maar nog niet dichtbij genoegquote:
En dan?quote:
Wraps!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
Oh wacht, het haalt het sowieso niet bij die asperges van gister.![]()
quote:
pasta met kipfilet, pesto, pijnboompitjes en zongedroogde tomaatjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
Ringo is je hond he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
tot ik een betere/nieuwe foto van Ringo heb.
Ik ga voor pasta vanavond, beter gezegd pasta alla antoniequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
Vakantiequote:
Ooh, goed idee! Ik moest ook nog wat verzinnenquote:Wraps!
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik ga voor pasta vanavond, beter gezegd pasta alla antonie
Ah nice! Ga je morgen ook gelijk écht op vakantie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
VakantieNog 18 uur werken dus
![]()
[..]
Ooh, goed idee! Ik moest ook nog wat verzinnen
Die niet das die andere, maar dat is ook niet meerquote:
Nog 1 dagje!quote:
Nee ik ga zaterdagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
Ah nice! Ga je morgen ook gelijk écht op vakantie?
Ja, heb daar wel zin in...maar als thuiswonende heb je niet altijd zoveel te zeggen.
nog anderhalve dagquote:
Nozzman is geniaal.quote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
VakantieNog 18 uur werken dus
![]()
[..]
Ooh, goed idee! Ik moest ook nog wat verzinnen
Tja als je Fiesta snel genoeg is? kan je zo aanschuivenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Ah nice! Ga je morgen ook gelijk écht op vakantie?
Ja, heb daar wel zin in...maar als thuiswonende heb je niet altijd zoveel te zeggen.
Aah op die manier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee ik ga zaterdag![]()
Vandaag nog een uur werken (3 kwartier inmiddels), morgen nog 8,5 en donderdag nog 8,5![]()
Zelf koken! "Mam, pap, ik koop en kook het eten vanavond"
Gewoon zelf koken! Ik kook al vanaf mijn 13e eigenlijk elke avond.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, heb nu al honger dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef Thrust het volgende:
Tja als je Fiesta snel genoeg is? kan je zo aanschuiven
Ik niet, ben een luie donder.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gewoon zelf koken! Ik kook al vanaf mijn 13e eigenlijk elke avond.
quote:
Italiëquote:
Aah, dat hoor ik vaker. Blij dat mijn ouders niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:
Zelf koken kan wel...maar mijn pa wordt soms beetje sikkeneurig als ie iets krijgt wat ie niet kent en/of nooit eet.En daar heb ik geen zin in.
om die heb ik me ook echt dood gelachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nozzman is geniaal.
Speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
Als het aan mijn ma lag, dan aten we pas ergens om half 9 ofzo. En aangezien ik altijd tegen 6-en al zowat out ging van de honger, kookte ik dus maar zelf.quote:
Zie toevoeging bovenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het aan mijn ma lag, dan aten we pas ergens om half 9 ofzo. En aangezien ik altijd tegen 6-en al zowat out ging van de honger, kookte ik dus maar zelf.
Nah, mijn pa is moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
Aah, dat hoor ik vaker. Blij dat mijn ouders niet zo moeilijk zijn
Holaquote:
Adiosquote:
Ja, ik vind het vetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hola
O nou had ik helemaal niet meer gelezen wat je van m'n buurvrouw vond
Is wel een beetje zoals je UI nu toch?
Mijn moeder ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
Zie toevoeging boven
Jaa, het is bij iedereen anders. Mijn mam heeft het ons nooit echt geleerd of ons daarbij betrokken ofzo.
mijn ma heeft me ook niks geleerd, dat heb k zelf allemaal uitgeprobeert.. niet dat ik kook hier, wordt toch niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie toevoeging boven
Jaa, het is bij iedereen anders. Mijn mam heeft het ons nooit echt geleerd of ons daarbij betrokken ofzo.
Mijn vader deed dat ook niet en mijn boeide het toen ook niet zo. Stelt eigenlijk weinig voor, ik had het mn zelf zo geleerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie toevoeging boven
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind da heul nie leuk, koken.
Tenzij samen.
Meeste maaltijden vind ik ook makkelijker koken voor meerder personenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..
ik kan ook niet voor 1 of 2 personen koken, ik kook altijd voor een leger
Net m,n moeder , die kookte altijd voor een heel weeshuis. Waarschijnlijk dat ik daardoor gewend ben veel te eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..
ik kan ook niet voor 1 of 2 personen koken, ik kook altijd voor een leger
ja, maar ik had geen grote vriezerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
Meeste maaltijden vind ik ook makkelijker koken voor meerder personen
Gooi gewoon een x aantal de vriezer in.
Wat voor restaurant?quote:
Ditto. Koken vind ik enkel leuk als ik bezoek krijg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef stbabylon het volgende:
Als ik voor mijzelf kook is het puur om de voedingsstoffen binnen te krijgen.
Oeh nasi. Als ik nu mocht kiezen tussen wraps of nasi....koos ik nasi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Dan wil ik weer uit eten, dan wil ik weer wraps eten, dan wil ik weer een flinke pan nasi maken. Ik ben moeilijk.
Kleine correctie: Ik DOE moeilijk.
Speciaal voor jou!quote:
ik kan er echt niks aan doen, ik maak altijd veel te veel, en denk dat het veel te weinig/net genoeg isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net m,n moeder , die kookte altijd voor een heel weeshuis. Waarschijnlijk dat ik daardoor gewend ben veel te eten.
Thx.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:
leuke nieuwe sjaal foto in US Venco!
Jouw kamer had zo de mijne van 10 jaar geleden kunnen zijn: paars, johnny depp, jim morisson en een dromenvanger
Hell no!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind da heul nie leuk, koken.
Tenzij samen.
Met die dromen van jou wel nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.Je hebt de foto van mijn sjaal (zonder dat ik hm om heb) in dit topic niet gezien zeker?
Really?Toevallig. Mijn kamer hangt echt heel erg vol met van alles. Heb bijv. 7 dromenvangers.
O jij bent zo'n zeikwijf net als mijn poetshomo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hell no!!
Als ik kook, en ik doe het graag (heb als bakker en in een restaurant gewerkt), dan mag er niemand anders in de keuken helpen. Een mooie vrouw mag me verleiderlijk aankijken met een glas rode wijn, maar meer niet.
En dan nog naderhand ff lekker elitair doen door je vreten te bespreken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent zo'n zeikwijf net als mijn poetshomo.
Da vin'k zunne'n onzin!
Jij mag wel af en toe in mijn bechamelsausje roeren hoor Ang3lletje..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da vin'k zunne'n onzin!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij mag wel af en toe in mijn bechamelsausje roeren hoor Ang3lletje..
Mensen die helpen in de keuken lopen 9 vd de 10 keer in de weg of maken een puinhoop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da vin'k zunne'n onzin!
Mijn begrip van hulp is toch net iets anders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen die helpen in de keuken lopen 9 vd de 10 keer in de weg of maken een puinhoop.
doodmoequote:
ik ben er niet blij mee. er staat tekst op. geen flauw idee wat, maar ben te lame om het weg te poetsenquote:
humeurigquote:
Join the clubquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
humeurig
chaggie is wat anders, maar ben niet moi
maby door de koppijn, maby omdat ik moe ben.. who knows?![]()
straks wordt ik toch wel weer hyper
Maybequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
humeurig
chaggie is wat anders, maar ben niet moi
maby door de koppijn, maby omdat ik moe ben.. who knows?![]()
straks wordt ik toch wel weer hyper
dat had ik gister door een half uur slaap..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Join the club. Sta al de hele dag te stuiteren, word moe van mezelf
Ik zag het pas toen je erover begonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er niet blij mee. er staat tekst op. geen flauw idee wat, maar ben te lame om het weg te poetsen
sorry, whut?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maybe
Niet om te zeiken, gewoon omdat je het dan leert zeg maar
het irriteert me al sinds ik m er neer heb gezetquote:
Das wel balenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had ik gister door een half uur slaap..
vannacht een uur/anderhalf.. en zo kom je op veel te weinig en een uberdrukke dag waarin ik al gestuitert heb
nee, dat ben ik, en ben het wel gewend, en dan over een uur ofzo ben ik zo hyper, en dat gaat dan weer de halve nacht doorquote:
Pfff ik zou dat echt niet kunnen.. ik word al gek als ik een week lang maar 2 uur per nacht slaap.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat ben ik, en ben het wel gewend, en dan over een uur ofzo ben ik zo hyper, en dat gaat dan weer de halve nacht door![]()
ik word gewoon moe van mij![]()
Peoniesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er niet blij mee. er staat tekst op. geen flauw idee wat, maar ben te lame om het weg te poetsen
Natuurlijk, een land word al vrij snel populair als ze van alles mogen doen terwijl de VN het oogluikend toestaat.quote:
Ja, maar schepen die onder de vlag van een ander land varen zonder waarschuwing vantevoren gewapend enteren in internationale wateren?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Natuurlijk, een land word al vrij snel populair als ze van alles mogen doen terwijl de VN het oogluikend toestaat.
Komen ze evengoed mee weg, net als die geheimzinnige gevangenis concentratie kampen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar schepen die onder de vlag van een ander land varen zonder waarschuwing vantevoren gewapend enteren in internationale wateren?Is Piet Hein gereïncarneerd?
Een geografische goede ligging doet wonderen, er is niet zomaar een staatje gecreëerd in juist dat deel van de wereldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Komen ze evengoed mee weg, net als die geheimzinnige gevangenis concentratie kampen.
Ik vraag het me af, op de lange termijn.... Turkije was het enige land in de regio waar ze tot op een par jaar geleden nog iets van een goede verstandhouding hadden. Ach ja, van je vrienden moet je het hebben he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Komen ze evengoed mee weg, net als die geheimzinnige gevangenis concentratie kampen.
Staat ook wel bekend als het centrum van de wereld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Een geografische goede ligging doet wonderen, er is niet zomaar een staatje gecreëerd in juist dat deel van de wereld
Maar dat was dan ook met de hulp van de Young Turks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, op de lange termijn.... Turkije was het enige land in de regio waar ze tot op een par jaar geleden nog iets van een goede verstandhouding hadden. Ach ja, van je vrienden moet je het hebben he?
quote:
Dat is het oude Romequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Staat ook wel bekend als het centrum van de wereld.![]()
[..]
Kom op, met special forces een groep schepen enteren dat tig persdekking heeft, dan ben je echt het spoor bijsterquote:Maar dat was dan ook met de hulp van de Young Turks.
Voor een groot deel van de structuur van de Westerse samenleving wel ja, samen met de Grieken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het oude RomeVan ruim voordat er een Vaticaan stond
![]()
[..]
Kom op, met special forces een groep schepen enteren dat tig persdekking heeft, dan ben je echt het spoor bijsterWaren het wel Israelische troepen? Geen Somalische piraten?
ey Barbussequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het oude RomeVan ruim voordat er een Vaticaan stond
![]()
[..]
Kom op, met special forces een groep schepen enteren dat tig persdekking heeft, dan ben je echt het spoor bijsterWaren het wel Israelische troepen? Geen Somalische piraten?
Das geen reden voor Israel om alles voor henzelf op te eisen natuurlijk, net zo min als de anderen in dat gebiedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voor een groot deel van de structuur van de Westerse samenleving wel ja, samen met de Grieken.Maar het begon allemaal vooral in Irak, Eridu enzo.
![]()
Die laatste zullen er wel de schuld van krijgen.
JBquote:
de rest doet er zeker niet toe!quote:
ey Thrustquote:
Greater Israel is nog een heel stuk groter dan Palestina, ze moeten nog een hoop werk verzetten voordat die droom gerealiseerd kan worden. Dat was in ieder geval de droom van Herzl.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das geen reden voor Israel om alles voor henzelf op te eisen natuurlijk, net zo min als de anderen in dat gebied
mja, wel goedquote:
volgens mij krijg jij al aandacht genoegquote:
Vrolijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
Niemand vroeg hem,
En niemand zag hem,
En niemand, niemand, niemand zei hem,
En niemand voelde,
Niemand, niemand, niemand hoorde,
Niemand deed hem,
En niemand, niemand, niemand vond hem leuk (2x)
![]()
![]()
Vrolijk.
waarop berust die bevinding?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens mij krijg jij al aandacht genoeg
Barbje!quote:
Ik vond de tekst namelijk niet zo vrolijkquote:
Krijg ik nou zelfs van de mannen hier troetelnaampjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
waarop berust die bevinding?![]()
[..]
Barbje!
Moet je het liedje eens luisteren. Is lekkere, vrolijke meezingmuziek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond de tekst namelijk niet zo vrolijkIk zelf ben wel vrolijk hoor! Solar powered!
![]()
![]()
ach ja, gewoon een idee dat ik heb.quote:
Barbie! Barabas! Barbapappa! Barbarella! Barbara! Bassie!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
Krijg ik nou zelfs van de mannen hier troetelnaampjes?
Hmm...ondanks de tekst geen verkeerd nummer neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet je het liedje eens luisteren. Is lekkere, vrolijke meezingmuziek.
Volgens mij valt het wel meequote:
Barbarellaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Barbie! Barabas! Barbapappa! Barbarella! Barbara! Bassie!
Haha, ik vind hm wel heel leuk. Heb cd'tje ook. Die is wel droeviger van toon dan je vanuit dit liedje zou verwachten...maar kan het wel hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmm...ondanks de tekst geen verkeerd nummer neeWel errug Hollandsch van toon, ik zie me nu dus op herfstige en winderige dag door een vinexwijk naar m'n werk fietsen. Don't ask me why....
* noteert.quote:
Tis in ieder geval veul beter dan blof, dat kan ik echt niet hebben, sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik vind hm wel heel leuk. Heb cd'tje ook. Die is wel droeviger van toon dan je vanuit dit liedje zou verwachten...maar kan het wel hebben.
En indd. erg Hollands.
[..]
* noteert.
Het is ook die gozer van de lama's he. Did you notice?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis in ieder geval veul beter dan blof, dat kan ik echt niet hebben, sorry
Ik keek nooit naar de Lama's, Hollandse humor is niet mijn dingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is ook die gozer van de lama's he. Did you notice?
Alleen van naam, nooit gekekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha valt mee.Ken je Ik hou van Holland ook niet? Of die serie van jaar of 8 terug: IC?
Lekker dingquote:
Ik altijdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zien kwijlen bij tijn.
Pffeewwwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Shame, shame, shame, shame, shame on you!![]()
Nee hoor, valt mee.
Nee meestal isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooiquote:
Beetje beangstigendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal toch wel mee vallen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zanger heeft trouwens een leukere kop dan ik al die tijd dacht.
Op Tijnquote:
Tof.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
JaIk stond echt op een perfecte plek!! Kon alles goed zien enzo
Das wel heul onvriendelijk!quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof.heb niets met Green Day, maar live vast tof.
Heb je Pink ook gezien?
[..]
Hey mag ik ook een geadoreerd wordenquote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal toch wel mee vallen?Of is Schenkstroop een kloon van jou of andersom?
quote:
Ga dat soort uitspraken maar in POL doen, daar passen ze beterquote:
Dat kan geregeld worden. Ik heb connecties weet jequote:
Euh... geen idee.. heb ze niet geteld (lees: teveel drank).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pink.Ze lieten 3 nummers op tv zien, hoeveel heeft ze gedaan en wat? Weet je dat?
Sorry!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof.heb niets met Green Day, maar live vast tof.
Heb je Pink ook gezien?
[..]
Das wel heul onvriendelijk!Zo ken ik je niet.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig wel![]()
Nee ik ben "normaal" vergeleken hem![]()
PMS?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Sorry!tijd van het jaar, ben dan wel vaker vrij kort/bot.
Maar was wel tof dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... geen idee.. heb ze niet geteld (lees: teveel drank).
In de lente hoor je blij te zijn! En je hebt een vriendin!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
"Spring has come, Bostar, spring has come....."quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:
Dat je een botte lul was wisten we al lang hierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik denk van welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig maarAlhoewel hij wel de ene kwaliteitspost na de andere eruit poept, humorsgewijs. Maar het zal wel een gave zijn
Vlak voor mn moeders verjaardag, paar dagen voor ze overleden is en ik zelf jarig ben. Op één of andere manier dan toch beetje van slag.quote:
Ja was echt een geweldige show die ze gaf!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar was wel tof dus?
Ik keek er met een vriend naar en we vonden haar zwarte outfitje wel heel tof.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vlak voor mn moeders verjaardag, paar dagen voor ze overleden is en ik zelf jarig ben. Op één of andere manier dan toch beetje van slag.
Dat verklaard.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vlak voor mn moeders verjaardag, paar dagen voor ze overleden is en ik zelf jarig ben. Op één of andere manier dan toch beetje van slag.
I believe so. Ze schijnt geweldig live te zijn. Wil haar ook nog weleens zien. Vind haar laatste cd zo fucking geweldig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja was echt een geweldige show die ze gaf!!!
Ik zie haar in juli weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
I believe so. Ze schijnt geweldig live te zijn. Wil haar ook nog weleens zien. Vind haar laatste cd zo fucking geweldig.
Didn't know that...sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Rock Werchter.. maar is uitverkochtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar? (en hoeveel kosten de kaartjes?)
Ook een leuk festivalquote:
Rammsteinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook jouw kaartje.![]()
Nee hoor...maar tof! Wie komt er nog meer dan?
Was ook niet wereldkundig gemaaktquote:
Die lijken me wel heel gaaf om live te zien ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
RammsteinDat is de reden waarom ik ga
20 jaar al? Dan ben je wel heel jong je moeder verloren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook niet wereldkundig gemaaktHad zelf nog het idee dat het na 20jaar wel iets makkelijker ging, maar onbewust blijft het toch elk jaar weer meespelen
Nah, ik kan het me wel voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook niet wereldkundig gemaaktHad zelf nog het idee dat het na 20jaar wel iets makkelijker ging, maar onbewust blijft het toch elk jaar weer meespelen
het zou me meer verbazen als het niet mee zou spelenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Goeie redenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwa, ligt heel persoonlijk zoiets.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het zou me meer verbazen als het niet mee zou spelen![]()
sterkte iig
Al meer nagedacht/gesproken over je buitenland-plannen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al meer nagedacht/gesproken over je buitenland-plannen?
3dagen voor ik 10 werd. Om de 10jaar verlies ik iemand dierbaar....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
20 jaar al? Dan ben je wel heel jong je moeder verloren.
Ben jij eigenlijk nog naar Pinkpop geweest?quote:
Pff. Erg hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
3dagen voor ik 10 werd. Om de 10jaar verlies ik iemand dierbaar....
ach wat je al zij, het is lente, en een hele lieve vriendin
In tranen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jamn baas zat al in tranen
(= is de vader van mn beste vriendin en kom daar regelmatig na werktijd over de vloer
)
hahahaha ja ach.. vond het toch best liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In tranen?Joh, het is niet meer als in 1600 naar Amerika gaan, wetende dat je elkaar nooit meer zou zien...
Is het ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahaha ja ach.. vond het toch best lief
das heel erg herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nee op Rammstein, Greenday en The Prodigy stonden er bijna geen andere bands die ik leuk vind. Te weinig bands om te gaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog naar Pinkpop geweest?
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahaha ja ach.. vond het toch best lief
Dat. En datquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is het ook.En jouw baas is een pussy.
![]()
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?
Is ze single?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoEen vriendin van me gaat mee, is net zo gek als ik
Rammstein was je toch al geweest? Het is ook niet zoveel hard-rockquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee op Rammstein, Greenday en The Prodigy stonden er bijna geen andere bands die ik leuk vind. Te weinig bands om te gaan.
[..]
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?
Hoiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
zo werkdag zit er op![]()
nu heb ik tot morgen 8:00 vrij
![]()
Hoi allemaal
Niks geks aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoEen vriendin van me gaat mee, is net zo gek als ik
Ik heb Rammstein de vorige keer dat ze op Pinkpop gestaan gezien. 8 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef Thrust het volgende:
[..]
Rammstein was je toch al geweest? Het is ook niet zoveel hard-rock
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Hoi allemaal
Mag je weer uitslapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Hoi allemaal
Dan wil ik meequote:
quote:
Sinds wanneer heb jij een vriend?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
om een of andere vreemde reden heb ik tegenwoordig 2 uur nodig om op mijn werk te komen
Dat was jij toch die vriendquote:
Misschien moet ik haar eerst zien voor ik de knop definitief door hakquote:
ze valt op vrouwenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik haar eerst zien voor ik de knop definitief door hak
Goffedomme, wat ben jij lui zegquote:
Misschien kan ik haar turnenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goffedomme, wat ben jij lui zegZeker weten dat je hier niet wilt gaan wonen?
quote:
Een vriendquote:
Was ik maar een handymanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hij is slechts de handyman
![]()
sorry.... @van Thrust>ik zal geen stoute dingen meer zeggen ... beloofd
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Een vriendd'r vriend
Ik heb al een andere lieverd
Mee nemen echt geen optie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
er is voor mij ook maar één reden om dat niet te doen
Toch snap ik dat nooit zo goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dudequote:
Jaquote:
quote:
Heul niet!quote:
Ze weet dat ik van dr houquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hij is slechts de handyman
![]()
sorry.... @van Thrust>ik zal geen stoute dingen meer zeggen ... beloofd
![]()
Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
Dat iemand zijn/haar leven wil veranderen snap ik maar de drastische manier waarop sommigen dat doen.
Ik deed mijn best om drastisch gelukkig te zijn in een gewilde vinexwijk met alles er op en er aan. Het heeft me meer gekost dan opgeleverd. En zo uniek ben ik niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch snap ik dat nooit zo goed.
Mensen bedenken vaak in een dronken bui dit soort dingen en omdat ze dat zo hard geroepen gaan ze maar. En maar gemaakt gelukkig zitten zijn.
Dat iemand zijn/haar leven wil veranderen snap ik maar de drastische manier waarop sommigen dat doen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heul niet!geloof dat iedereen hier het wel weet
![]()
nee, hij heeft z'n moeder ook nodig.quote:
kan best werken hoor.... of niet..... maar dat weet je pas als je het doetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch snap ik dat nooit zo goed.
Mensen bedenken vaak in een dronken bui dit soort dingen en omdat ze dat zo hard geroepen gaan ze maar. En maar gemaakt gelukkig zitten zijn.
Precies! Heb niks te verliezen hier dus waarom niet mn grote droom achterna gaan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.
Zoals?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.
Malta bestaat uit meer dan 1 eilandquote:
Was het je grote droom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Precies! Heb niks te verliezen hier dus waarom niet mn grote droom achterna gaan?
Eens er echt voor gaan, kansen grijpen/creëren en niet afwachten.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens er echt voor gaan, kansen grijpen/creëren en niet afwachten.![]()
Ik weet niet iets concreets en probeer je niet aan te vallen what so ever. Meer van: er valt een voorbeeld aan te nemen.
Adviesje.
Hahaha nee hoor! Was juist toen ik helemaal nuchter wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het je grote droom?
Ik had echt de indruk dat het een met drank besprenkeld idee was, geboren op Pinkpop.
Niet te letterlijk nemen! Ik heb het niet over Krengetjes situatie/plan exact nagaan. Ik bedoel datgene wat ik net zei.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor naar het buitenland.
Buiten Groningen is al een goede stapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij niet. Anderen juist wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.quote:
Heb jij net appeltaart met slagroom gegeten of zo?quote:
Detail, gaat om het ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.
Heb ooit een maand in Purmerend gezeten en toen was ik er wel klaar mee.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij net appeltaart met slagroom gegeten of zo?
Daar noem je ook watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.
Heb ooit een maand in Purmerend gezeten en toen was ik er wel klaar mee.
Vergeet inenten niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar noem je ook watExotisch Purmerend.
Heb je wel vantevoren goed de gebruiken en gewoontes over genomen?
Verstandigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Maar voordat ik een drastische beslissing neem ga ik eerst nog alles goed uitzoeken. Kijken of het uberhaupt wel haalbaal is enzo en even afwachten of ik het over een maandje nog zo leuk vind allemaal.
Zet alles eerst rustig op een rijtje, en beslis eerst goed wat je wilt doen daar, en wat je echt niet wilt doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Maar voordat ik een drastische beslissing neem ga ik eerst nog alles goed uitzoeken. Kijken of het uberhaupt wel haalbaal is enzo en even afwachten of ik het over een maandje nog zo leuk vind allemaal.
En dan begin je met Zeelandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor! Was juist toen ik helemaal nuchter was.
Zit al van kleins af aan te zeggen dat ik later de grote boze wereld wil gaan verkennen
Dat is op zich wel zo jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
je moet toch ergens mee beginnen he
Dat noemde ik expres nietquote:
Ik heb het allemaal niet gevolg, maar wat ik begrijp wil je iets gaan doen wat je al lange tijd van droomt? Dat je al serieuze stappen zet, kan alleen maar toe gejuicht wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Zeeland is ook linke boel! Ze hebben daar een band die Blof heetquote:
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen! Ik heb het niet over Krengetjes situatie/plan exact nagaan. Ik bedoel datgene wat ik net zei.
Nee, ik ben niet chagerijnig en ik groet mensen spontaan en dat kunnen ze daar niet waarderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar noem je ook watExotisch Purmerend.
Heb je wel vantevoren goed de gebruiken en gewoontes over genomen?
Als je in Nederland blijft heb je een flinke redingslijn. Je bent zo 'thuis'. Over de grens moet je het zonder zwembandjes doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.
Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Ja, klopt. Maar de mentaliteit daar staat me niet aan. En de agressie naar buschauffeurs is ook groter.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat noemde ik expres niet![]()
Maar RZ, je wou toch buschauffeur worden? Waarschijnlijk heb je hier zo een baan!
Het is maar net wat je tegen elkaar opweegt en wat je behoeften zijn. Nichtje van me is getrouwd met iemand uit Australië. Ze mist Nederland ontzettend maar ze woont al jaren daar. Zou het met hem mislopen, dan komt ze direct hier naartoe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.
Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Het komt anders over alsof je de koffers al aan het pakken bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Toch is het niks voor mij. Natuurlijk heb ik er wel eens aan gedacht. Ergens anders "opnieuw" beginnen, maar hier voel ik me thuis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je in Nederland blijft heb je een flinke redingslijn. Je bent zo 'thuis'. Over de grens moet je het zonder zwembandjes doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |