abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:09:38 #101
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_82199314
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:08 schreef krengetje het volgende:

[..]

Das wel balen
nee, dat ben ik, en ben het wel gewend, en dan over een uur ofzo ben ik zo hyper, en dat gaat dan weer de halve nacht door

ik word gewoon moe van mij
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_82199343
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

nee, dat ben ik, en ben het wel gewend, en dan over een uur ofzo ben ik zo hyper, en dat gaat dan weer de halve nacht door

ik word gewoon moe van mij
Pfff ik zou dat echt niet kunnen.. ik word al gek als ik een week lang maar 2 uur per nacht slaap.
pi_82199584
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik ben er niet blij mee. er staat tekst op. geen flauw idee wat, maar ben te lame om het weg te poetsen
Peonies

pi_82199649
En Israel is weer populair bezig lees ik
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82199739
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef Barbusse het volgende:
En Israel is weer populair bezig lees ik
Natuurlijk, een land word al vrij snel populair als ze van alles mogen doen terwijl de VN het oogluikend toestaat.
pi_82199802
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:19 schreef RaXz het volgende:

[..]

Natuurlijk, een land word al vrij snel populair als ze van alles mogen doen terwijl de VN het oogluikend toestaat.
Ja, maar schepen die onder de vlag van een ander land varen zonder waarschuwing vantevoren gewapend enteren in internationale wateren? Is Piet Hein gereïncarneerd?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82199881
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar schepen die onder de vlag van een ander land varen zonder waarschuwing vantevoren gewapend enteren in internationale wateren? Is Piet Hein gereïncarneerd?
Komen ze evengoed mee weg, net als die geheimzinnige gevangenis concentratie kampen.
pi_82199986
Morgen weer rijden
pi_82200044
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:23 schreef RaXz het volgende:

[..]

Komen ze evengoed mee weg, net als die geheimzinnige gevangenis concentratie kampen.
Een geografische goede ligging doet wonderen, er is niet zomaar een staatje gecreëerd in juist dat deel van de wereld
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_82200045
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:23 schreef RaXz het volgende:

[..]

Ik vraag het me af, op de lange termijn.... Turkije was het enige land in de regio waar ze tot op een par jaar geleden nog iets van een goede verstandhouding hadden. Ach ja, van je vrienden moet je het hebben he?
pi_82200089
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82200112
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef Thrust het volgende:

[..]

Een geografische goede ligging doet wonderen, er is niet zomaar een staatje gecreëerd in juist dat deel van de wereld
Staat ook wel bekend als het centrum van de wereld.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vraag het me af, op de lange termijn.... Turkije was het enige land in de regio waar ze tot op een par jaar geleden nog iets van een goede verstandhouding hadden. Ach ja, van je vrienden moet je het hebben he?
Maar dat was dan ook met de hulp van de Young Turks.
pi_82200125
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:29 schreef FireFox1 het volgende:

Gaat het al wat beter?
pi_82200142
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef RaXz het volgende:

[..]

Gaat het al wat beter?
Nee
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82200162
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee
Nogmaals sterkte dan
pi_82200178
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef RaXz het volgende:

[..]

Nogmaals sterkte dan
Bedankt
pi_82200248
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee
Sterkte man!
pi_82200320
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef RaXz het volgende:

[..]

Staat ook wel bekend als het centrum van de wereld.
[..]
Dat is het oude Rome Van ruim voordat er een Vaticaan stond
quote:
Maar dat was dan ook met de hulp van de Young Turks.
Kom op, met special forces een groep schepen enteren dat tig persdekking heeft, dan ben je echt het spoor bijster Waren het wel Israelische troepen? Geen Somalische piraten?
pi_82200435
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Kom op, met special forces een groep schepen enteren dat tig persdekking heeft, dan ben je echt het spoor bijster Waren het wel Israelische troepen? Geen Somalische piraten?
Voor een groot deel van de structuur van de Westerse samenleving wel ja, samen met de Grieken. Maar het begon allemaal vooral in Irak, Eridu enzo.

Die laatste zullen er wel de schuld van krijgen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:40:57 #120
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_82200485
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

ey Barbusse
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_82200514
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:39 schreef RaXz het volgende:

[..]

Voor een groot deel van de structuur van de Westerse samenleving wel ja, samen met de Grieken. Maar het begon allemaal vooral in Irak, Eridu enzo.

Die laatste zullen er wel de schuld van krijgen.
Das geen reden voor Israel om alles voor henzelf op te eisen natuurlijk, net zo min als de anderen in dat gebied
pi_82200528
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ey Barbusse
JB Hoest met u kerel?
pi_82200543
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ey Barbusse
de rest doet er zeker niet toe!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_82200640
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef Thrust het volgende:

[..]

de rest doet er zeker niet toe!
ey Thrust
pi_82200644
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Das geen reden voor Israel om alles voor henzelf op te eisen natuurlijk, net zo min als de anderen in dat gebied
Greater Israel is nog een heel stuk groter dan Palestina, ze moeten nog een hoop werk verzetten voordat die droom gerealiseerd kan worden. Dat was in ieder geval de droom van Herzl.

Blijft evengoed ziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')