abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82204769
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij net appeltaart met slagroom gegeten of zo?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82204820
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.

Heb ooit een maand in Purmerend gezeten en toen was ik er wel klaar mee.
Detail, gaat om het idee
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_82204829
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef STING het volgende:

[..]

Respect
Je weets.
pi_82204851
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Heb jij net appeltaart met slagroom gegeten of zo?

Had gekunt
pi_82204870
Maar voordat ik een drastische beslissing neem ga ik eerst nog alles goed uitzoeken. Kijken of het uberhaupt wel haalbaal is enzo en even afwachten of ik het over een maandje nog zo leuk vind allemaal.
pi_82204880
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.

Heb ooit een maand in Purmerend gezeten en toen was ik er wel klaar mee.
Daar noem je ook wat Exotisch Purmerend. Heb je wel vantevoren goed de gebruiken en gewoontes over genomen?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82204910
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je weets.
Ik weets
pi_82204925
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar noem je ook wat Exotisch Purmerend. Heb je wel vantevoren goed de gebruiken en gewoontes over genomen?
Vergeet inenten niet.
pi_82204930
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Maar voordat ik een drastische beslissing neem ga ik eerst nog alles goed uitzoeken. Kijken of het uberhaupt wel haalbaal is enzo en even afwachten of ik het over een maandje nog zo leuk vind allemaal.
Verstandig
pi_82204948
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef STING het volgende:

[..]

Verstandig
I know
pi_82204988
quote:
Zet alles eerst rustig op een rijtje, en beslis eerst goed wat je wilt doen daar, en wat je echt niet wilt doen.
pi_82204992
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:

[..]

Hahaha nee hoor! Was juist toen ik helemaal nuchter was .

Zit al van kleins af aan te zeggen dat ik later de grote boze wereld wil gaan verkennen
En dan begin je met Zeeland
pi_82205020
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

je moet toch ergens mee beginnen he
pi_82205035
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef krengetje het volgende:

[..]

je moet toch ergens mee beginnen he
Dat is op zich wel zo ja
pi_82205043
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vergeet inenten niet.
Dat noemde ik expres niet

Maar RZ, je wou toch buschauffeur worden? Waarschijnlijk heb je hier zo een baan!
pi_82205052
quote:
Ik heb het allemaal niet gevolg, maar wat ik begrijp wil je iets gaan doen wat je al lange tijd van droomt? Dat je al serieuze stappen zet, kan alleen maar toe gejuicht worden
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_82205091
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zeeland is ook linke boel! Ze hebben daar een band die Blof heet
pi_82205104
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Niet te letterlijk nemen! Ik heb het niet over Krengetjes situatie/plan exact nagaan. Ik bedoel datgene wat ik net zei.
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.

Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
pi_82205137
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet chagerijnig en ik groet mensen spontaan en dat kunnen ze daar niet waarderen.
pi_82205158
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef flexster het volgende:
hee dudes. Nog steeds singe
en heb je al een foto gefixt?????
pi_82205179
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.

Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Als je in Nederland blijft heb je een flinke redingslijn. Je bent zo 'thuis'. Over de grens moet je het zonder zwembandjes doen
pi_82205183
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat noemde ik expres niet

Maar RZ, je wou toch buschauffeur worden? Waarschijnlijk heb je hier zo een baan!
Ja, klopt. Maar de mentaliteit daar staat me niet aan. En de agressie naar buschauffeurs is ook groter.
pi_82205185
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het is maar net wat je tegen elkaar opweegt en wat je behoeften zijn. Nichtje van me is getrouwd met iemand uit Australië. Ze mist Nederland ontzettend maar ze woont al jaren daar. Zou het met hem mislopen, dan komt ze direct hier naartoe.
pi_82205234
quote:
Het komt anders over alsof je de koffers al aan het pakken bent.
pi_82205258
En plotseling kunnen een boel mannen meer gabber waarderen:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')