Vanaf je 12e verander je sowieso al, dat is dus geen goed vergelijkingspunt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ben ookal bezig vanaf mn 12e he
iets jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft toch iets te maken met de afstand en plek van de aanvaller en verdediger ofzo?
Nah ja, iets met plekken dacht ik. Meer weet ik uiteraard niet
Ja, over plastische chirurgie hebben we t wel een andere keer..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
genoeg hooren dan vooral innerlijk.
half....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als de voorste speler voor de bal uit loopt dacht ik
nee ok.. vanaf welke leeftijd dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vanaf je 12e verander je sowieso al, dat is dus geen goed vergelijkingspunt.
ik heb de olympus e-400 digitale spiegelreflex, en ben pas sinds kort gaan schieten, dus heb nog vrij weinig kunstquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hell yeah!
Nou weet ik alleen nog steeds niet wat voor camera hebt en waar ik je kunstwerken kan bewonderen.
hahahaha ja preciesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, over plastische chirurgie hebben we t wel een andere keer..
En gelukkig wordt Nederland geen wereldkampioenquote:
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gooi hm er maar in:
Don't waste your time on jealousy; sometimes you're ahead, sometimes you're behind. The race is long, and in the end, it's only with yourself.
TETTEN!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gooi hm er maar in:
Don't waste your time on jealousy; sometimes you're ahead, sometimes you're behind. The race is long, and in the end, it's only with yourself.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[Singles] happen meer pillen dan pacman!quote:
in het gebied rondom het doel, dat grote groene vlak, na die ene witte lijn ofzoiets..quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik herken veel in wat Q. zegt. Vond dat de wereld tegen me was, was negatief, verloor mezelf in zelfmedelijden, heb zooooveel tijd verspild aan iedereen om me heen álles, werkelijk álles, kwalijk nemen.. dat verdiende niemand.
12 - 23... is 11 jaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet kijken waar je nu bent en waar je over tien jaar bent.
euh....neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het gebied rondom het doel, dat grote groene vlak, na die ene witte lijn ofzoiets..
zo'n blur herinner ik me van mn ex
Dan zat ik er nog niet zo ver naastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh....nee
maar een voldoende voor de moeite
Ik niet. Rond je 12e kom je in de pubertijd. Daarom kun je je op je 23e nooit goed vergelijken met hoe je was op je 12e.quote:
Witte lijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het gebied rondom het doel, dat grote groene vlak, na die ene witte lijn ofzoiets..
zo'n blur herinner ik me van mn ex
Coke?quote:
Ik zie dan ook liever kwaliteit dan kwantiteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb de olympus e-400 digitale spiegelreflex, en ben pas sinds kort gaan schieten, dus heb nog vrij weinig kunst
En nu? Gewoon nieuwsgierigheid hoor, ik was ook zo...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik herken veel in wat Q. zegt. Vond dat de wereld tegen me was, was negatief, verloor mezelf in zelfmedelijden, heb zooooveel tijd verspild aan iedereen om me heen álles, werkelijk álles, kwalijk nemen.. dat verdiende niemand.
ik was op mijn 12e jonger dan nu op mijn 29stequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet. Rond je 12e kom je in de pubertijd. Daarom kun je je op je 23e nooit goed vergelijken met hoe je was op je 12e.
poedersuiker?quote:
waspoederquote:
Sure, maar hoe je ook veranderd, het kan zeer ingrijpend, heftig, bijzonder, belangrijk etc. zijn. Gevoelige periode etc. Denk dus dat je zeker wel iets kan vergelijken, ligt heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet. Rond je 12e kom je in de pubertijd. Daarom kun je je op je 23e nooit goed vergelijken met hoe je was op je 12e.
Laten we het zo zeggen.. ik ben van ver gekomen en ben nu op een punt gekomen waar ik een beetje trots kan zijn op mezelf. Maar heb nog een lange weg te gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen.. ik ben van ver gekomen en ben nu op een punt gekomen waar ik een beetje trots kan zijn op mezelf. Maar heb nog een lange weg te gaan
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was op mijn 12e jonger dan nu op mijn 29ste
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dan ook liever kwaliteit dan kwantiteit.
De weg weten te vinden is hem afleggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen.. ik ben van ver gekomen en ben nu op een punt gekomen waar ik een beetje trots kan zijn op mezelf. Maar heb nog een lange weg te gaan
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
deze vond ik zelf erg vet
met heel veel vallen en opstaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De weg weten te vinden is hem afleggen
Niet 'en nu'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu? Gewoon nieuwsgierigheid hoor, ik was ook zo...
Zo erg ben ik nu bijna ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mooie fotoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Van wat ik van jou weet durf ik te stellen dat je het moeilijkste gehad hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
FBreijer <<< gewoon je zelfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef FBreijer het volgende:
Ik weet niet zo goed wie ik ben op het moment.
tis een monster. letterlijk en figuurlijkquote:
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef FBreijer het volgende:
[..]
En ik verspil zo enorm godsgruwelijk veel tijd...... op FOK!
True. Maar dat komt omdat we te graag rennen op een oneven pad en niet naar beneden kijken. Stupid us.quote:
MI van Cue op een shovelquote:
I hope soquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van wat ik van jou weet durf ik te stellen dat je het moeilijkste gehad hebt.
Dank, dank.. is het katertje van een hele goede vriendin van me.. ik voed m mee op.. het is zo'n etterbalquote:
Je snapt mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar dat komt omdat we te graag rennen op een oneven pad en niet naar beneden kijken. Stupid us.
Dude, mijn huis staat voor je open, oke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef JoeBravo het volgende:
Even hier lezen en ik ga m'n eigen zorgen weer wegrelativeren. Allemaal leuk en aardig, maar ik schiet er geen kloot mee op
Lief! Zelf omgezet naar zwartwit?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik weet het.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, mijn huis staat voor je open, oke?
Volgens mij ben jij heul lief.....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Niet 'en nu'En tóen ging mijn moeder dood, terwijl ik keihard bezig was haar elke dag te verwijten hoe slecht ze voor me was. En toen werd ik wakker
Nu is het voor mij van het allergrootste belang dat de mensen die dicht bij me staan weten wat ze voor me betekenen, dat ik binnen redelijke grenzen accepteer dat mensen zijn wie ze zijn, dat ik leef vanuit en geloof in het goede, en dat ik elke dag nog leer omdat ik er nog lang niet ben
nee, ik was aan het spelen, dus heb m in z/w gemaaktquote:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er wijzer op ben geworden he?quote:
quote:
Same herequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er wijzer op ben geworden he?
Toch maar goed dat je mn advies hebt opgevolgd hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
o hoi ik ben weer terug![]()
![]()
hapjes waren lekker![]()
Ik was net op tijd ze gingen de tent al sluiten
Waar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
o hoi ik ben weer terug![]()
![]()
hapjes waren lekker![]()
Ik was net op tijd ze gingen de tent al sluiten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Toch maar goed dat je mn advies hebt opgevolgd he
keiquote:
Ben je een beetje handig met Photoshop?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, ik was aan het spelen, dus heb m in z/w gemaakt
maar ik kan soepen, en m dus in kleur omzetten als ik wil
Is je relatie net pas verbroken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nu bijna ook.![]()
Ik zie de wereld nu als neutraal, niet tegen me, maar ook zeker niet voor me.
Ik neem alleen mijn ex haar kutte gedrag kwalijk, en mijzelf dat ik wat er gebeurt was niet vanaf het begin aan had zien komen.
En ik verspil zo enorm godsgruwelijk veel tijd...... op FOK!
ik ook, maar dat wordt dan weer niet zonder meer aangenomenquote:
ik zal wel moeten, tis mn vakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig met Photoshop?
quote:
Ik ben pas sinds maart weg lieverdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de Vork.... vathorst... denk niet dat het toen al bestond
Daarom vertel ik niks, straks sta je voor de deur met je armen gespreidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
Als ik sommige verhalen lees krijg ik best wel ernstig de behoefte de betreffende personen een dikke knuffel te geven. Gewoon omdat het kan en omdat ze het verdiend hebben.
Oeh, tof. Ik neem niet de tijd om mijzelf er in te bekwamen. Kan best toegevoegde waarde hebben met fotograferen.quote:
Ondertussen een week of 7 geleden.quote:
Soort knuffelgoeroe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom vertel ik niks, straks sta je voor de deur met je armen gespreid
as usualquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou, heb ik je toch weer een plezeier gedaan
Hoho, dit is Fok! he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:Als ik sommige verhalen lees krijg ik best wel ernstig de behoefte de betreffende personen een dikke knuffel te geven. Gewoon omdat het kan en omdat ze het verdiend hebben.
Jij hebt 'm gewoon liever op z'n knietjes voor je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
niet verklappenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je een heel pukkelig plofferig gezichtje maar dat shop je allemaal weg?
Sssstquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je een heel pukkelig plofferig gezichtje maar dat shop je allemaal weg?
Ik heb het er niet bij verteld maar die knuffeldrang heb ik uitsluitend bij vrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:Als ik sommige verhalen lees krijg ik best wel ernstig de behoefte de betreffende personen een dikke knuffel te geven. Gewoon omdat het kan en omdat ze het verdiend hebben.
Eigenlijk is ze een man, zo goed is ze met PSquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |