hoe weet je wie je écht bent?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In het begin was dat misschien zo maar inmiddels is de positiviteit zo diep geworteld dat deze de kern van mijn bestaan is geworden.
Ik hoop het oprecht voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In het begin was dat misschien zo maar inmiddels is de positiviteit zo diep geworteld dat deze de kern van mijn bestaan is geworden.
Mag het hopen. Ik kijk al maanden uit naar het WKquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zeggen dat een slechte generale een goede premiere betekent.
sure, deel dat maar met iemand anders.quote:
En wat ga je daar aan doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Cue_ het volgende:
Dan geldt voor mij "Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest "
met jou voorop toch?quote:
Ik niet.quote:
Hoe moet het dan goed?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je probeert te quoten uit een liedje, doe het dan goed.
Kwartfinale gaat Nederland eruitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zeggen dat een slechte generale een goede premiere betekent.
En hoe staat dat op het bijzettafeltje als ik vragen mag?quote:
Dat vind ik lief.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.
In het voorjaar, zeker als het mooi weer is, bloei ik helemaal op. Mei, juni en juli vind ik de mooiste maanden van het jaar
In bepaalde periodes ben je zoals dan lekker voelt, of makkelijk is, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan geldt voor mij "Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |