Mwa, ligt heel persoonlijk zoiets.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het zou me meer verbazen als het niet mee zou spelen![]()
sterkte iig
Al meer nagedacht/gesproken over je buitenland-plannen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
RammsteinDat is de reden waarom ik ga
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al meer nagedacht/gesproken over je buitenland-plannen?
3dagen voor ik 10 werd. Om de 10jaar verlies ik iemand dierbaar....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
20 jaar al? Dan ben je wel heel jong je moeder verloren.
Ben jij eigenlijk nog naar Pinkpop geweest?quote:
Pff. Erg hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
3dagen voor ik 10 werd. Om de 10jaar verlies ik iemand dierbaar....
ach wat je al zij, het is lente, en een hele lieve vriendin
In tranen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jamn baas zat al in tranen
(= is de vader van mn beste vriendin en kom daar regelmatig na werktijd over de vloer
)
hahahaha ja ach.. vond het toch best liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In tranen?Joh, het is niet meer als in 1600 naar Amerika gaan, wetende dat je elkaar nooit meer zou zien...
Is het ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahaha ja ach.. vond het toch best lief
das heel erg herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook niet wereldkundig gemaaktHad zelf nog het idee dat het na 20jaar wel iets makkelijker ging, maar onbewust blijft het toch elk jaar weer meespelen
Nee op Rammstein, Greenday en The Prodigy stonden er bijna geen andere bands die ik leuk vind. Te weinig bands om te gaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog naar Pinkpop geweest?
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahaha ja ach.. vond het toch best lief
Dat. En datquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is het ook.En jouw baas is een pussy.
![]()
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?
Is ze single?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoEen vriendin van me gaat mee, is net zo gek als ik
Rammstein was je toch al geweest? Het is ook niet zoveel hard-rockquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee op Rammstein, Greenday en The Prodigy stonden er bijna geen andere bands die ik leuk vind. Te weinig bands om te gaan.
[..]
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?
Hoiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
zo werkdag zit er op![]()
nu heb ik tot morgen 8:00 vrij
![]()
Hoi allemaal
Niks geks aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoEen vriendin van me gaat mee, is net zo gek als ik
Ik heb Rammstein de vorige keer dat ze op Pinkpop gestaan gezien. 8 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef Thrust het volgende:
[..]
Rammstein was je toch al geweest? Het is ook niet zoveel hard-rock
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Hoi allemaal
Mag je weer uitslapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Hoi allemaal
Dan wil ik meequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |