Okequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sure, deel dat maar met iemand anders.
Voor de verandering?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar ik iemand anders ben? Zal ik eens voor een avondje onaardig zijn voor de verandering?
blufquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar ik iemand anders ben? Zal ik eens voor een avondje onaardig zijn voor de verandering?
Ga dan maar niet naar Spanjequote:
overspel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat liedje gaat over overspel trouwens, dit even ter informatie.
Dat wist ik niet dat zou ik er nooit uit kunnen hebben opmakenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat liedje gaat over overspel trouwens, dit even ter informatie.
zodra ik een vallende ster zie, okay?quote:
quote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
overspel?
Nee, dat heet buitenspel schat, ik leg het nog 1x uit
Ik voel even met je meequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef FBreijer het volgende:
Ik weet niet zo goed wie ik ben op het moment.
Hoi, ik ben Henk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef FBreijer het volgende:
Ik ook maar het kost mij ook een paar jaar van mijn leven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag het hopen. Ik kijk al maanden uit naar het WK
Die twijfel zegt wel iets over jou.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef FBreijer het volgende:
Truequote:
Tuurlijk tijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Dat is als de bal buiten de lijn is
Ik ben nog altijd niet blij met mezelfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben oprecht blij dat ik niet ben wie ik 5 jaar geleden was. Dat was écht geen leuk meisje
fok dat kutWKquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook maar het kost mij ook een paar jaar van mijn leven.
Liever niet, maar bedanktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
overspel?
Nee, dat heet buitenspel schat, ik leg het nog 1x uit
Hmmm....hoezo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben oprecht blij dat ik niet ben wie ik 5 jaar geleden was. Dat was écht geen leuk meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |