Sorry!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof.heb niets met Green Day, maar live vast tof.
Heb je Pink ook gezien?
[..]
Das wel heul onvriendelijk!Zo ken ik je niet.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig wel![]()
Nee ik ben "normaal" vergeleken hem![]()
PMS?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Sorry!tijd van het jaar, ben dan wel vaker vrij kort/bot.
Maar was wel tof dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... geen idee.. heb ze niet geteld (lees: teveel drank).
In de lente hoor je blij te zijn! En je hebt een vriendin!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
"Spring has come, Bostar, spring has come....."quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:
Dat je een botte lul was wisten we al lang hierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik denk van welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig maarAlhoewel hij wel de ene kwaliteitspost na de andere eruit poept, humorsgewijs. Maar het zal wel een gave zijn
Vlak voor mn moeders verjaardag, paar dagen voor ze overleden is en ik zelf jarig ben. Op één of andere manier dan toch beetje van slag.quote:
Ja was echt een geweldige show die ze gaf!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar was wel tof dus?
Ik keek er met een vriend naar en we vonden haar zwarte outfitje wel heel tof.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vlak voor mn moeders verjaardag, paar dagen voor ze overleden is en ik zelf jarig ben. Op één of andere manier dan toch beetje van slag.
Dat verklaard.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vlak voor mn moeders verjaardag, paar dagen voor ze overleden is en ik zelf jarig ben. Op één of andere manier dan toch beetje van slag.
I believe so. Ze schijnt geweldig live te zijn. Wil haar ook nog weleens zien. Vind haar laatste cd zo fucking geweldig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja was echt een geweldige show die ze gaf!!!
Ik zie haar in juli weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
I believe so. Ze schijnt geweldig live te zijn. Wil haar ook nog weleens zien. Vind haar laatste cd zo fucking geweldig.
Didn't know that...sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Rock Werchter.. maar is uitverkochtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar? (en hoeveel kosten de kaartjes?)
Ook een leuk festivalquote:
Rammsteinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook jouw kaartje.![]()
Nee hoor...maar tof! Wie komt er nog meer dan?
Was ook niet wereldkundig gemaaktquote:
Die lijken me wel heel gaaf om live te zien ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
RammsteinDat is de reden waarom ik ga
20 jaar al? Dan ben je wel heel jong je moeder verloren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook niet wereldkundig gemaaktHad zelf nog het idee dat het na 20jaar wel iets makkelijker ging, maar onbewust blijft het toch elk jaar weer meespelen
Nah, ik kan het me wel voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook niet wereldkundig gemaaktHad zelf nog het idee dat het na 20jaar wel iets makkelijker ging, maar onbewust blijft het toch elk jaar weer meespelen
het zou me meer verbazen als het niet mee zou spelenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Goeie redenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
RammsteinDat is de reden waarom ik ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |