maar nog niet dichtbij genoegquote:
En dan?quote:
Wraps!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
Oh wacht, het haalt het sowieso niet bij die asperges van gister.![]()
quote:
pasta met kipfilet, pesto, pijnboompitjes en zongedroogde tomaatjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
Ringo is je hond he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
tot ik een betere/nieuwe foto van Ringo heb.
Ik ga voor pasta vanavond, beter gezegd pasta alla antoniequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
Vakantiequote:
Ooh, goed idee! Ik moest ook nog wat verzinnenquote:Wraps!
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik ga voor pasta vanavond, beter gezegd pasta alla antonie
Ah nice! Ga je morgen ook gelijk écht op vakantie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
VakantieNog 18 uur werken dus
![]()
[..]
Ooh, goed idee! Ik moest ook nog wat verzinnen
Die niet das die andere, maar dat is ook niet meerquote:
Nog 1 dagje!quote:
Nee ik ga zaterdagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
Ah nice! Ga je morgen ook gelijk écht op vakantie?
Ja, heb daar wel zin in...maar als thuiswonende heb je niet altijd zoveel te zeggen.
nog anderhalve dagquote:
Nozzman is geniaal.quote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
VakantieNog 18 uur werken dus
![]()
[..]
Ooh, goed idee! Ik moest ook nog wat verzinnen
Tja als je Fiesta snel genoeg is? kan je zo aanschuivenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Ah nice! Ga je morgen ook gelijk écht op vakantie?
Ja, heb daar wel zin in...maar als thuiswonende heb je niet altijd zoveel te zeggen.
Aah op die manier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee ik ga zaterdag![]()
Vandaag nog een uur werken (3 kwartier inmiddels), morgen nog 8,5 en donderdag nog 8,5![]()
Zelf koken! "Mam, pap, ik koop en kook het eten vanavond"
Gewoon zelf koken! Ik kook al vanaf mijn 13e eigenlijk elke avond.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, heb nu al honger dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef Thrust het volgende:
Tja als je Fiesta snel genoeg is? kan je zo aanschuiven
Ik niet, ben een luie donder.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gewoon zelf koken! Ik kook al vanaf mijn 13e eigenlijk elke avond.
quote:
Italiëquote:
Aah, dat hoor ik vaker. Blij dat mijn ouders niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:
Zelf koken kan wel...maar mijn pa wordt soms beetje sikkeneurig als ie iets krijgt wat ie niet kent en/of nooit eet.En daar heb ik geen zin in.
om die heb ik me ook echt dood gelachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nozzman is geniaal.
Speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
Als het aan mijn ma lag, dan aten we pas ergens om half 9 ofzo. En aangezien ik altijd tegen 6-en al zowat out ging van de honger, kookte ik dus maar zelf.quote:
Zie toevoeging bovenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het aan mijn ma lag, dan aten we pas ergens om half 9 ofzo. En aangezien ik altijd tegen 6-en al zowat out ging van de honger, kookte ik dus maar zelf.
Nah, mijn pa is moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
Aah, dat hoor ik vaker. Blij dat mijn ouders niet zo moeilijk zijn
Holaquote:
Adiosquote:
Ja, ik vind het vetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hola
O nou had ik helemaal niet meer gelezen wat je van m'n buurvrouw vond
Is wel een beetje zoals je UI nu toch?
Mijn moeder ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
Zie toevoeging boven
Jaa, het is bij iedereen anders. Mijn mam heeft het ons nooit echt geleerd of ons daarbij betrokken ofzo.
mijn ma heeft me ook niks geleerd, dat heb k zelf allemaal uitgeprobeert.. niet dat ik kook hier, wordt toch niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie toevoeging boven
Jaa, het is bij iedereen anders. Mijn mam heeft het ons nooit echt geleerd of ons daarbij betrokken ofzo.
Mijn vader deed dat ook niet en mijn boeide het toen ook niet zo. Stelt eigenlijk weinig voor, ik had het mn zelf zo geleerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie toevoeging boven
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind da heul nie leuk, koken.
Tenzij samen.
Meeste maaltijden vind ik ook makkelijker koken voor meerder personenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..
ik kan ook niet voor 1 of 2 personen koken, ik kook altijd voor een leger
Net m,n moeder , die kookte altijd voor een heel weeshuis. Waarschijnlijk dat ik daardoor gewend ben veel te eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..
ik kan ook niet voor 1 of 2 personen koken, ik kook altijd voor een leger
ja, maar ik had geen grote vriezerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
Meeste maaltijden vind ik ook makkelijker koken voor meerder personen
Gooi gewoon een x aantal de vriezer in.
Wat voor restaurant?quote:
Ditto. Koken vind ik enkel leuk als ik bezoek krijg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef stbabylon het volgende:
Als ik voor mijzelf kook is het puur om de voedingsstoffen binnen te krijgen.
Oeh nasi. Als ik nu mocht kiezen tussen wraps of nasi....koos ik nasi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Dan wil ik weer uit eten, dan wil ik weer wraps eten, dan wil ik weer een flinke pan nasi maken. Ik ben moeilijk.
Kleine correctie: Ik DOE moeilijk.
Speciaal voor jou!quote:
ik kan er echt niks aan doen, ik maak altijd veel te veel, en denk dat het veel te weinig/net genoeg isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net m,n moeder , die kookte altijd voor een heel weeshuis. Waarschijnlijk dat ik daardoor gewend ben veel te eten.
Thx.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:
leuke nieuwe sjaal foto in US Venco!
Jouw kamer had zo de mijne van 10 jaar geleden kunnen zijn: paars, johnny depp, jim morisson en een dromenvanger
Hell no!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind da heul nie leuk, koken.
Tenzij samen.
Met die dromen van jou wel nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.Je hebt de foto van mijn sjaal (zonder dat ik hm om heb) in dit topic niet gezien zeker?
Really?Toevallig. Mijn kamer hangt echt heel erg vol met van alles. Heb bijv. 7 dromenvangers.
O jij bent zo'n zeikwijf net als mijn poetshomo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hell no!!
Als ik kook, en ik doe het graag (heb als bakker en in een restaurant gewerkt), dan mag er niemand anders in de keuken helpen. Een mooie vrouw mag me verleiderlijk aankijken met een glas rode wijn, maar meer niet.
En dan nog naderhand ff lekker elitair doen door je vreten te bespreken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent zo'n zeikwijf net als mijn poetshomo.
Da vin'k zunne'n onzin!
Jij mag wel af en toe in mijn bechamelsausje roeren hoor Ang3lletje..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da vin'k zunne'n onzin!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij mag wel af en toe in mijn bechamelsausje roeren hoor Ang3lletje..
Mensen die helpen in de keuken lopen 9 vd de 10 keer in de weg of maken een puinhoop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da vin'k zunne'n onzin!
Mijn begrip van hulp is toch net iets anders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen die helpen in de keuken lopen 9 vd de 10 keer in de weg of maken een puinhoop.
doodmoequote:
ik ben er niet blij mee. er staat tekst op. geen flauw idee wat, maar ben te lame om het weg te poetsenquote:
humeurigquote:
Join the clubquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
humeurig
chaggie is wat anders, maar ben niet moi
maby door de koppijn, maby omdat ik moe ben.. who knows?![]()
straks wordt ik toch wel weer hyper
Maybequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
humeurig
chaggie is wat anders, maar ben niet moi
maby door de koppijn, maby omdat ik moe ben.. who knows?![]()
straks wordt ik toch wel weer hyper
dat had ik gister door een half uur slaap..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Join the club. Sta al de hele dag te stuiteren, word moe van mezelf
Ik zag het pas toen je erover begonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er niet blij mee. er staat tekst op. geen flauw idee wat, maar ben te lame om het weg te poetsen
sorry, whut?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maybe
Niet om te zeiken, gewoon omdat je het dan leert zeg maar
het irriteert me al sinds ik m er neer heb gezetquote:
Das wel balenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had ik gister door een half uur slaap..
vannacht een uur/anderhalf.. en zo kom je op veel te weinig en een uberdrukke dag waarin ik al gestuitert heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |