Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
Dat iemand zijn/haar leven wil veranderen snap ik maar de drastische manier waarop sommigen dat doen.
Ik deed mijn best om drastisch gelukkig te zijn in een gewilde vinexwijk met alles er op en er aan. Het heeft me meer gekost dan opgeleverd. En zo uniek ben ik niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch snap ik dat nooit zo goed.
Mensen bedenken vaak in een dronken bui dit soort dingen en omdat ze dat zo hard geroepen gaan ze maar. En maar gemaakt gelukkig zitten zijn.
Dat iemand zijn/haar leven wil veranderen snap ik maar de drastische manier waarop sommigen dat doen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heul niet!geloof dat iedereen hier het wel weet
![]()
nee, hij heeft z'n moeder ook nodig.quote:
kan best werken hoor.... of niet..... maar dat weet je pas als je het doetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch snap ik dat nooit zo goed.
Mensen bedenken vaak in een dronken bui dit soort dingen en omdat ze dat zo hard geroepen gaan ze maar. En maar gemaakt gelukkig zitten zijn.
Precies! Heb niks te verliezen hier dus waarom niet mn grote droom achterna gaan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.
Zoals?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander...maar je zou er wat van kunnen leren/opsteken.
Malta bestaat uit meer dan 1 eilandquote:
Was het je grote droom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Precies! Heb niks te verliezen hier dus waarom niet mn grote droom achterna gaan?
Eens er echt voor gaan, kansen grijpen/creëren en niet afwachten.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens er echt voor gaan, kansen grijpen/creëren en niet afwachten.![]()
Ik weet niet iets concreets en probeer je niet aan te vallen what so ever. Meer van: er valt een voorbeeld aan te nemen.
Adviesje.
Hahaha nee hoor! Was juist toen ik helemaal nuchter wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het je grote droom?
Ik had echt de indruk dat het een met drank besprenkeld idee was, geboren op Pinkpop.
Niet te letterlijk nemen! Ik heb het niet over Krengetjes situatie/plan exact nagaan. Ik bedoel datgene wat ik net zei.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor naar het buitenland.
Buiten Groningen is al een goede stapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij niet. Anderen juist wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |