In tegenstelling tot nu.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben oprecht blij dat ik niet ben wie ik 5 jaar geleden was. Dat was écht geen leuk meisje
Nogmaals Nederland ligt eruit bij de kwartfinale.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook maar het kost mij ook een paar jaar van mijn leven.
Hank klinkt welquote:
quote:
ALS Nederland wereldkampioen wordt, wordt ik helemaal gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook maar het kost mij ook een paar jaar van mijn leven.
Waarom niet, wat zou je anders willen aan jezelf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd niet blij met mezelfHoop dat ik hetzelfde als jou over 5 jaar kan zeggen.
Wees maar niet bang.. gebeurd nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ALS Nederland wereldkampioen wordt, wordt ik helemaal gek
Nee ik heb geen verstandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tuurlijk tijn.![]()
Jij heb denk ik verstand van andere dingen
*trekt fronsend gezicht*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tuurlijk tijn.![]()
Je bent 23 en hebt door dat het niet goed is, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd niet blij met mezelfHoop dat ik hetzelfde als jou over 5 jaar kan zeggen.
Heeft toch iets te maken met de afstand en plek van de aanvaller en verdediger ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tuurlijk tijn.![]()
Mijn illusie, wat doe jequote:
Ik ben voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nogmaals Nederland ligt eruit bij de kwartfinale.
genoeg hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Waarom niet, wat zou je anders willen aan jezelf?
Dan zijn mijn stembanden stuk en mijn lever ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je bent al gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen voetbal voor nodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan zijn mijn stembanden stuk en mijn lever ook.
Mwah.. ben ookal bezig vanaf mn 12e hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent 23 en hebt door dat het niet goed is, dan komt het wel goed.![]()
Ik had graag toen geweten wat ik nu weet.
Is ook niet zo raar. Je woont toch in Noord-Brabant? Dat is praktisch Belgiëquote:
Ik herken veel in wat Q. zegt. Vond dat de wereld tegen me was, was negatief, verloor mezelf in zelfmedelijden, heb zooooveel tijd verspild aan iedereen om me heen álles, werkelijk álles, kwalijk nemen.. dat verdiende niemand.quote:
als de voorste speler voor de bal uit loopt dacht ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft toch iets te maken met de afstand en plek van de aanvaller en verdediger ofzo?
Nah ja, iets met plekken dacht ik. Meer weet ik uiteraard niet
Hell yeah!quote:
+1quote:
Ik gooi hm er maar in:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent 23 en hebt door dat het niet goed is, dan komt het wel goed.![]()
Ik had graag toen geweten wat ik nu weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |