Mijn vader deed dat ook niet en mijn boeide het toen ook niet zo. Stelt eigenlijk weinig voor, ik had het mn zelf zo geleerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie toevoeging boven
Jaa, het is bij iedereen anders. Mijn mam heeft het ons nooit echt geleerd of ons daarbij betrokken ofzo.
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind da heul nie leuk, koken.
Tenzij samen.
Meeste maaltijden vind ik ook makkelijker koken voor meerder personenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..
ik kan ook niet voor 1 of 2 personen koken, ik kook altijd voor een leger
Net m,n moeder , die kookte altijd voor een heel weeshuis. Waarschijnlijk dat ik daardoor gewend ben veel te eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor alleen jezelf is het ook niet leuk. Ik hou van groots, en kook groots..
ik kan ook niet voor 1 of 2 personen koken, ik kook altijd voor een leger
ja, maar ik had geen grote vriezerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
Meeste maaltijden vind ik ook makkelijker koken voor meerder personen
Gooi gewoon een x aantal de vriezer in.
Wat voor restaurant?quote:
Ditto. Koken vind ik enkel leuk als ik bezoek krijg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef stbabylon het volgende:
Als ik voor mijzelf kook is het puur om de voedingsstoffen binnen te krijgen.
Oeh nasi. Als ik nu mocht kiezen tussen wraps of nasi....koos ik nasi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Dan wil ik weer uit eten, dan wil ik weer wraps eten, dan wil ik weer een flinke pan nasi maken. Ik ben moeilijk.
Kleine correctie: Ik DOE moeilijk.
Speciaal voor jou!quote:
ik kan er echt niks aan doen, ik maak altijd veel te veel, en denk dat het veel te weinig/net genoeg isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net m,n moeder , die kookte altijd voor een heel weeshuis. Waarschijnlijk dat ik daardoor gewend ben veel te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |