nee, dat ben ik, en ben het wel gewend, en dan over een uur ofzo ben ik zo hyper, en dat gaat dan weer de halve nacht doorquote:
Pfff ik zou dat echt niet kunnen.. ik word al gek als ik een week lang maar 2 uur per nacht slaap.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat ben ik, en ben het wel gewend, en dan over een uur ofzo ben ik zo hyper, en dat gaat dan weer de halve nacht door![]()
ik word gewoon moe van mij![]()
Peoniesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er niet blij mee. er staat tekst op. geen flauw idee wat, maar ben te lame om het weg te poetsen
Natuurlijk, een land word al vrij snel populair als ze van alles mogen doen terwijl de VN het oogluikend toestaat.quote:
Ja, maar schepen die onder de vlag van een ander land varen zonder waarschuwing vantevoren gewapend enteren in internationale wateren?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Natuurlijk, een land word al vrij snel populair als ze van alles mogen doen terwijl de VN het oogluikend toestaat.
Komen ze evengoed mee weg, net als die geheimzinnige gevangenis concentratie kampen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar schepen die onder de vlag van een ander land varen zonder waarschuwing vantevoren gewapend enteren in internationale wateren?Is Piet Hein gereïncarneerd?
Een geografische goede ligging doet wonderen, er is niet zomaar een staatje gecreëerd in juist dat deel van de wereldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Komen ze evengoed mee weg, net als die geheimzinnige gevangenis concentratie kampen.
Ik vraag het me af, op de lange termijn.... Turkije was het enige land in de regio waar ze tot op een par jaar geleden nog iets van een goede verstandhouding hadden. Ach ja, van je vrienden moet je het hebben he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Komen ze evengoed mee weg, net als die geheimzinnige gevangenis concentratie kampen.
Staat ook wel bekend als het centrum van de wereld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Een geografische goede ligging doet wonderen, er is niet zomaar een staatje gecreëerd in juist dat deel van de wereld
Maar dat was dan ook met de hulp van de Young Turks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, op de lange termijn.... Turkije was het enige land in de regio waar ze tot op een par jaar geleden nog iets van een goede verstandhouding hadden. Ach ja, van je vrienden moet je het hebben he?
quote:
Dat is het oude Romequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Staat ook wel bekend als het centrum van de wereld.![]()
[..]
Kom op, met special forces een groep schepen enteren dat tig persdekking heeft, dan ben je echt het spoor bijsterquote:Maar dat was dan ook met de hulp van de Young Turks.
Voor een groot deel van de structuur van de Westerse samenleving wel ja, samen met de Grieken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het oude RomeVan ruim voordat er een Vaticaan stond
![]()
[..]
Kom op, met special forces een groep schepen enteren dat tig persdekking heeft, dan ben je echt het spoor bijsterWaren het wel Israelische troepen? Geen Somalische piraten?
ey Barbussequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het oude RomeVan ruim voordat er een Vaticaan stond
![]()
[..]
Kom op, met special forces een groep schepen enteren dat tig persdekking heeft, dan ben je echt het spoor bijsterWaren het wel Israelische troepen? Geen Somalische piraten?
Das geen reden voor Israel om alles voor henzelf op te eisen natuurlijk, net zo min als de anderen in dat gebiedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voor een groot deel van de structuur van de Westerse samenleving wel ja, samen met de Grieken.Maar het begon allemaal vooral in Irak, Eridu enzo.
![]()
Die laatste zullen er wel de schuld van krijgen.
JBquote:
de rest doet er zeker niet toe!quote:
ey Thrustquote:
Greater Israel is nog een heel stuk groter dan Palestina, ze moeten nog een hoop werk verzetten voordat die droom gerealiseerd kan worden. Dat was in ieder geval de droom van Herzl.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das geen reden voor Israel om alles voor henzelf op te eisen natuurlijk, net zo min als de anderen in dat gebied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |