mja, wel goedquote:
volgens mij krijg jij al aandacht genoegquote:
Vrolijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
Niemand vroeg hem,
En niemand zag hem,
En niemand, niemand, niemand zei hem,
En niemand voelde,
Niemand, niemand, niemand hoorde,
Niemand deed hem,
En niemand, niemand, niemand vond hem leuk (2x)
![]()
![]()
Vrolijk.
waarop berust die bevinding?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens mij krijg jij al aandacht genoeg
Barbje!quote:
Ik vond de tekst namelijk niet zo vrolijkquote:
Krijg ik nou zelfs van de mannen hier troetelnaampjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
waarop berust die bevinding?![]()
[..]
Barbje!
Moet je het liedje eens luisteren. Is lekkere, vrolijke meezingmuziek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond de tekst namelijk niet zo vrolijkIk zelf ben wel vrolijk hoor! Solar powered!
![]()
![]()
ach ja, gewoon een idee dat ik heb.quote:
Barbie! Barabas! Barbapappa! Barbarella! Barbara! Bassie!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
Krijg ik nou zelfs van de mannen hier troetelnaampjes?
Hmm...ondanks de tekst geen verkeerd nummer neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet je het liedje eens luisteren. Is lekkere, vrolijke meezingmuziek.
Volgens mij valt het wel meequote:
Barbarellaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Barbie! Barabas! Barbapappa! Barbarella! Barbara! Bassie!
Haha, ik vind hm wel heel leuk. Heb cd'tje ook. Die is wel droeviger van toon dan je vanuit dit liedje zou verwachten...maar kan het wel hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmm...ondanks de tekst geen verkeerd nummer neeWel errug Hollandsch van toon, ik zie me nu dus op herfstige en winderige dag door een vinexwijk naar m'n werk fietsen. Don't ask me why....
* noteert.quote:
Tis in ieder geval veul beter dan blof, dat kan ik echt niet hebben, sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik vind hm wel heel leuk. Heb cd'tje ook. Die is wel droeviger van toon dan je vanuit dit liedje zou verwachten...maar kan het wel hebben.
En indd. erg Hollands.
[..]
* noteert.
Het is ook die gozer van de lama's he. Did you notice?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis in ieder geval veul beter dan blof, dat kan ik echt niet hebben, sorry
Ik keek nooit naar de Lama's, Hollandse humor is niet mijn dingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is ook die gozer van de lama's he. Did you notice?
Alleen van naam, nooit gekekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha valt mee.Ken je Ik hou van Holland ook niet? Of die serie van jaar of 8 terug: IC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |