Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al meer nagedacht/gesproken over je buitenland-plannen?
3dagen voor ik 10 werd. Om de 10jaar verlies ik iemand dierbaar....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
20 jaar al? Dan ben je wel heel jong je moeder verloren.
Ben jij eigenlijk nog naar Pinkpop geweest?quote:
Pff. Erg hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
3dagen voor ik 10 werd. Om de 10jaar verlies ik iemand dierbaar....
ach wat je al zij, het is lente, en een hele lieve vriendin
In tranen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jamn baas zat al in tranen
(= is de vader van mn beste vriendin en kom daar regelmatig na werktijd over de vloer
)
hahahaha ja ach.. vond het toch best liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In tranen?Joh, het is niet meer als in 1600 naar Amerika gaan, wetende dat je elkaar nooit meer zou zien...
Is het ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahaha ja ach.. vond het toch best lief
das heel erg herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook niet wereldkundig gemaaktHad zelf nog het idee dat het na 20jaar wel iets makkelijker ging, maar onbewust blijft het toch elk jaar weer meespelen
Nee op Rammstein, Greenday en The Prodigy stonden er bijna geen andere bands die ik leuk vind. Te weinig bands om te gaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog naar Pinkpop geweest?
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahaha ja ach.. vond het toch best lief
Dat. En datquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is het ook.En jouw baas is een pussy.
![]()
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?
Is ze single?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoEen vriendin van me gaat mee, is net zo gek als ik
Rammstein was je toch al geweest? Het is ook niet zoveel hard-rockquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee op Rammstein, Greenday en The Prodigy stonden er bijna geen andere bands die ik leuk vind. Te weinig bands om te gaan.
[..]
Wil je naar het buitenland? Waar en kan ik mee?
Hoiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
zo werkdag zit er op![]()
nu heb ik tot morgen 8:00 vrij
![]()
Hoi allemaal
Niks geks aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Eerst naar Oostenrijk en daarna naar Spanje ofzoEen vriendin van me gaat mee, is net zo gek als ik
Ik heb Rammstein de vorige keer dat ze op Pinkpop gestaan gezien. 8 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef Thrust het volgende:
[..]
Rammstein was je toch al geweest? Het is ook niet zoveel hard-rock
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Hoi allemaal
Mag je weer uitslapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Hoi allemaal
Dan wil ik meequote:
quote:
Sinds wanneer heb jij een vriend?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
om een of andere vreemde reden heb ik tegenwoordig 2 uur nodig om op mijn werk te komen
Dat was jij toch die vriendquote:
Misschien moet ik haar eerst zien voor ik de knop definitief door hakquote:
ze valt op vrouwenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik haar eerst zien voor ik de knop definitief door hak
Goffedomme, wat ben jij lui zegquote:
Misschien kan ik haar turnenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goffedomme, wat ben jij lui zegZeker weten dat je hier niet wilt gaan wonen?
quote:
Een vriendquote:
Was ik maar een handymanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hij is slechts de handyman
![]()
sorry.... @van Thrust>ik zal geen stoute dingen meer zeggen ... beloofd
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Een vriendd'r vriend
Ik heb al een andere lieverd
Mee nemen echt geen optie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
er is voor mij ook maar één reden om dat niet te doen
Toch snap ik dat nooit zo goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dudequote:
Jaquote:
quote:
Heul niet!quote:
Ze weet dat ik van dr houquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hij is slechts de handyman
![]()
sorry.... @van Thrust>ik zal geen stoute dingen meer zeggen ... beloofd
![]()
Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
Dat iemand zijn/haar leven wil veranderen snap ik maar de drastische manier waarop sommigen dat doen.
Ik deed mijn best om drastisch gelukkig te zijn in een gewilde vinexwijk met alles er op en er aan. Het heeft me meer gekost dan opgeleverd. En zo uniek ben ik niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch snap ik dat nooit zo goed.
Mensen bedenken vaak in een dronken bui dit soort dingen en omdat ze dat zo hard geroepen gaan ze maar. En maar gemaakt gelukkig zitten zijn.
Dat iemand zijn/haar leven wil veranderen snap ik maar de drastische manier waarop sommigen dat doen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heul niet!geloof dat iedereen hier het wel weet
![]()
nee, hij heeft z'n moeder ook nodig.quote:
kan best werken hoor.... of niet..... maar dat weet je pas als je het doetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch snap ik dat nooit zo goed.
Mensen bedenken vaak in een dronken bui dit soort dingen en omdat ze dat zo hard geroepen gaan ze maar. En maar gemaakt gelukkig zitten zijn.
Precies! Heb niks te verliezen hier dus waarom niet mn grote droom achterna gaan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.
Zoals?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.
Malta bestaat uit meer dan 1 eilandquote:
Was het je grote droom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Precies! Heb niks te verliezen hier dus waarom niet mn grote droom achterna gaan?
Eens er echt voor gaan, kansen grijpen/creëren en niet afwachten.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens er echt voor gaan, kansen grijpen/creëren en niet afwachten.![]()
Ik weet niet iets concreets en probeer je niet aan te vallen what so ever. Meer van: er valt een voorbeeld aan te nemen.
Adviesje.
Hahaha nee hoor! Was juist toen ik helemaal nuchter wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het je grote droom?
Ik had echt de indruk dat het een met drank besprenkeld idee was, geboren op Pinkpop.
Niet te letterlijk nemen! Ik heb het niet over Krengetjes situatie/plan exact nagaan. Ik bedoel datgene wat ik net zei.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor naar het buitenland.
Buiten Groningen is al een goede stapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij niet. Anderen juist wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.quote:
Heb jij net appeltaart met slagroom gegeten of zo?quote:
Detail, gaat om het ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.
Heb ooit een maand in Purmerend gezeten en toen was ik er wel klaar mee.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij net appeltaart met slagroom gegeten of zo?
Daar noem je ook watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik woon in Drenthe.
Heb ooit een maand in Purmerend gezeten en toen was ik er wel klaar mee.
Vergeet inenten niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar noem je ook watExotisch Purmerend.
Heb je wel vantevoren goed de gebruiken en gewoontes over genomen?
Verstandigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Maar voordat ik een drastische beslissing neem ga ik eerst nog alles goed uitzoeken. Kijken of het uberhaupt wel haalbaal is enzo en even afwachten of ik het over een maandje nog zo leuk vind allemaal.
Zet alles eerst rustig op een rijtje, en beslis eerst goed wat je wilt doen daar, en wat je echt niet wilt doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Maar voordat ik een drastische beslissing neem ga ik eerst nog alles goed uitzoeken. Kijken of het uberhaupt wel haalbaal is enzo en even afwachten of ik het over een maandje nog zo leuk vind allemaal.
En dan begin je met Zeelandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor! Was juist toen ik helemaal nuchter was.
Zit al van kleins af aan te zeggen dat ik later de grote boze wereld wil gaan verkennen
Dat is op zich wel zo jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
je moet toch ergens mee beginnen he
Dat noemde ik expres nietquote:
Ik heb het allemaal niet gevolg, maar wat ik begrijp wil je iets gaan doen wat je al lange tijd van droomt? Dat je al serieuze stappen zet, kan alleen maar toe gejuicht wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Zeeland is ook linke boel! Ze hebben daar een band die Blof heetquote:
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen! Ik heb het niet over Krengetjes situatie/plan exact nagaan. Ik bedoel datgene wat ik net zei.
Nee, ik ben niet chagerijnig en ik groet mensen spontaan en dat kunnen ze daar niet waarderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar noem je ook watExotisch Purmerend.
Heb je wel vantevoren goed de gebruiken en gewoontes over genomen?
Als je in Nederland blijft heb je een flinke redingslijn. Je bent zo 'thuis'. Over de grens moet je het zonder zwembandjes doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.
Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Ja, klopt. Maar de mentaliteit daar staat me niet aan. En de agressie naar buschauffeurs is ook groter.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat noemde ik expres niet![]()
Maar RZ, je wou toch buschauffeur worden? Waarschijnlijk heb je hier zo een baan!
Het is maar net wat je tegen elkaar opweegt en wat je behoeften zijn. Nichtje van me is getrouwd met iemand uit Australië. Ze mist Nederland ontzettend maar ze woont al jaren daar. Zou het met hem mislopen, dan komt ze direct hier naartoe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.
Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Het komt anders over alsof je de koffers al aan het pakken bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
Toch is het niks voor mij. Natuurlijk heb ik er wel eens aan gedacht. Ergens anders "opnieuw" beginnen, maar hier voel ik me thuis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je in Nederland blijft heb je een flinke redingslijn. Je bent zo 'thuis'. Over de grens moet je het zonder zwembandjes doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |