Heb jij net appeltaart met slagroom gegeten of zo?quote:
Detail, gaat om het ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.
Heb ooit een maand in Purmerend gezeten en toen was ik er wel klaar mee.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij net appeltaart met slagroom gegeten of zo?
Daar noem je ook watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.
Heb ooit een maand in Purmerend gezeten en toen was ik er wel klaar mee.
Vergeet inenten niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar noem je ook watExotisch Purmerend.
Heb je wel vantevoren goed de gebruiken en gewoontes over genomen?
Verstandigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Maar voordat ik een drastische beslissing neem ga ik eerst nog alles goed uitzoeken. Kijken of het uberhaupt wel haalbaal is enzo en even afwachten of ik het over een maandje nog zo leuk vind allemaal.
Zet alles eerst rustig op een rijtje, en beslis eerst goed wat je wilt doen daar, en wat je echt niet wilt doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Maar voordat ik een drastische beslissing neem ga ik eerst nog alles goed uitzoeken. Kijken of het uberhaupt wel haalbaal is enzo en even afwachten of ik het over een maandje nog zo leuk vind allemaal.
En dan begin je met Zeelandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor! Was juist toen ik helemaal nuchter was.
Zit al van kleins af aan te zeggen dat ik later de grote boze wereld wil gaan verkennen
Dat is op zich wel zo jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
je moet toch ergens mee beginnen he
Dat noemde ik expres nietquote:
Ik heb het allemaal niet gevolg, maar wat ik begrijp wil je iets gaan doen wat je al lange tijd van droomt? Dat je al serieuze stappen zet, kan alleen maar toe gejuicht wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Zeeland is ook linke boel! Ze hebben daar een band die Blof heetquote:
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen! Ik heb het niet over Krengetjes situatie/plan exact nagaan. Ik bedoel datgene wat ik net zei.
Nee, ik ben niet chagerijnig en ik groet mensen spontaan en dat kunnen ze daar niet waarderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar noem je ook watExotisch Purmerend.
Heb je wel vantevoren goed de gebruiken en gewoontes over genomen?
Als je in Nederland blijft heb je een flinke redingslijn. Je bent zo 'thuis'. Over de grens moet je het zonder zwembandjes doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.
Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Ja, klopt. Maar de mentaliteit daar staat me niet aan. En de agressie naar buschauffeurs is ook groter.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat noemde ik expres niet![]()
Maar RZ, je wou toch buschauffeur worden? Waarschijnlijk heb je hier zo een baan!
Het is maar net wat je tegen elkaar opweegt en wat je behoeften zijn. Nichtje van me is getrouwd met iemand uit Australië. Ze mist Nederland ontzettend maar ze woont al jaren daar. Zou het met hem mislopen, dan komt ze direct hier naartoe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.
Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Het komt anders over alsof je de koffers al aan het pakken bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |