Het nieuwste op huishoudelijk gebied. Stofzuigers, waterkokers en een bananenpeller.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:35 schreef seventhseagulll het volgende:
Ben benieuwd wat de E3 gaat bieden.
Ik ook niet, heb al te veel gezien van de game eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, zeker niet als er spoilers in komen.
Misschien komt het nog goed met Epic Mickeyquote:Epic Mickey
The Wii-exclusive Epic Mickey may be seeing a graphics overhaul due to complaints from fans. The French site GameKyo (via CVG) reports that we'll see a new visual style unveiled at E3. Disney sent word that it "doesn't comment on speculation," but if the rumor is true we'll know in only two short weeks anyway.
The apparent reason for the change is the disparity between concept artwork and screenshots. Fans have felt the game could more closely imitate the stylized art. The developers may be struggling a bit to imitate the style using the more limited power of the Wii, but if the rumor pans out we'll see at E3 how well they've managed to pull it off.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:35 schreef seventhseagulll het volgende:
Ben benieuwd wat de E3 gaat bieden.
Wat ziet dat er geniaal uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batman: The Bold and the Beautiful:
http://uk.wii.ign.com/dor(...)9jif6buk41j6?show=hi
2D
De witte of de zwarte. Er is niet echt verschil in bundels omdat er nog steeds enkel Wii Sports (Resort) wordt meegeleverd. Goedkoopste witte Wii is er voor 165 als je even zoekt (Budgetgaming) en de games koop je gewoon los uiteraard.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:22 schreef Flodder450 het volgende:
TVP
Stel ik wil een Wii kopen
welke bundel moet ik dan kiezen?
ik heb al een aantal spellen op t oog
(Super mario galaxy 1 en 2, SSBB, Twilight Princess,Mario Kart Wii)
hm... okeyquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De witte of de zwarte. Er is niet echt verschil in bundels omdat er nog steeds enkel Wii Sports (Resort) wordt meegeleverd. Goedkoopste witte Wii is er voor 165 als je even zoekt (Budgetgaming) en de games koop je gewoon los uiteraard.
Kijken naar (komma)cijfersquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamerankings.com/browse.html
Mario Galaxy 2 is onder Mario Galaxy gezakt.
WEG HYPE
KUT NINTENDO
De placeholder boxart die Bart Smit heeft geplaatst geeft hoopquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Misschien komt het nog goed met Epic MickeyOOoeeeww, nog maar twee weken
Laat maar zitten die gamequote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
WEG HYPE
KUT NINTENDO
Wiilol. Wii's a fad. N-tards am cry.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
WEG HYPE
KUT NINTENDO
Het zijn net de verkiezingenquote:
Geen idee hoe zoiets dan werkt eigenlijk. Wireless router geen optie? Kost ws net zoveel als die lan adapter (als je die al kunt vinden in de winkels) en is voor veel meer apparaten te gebruiken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:30 schreef Operc het volgende:
Dank voor je snelle reactie. Het punt met internet is vooral dat ik dat hier niet draadloos heb, dus dan zou het via mijn computer moeten ofzo?
Dat zal vast wel kunnen, maar zo technisch ben ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:43 schreef Operc het volgende:
Mijn studenten kamer heeft gewoon een vaste internet aansluiting, ik kan daar vast wel een router op aansluiten maar of dat zinvol is weet ik niet. Draadloos verbinding maken tussen Wii en computer een optie?
Ja je hebt een WiFi USB adapterquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:43 schreef Operc het volgende:
Mijn studenten kamer heeft gewoon een vaste internet aansluiting, ik kan daar vast wel een router op aansluiten maar of dat zinvol is weet ik niet. Draadloos verbinding maken tussen Wii en computer een optie?
Je weet toch wel of je draadloos internet hebt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef Maartel het volgende:
Ik heb zelf ook een vast (studentenhuis)netwerk, en heb gewoon een routertje van 20 euro eraan gehangen en kan nu met mijn Wii en PC draadloos op internet?
quote:Introducing the Stars of Turbo Trainz!
Don't be fooled by their sharp looks, these Train Drivers have only one thing on their mind, knocking you off the track to finish first!
Here's a quick sample of some of the drivers of Turbo Trainz:
- The fastest gun in the West, but made in the East - Bullet
- She's cute, but like the sun don't stare for too long otherwise you'll get burned! Baby
- Don't be fooled by his suave cut, he plays by his own rules! Big Steamer
- Former world's strongest man and his hobbies include long walks on the beach and crushing rookie Train Drivers! Tough
- You might have a ticket, but if you're one second late you'll be walking! Express
- Like a pig in mud, he's covered in soot and he loves it! Coal
- He was riding the tracks before you were a glint in your father's eye! The Veteran
- Free love goes out the window when this gal has her eye on the prize! Hippy
Mario Kart killer!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
All aboard!
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef speknek het volgende:
Elke keer als ik een game titel eindigend op z lees, zie ik zo'n grijze zestig jarige pedagoog voor me die zich afvraagt hoe hij op een mieterse manier contact maakt met de kinderen des hedens.
In dit geval is het meer massive damage voor de trein ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:44 schreef speknek het volgende:
Volgens mij leeft ie nog en hebben ze dus niet zijn weak spot geraakt.
"Chug your arms like a train for speed boost"quote:
Ik haal hem gewoon in de winkel, nog nooit naast gegrepen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:31 schreef Maartel het volgende:
Ik aarzel nog steeds of ik voor Bol ga of gewoon naar de winkel ga.. is de kans groot dat ie uitverkocht raakt denken jullie?
't lijkt me dat ze wel genoeg leveren, maar Mario Kart was een rámp qua beschikbaarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:1. New Super Mario Bros. Wii (14.7 million worldwide)
2. Call Of Duty: Modern Warfare 2 (14 million worldwide)
3. Battlefield: Bad Company 2
4. Final Fantasy XIII (5.5 million worldwide)
5. Wii Fit Plus
6. God Of War III
7. Pokemon SoulSilver Version (8.4 million combined worldwide)
8. Wii Sports Resort
9. Mass Effect 2 (1.6 million worldwide)
10. Pokemon HeartGold Version (8.4 million combined worldwide)
Hoezo van wanneer? Het zijn de sales van recente games t/m nu. Zie NeoGAF voor precieze details.quote:
Niet haten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:52 schreef speknek het volgende:
game, game, Killer7 was meer game dan FFXIII
Daarom doe ik niet aan pre-orders, gewoon gister gehaald en nu bij wereld 3quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:06 schreef Cerbie het volgende:
Galaxy 2 lag gister zelfs al in de winkel
Heb hem gepre-ordered bij game en dinsdag al een verzendbevestiging gekregen, maar is nog niet aangekomen.
Dan zal ie wel aankomen dit weekend dat ik bij mijn ouders ben
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan pre-orders, gewoon gister gehaald en nu bij wereld 3
Nepwii'erquote:
Uh, wat voor tv heb je? Op een CRT tv (met beeldbuis dus) kun je in 9999 van de 10000 gevallen geen component kabel aansluiten, enkel composiet (1 geel stekkertje voor beeld en 1 wit en 1 rood voor geluid) of scart (zo'n blok)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef Slayage het volgende:
SMG2 vandaag binnen gekregen, er zit een dvd bij waarin wordt uitgelegd hoe je de game moet spelen
ik heb vandaag trouwens een component kabel gehaald, alleen kan ik em niet aansluiten op mijn tv, die heeft namelijk maar 2 ingangen, 1 voor audio en 1 voor video en dan zijn de ingangen een stuk kleiner dan de tulpjes van de kabel, de audio heb ik gewoon in mijn speaker setje geplugd en dat werkt ook alleen voor de video heb ik een tussen stukje nog dus, neem aan dat zoiets wel gewoon verkrijgbaar is
een lcd, heb geprobeerd een beetje fatsoenlijke fotos te makenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Uh, wat voor tv heb je? Op een CRT tv (met beeldbuis dus) kun je in 9999 van de 10000 gevallen geen component kabel aansluiten, enkel composiet (1 geel stekkertje voor beeld en 1 wit en 1 rood voor geluid) of scart (zo'n blok)
Lijkt wel een vroege Samsung LED tv die een vriend van mij ook heeft. Dan zou er dus waarschijnlijk een verloopstukje bij moeten zitten die de drie videokabels omzet naar 1 stekker om daarin te stoppen (net als met de Scart die je in een verloopstukje plugt om in de kleinere Scartingang van de tv te prikken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
een lcd, heb geprobeerd een beetje fatsoenlijke fotos te maken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja klopt dat is em idd....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Lijkt wel een vroege Samsung LED tv die een vriend van mij ook heeft. Dan zou er dus waarschijnlijk een verloopstukje bij moeten zitten die de drie videokabels omzet naar 1 stekker om daarin te stoppen (net als met de Scart die je in een verloopstukje plugt om in de kleinere Scartingang van de tv te prikken.
Bommen op die gele knoppen gooien. Eitje.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook nog bezig met Galaxy 1.
En net eindelijk die verrekte 'ruim afval op met bommen' missie gehaald in Dreadnaught galaxy
Wat is dat een irritante missie zeg. Echt tientallen keren moeten proberen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bommen op die gele knoppen gooien. Eitje.
Maar een beetje ernaast en het ketting-effect van explosies werkt al niet meer, en zonder dat zijn de bommen gewoon te traag met ontploffen. Maar het is me gelukt uiteindelijk dus. Nu kan ik lekker verder.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bommen op die gele knoppen gooien. Eitje.
121.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar een beetje ernaast en het ketting-effect van explosies werkt al niet meer, en zonder dat zijn de bommen gewoon te traag met ontploffen. Maar het is me gelukt uiteindelijk dus. Nu kan ik lekker verder.
Ik wil galaxy 2 pas spelen als ik de 120 sterren van deel 1 heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf SMG vorige week weer eens uitgespeeld, had alleen veel moeite met Dreadnought's Purple Coins. Kwam steeds uit op 97 munten tot ik er achter kwam dat je niet onder de Whomp maar er boven moet springen voor 3 munten die uit beeld vallen.
Maar ik ga nog niet beginnen met 2, want die kan ik pas volgende maandgaan halen.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Ik heb hem nog (steeds) niet. het lukt me gewoonweg nietquote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat kostte mij juist een hoop moeite en tijd.. zodra ik die knoppen losliet en gewoon op gevoel strategisch gooide had ik 'm in één keer
Tactisch gooien, zorg dat ze ongeveer op de gouden stippen komen. Maar zorg er ook voor dat ze verspreid af gaan. (Dus niet eerst alles links gooien en dan op rechts gaan)quote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik heb hem nog (steeds) niet. het lukt me gewoonweg niet
Ik moet Reggie ook op Twitterquote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef Wii-Style het volgende:
AND THUS HE SAYETH UPON THEM
[ afbeelding ]
MEGATONzzzz!!!!!!!!!!!11111!!!!!!11111~!!1`111! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Psst: http://www.gamerankings.com/browse.html
Ik mag hier niet op reageren van Berniequote:
Ik zie een patroon zo elk jaar rond de E3.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef Wii-Style het volgende:
Typisch dat mensen gehypt raken door Goldeneye. Het wordt een schijt remake.
Ze moeten gewoon op een gedeelde 1e plek staanquote:
We hebben een filmpje van die remake.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zie een patroon zo elk jaar rond de E3.
De ene helft loopt alles te hypen, de rest zeikt alles azijnzuur af.
En beide groepen doen dat zonder ook maar iets te weten
Nou, ik hoor bij geen enkel kamp, of misschien bij beide, het is maar hoe je er tegen aan kijkt. Wat betreft GoldenEye bijvoorbeeld vind ik het tof dat er van zo'n klassieker een remake is gemaakt, anderzijds weet ik niet of het nu nog zo leuk is om te spelen. FPS verouderen nogal snel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op de site bloggen, afzeiken kan later nog welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Microsoft duurde ook 2 uur, en die was bullshit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef nomar83 het volgende:
De persconferentie gaat trouwens 2 uur duren. Zouden ze nu zoveel te vertellen hebben of krijgen we een extra lading aan grafiekjes?
quote:The MotionPlus allows for pretty good one-to-one mirroring when it comes to the sword positioning, and there are plenty of opportunities for the developers to revel in the added fidelity it offers, throwing up obstacles like doors fitted with inquisitive motion-tracking eyeballs that can only be defeated if you first render them dizzy by spinning your blade around quickly.
quote:Combat focuses on enemies who will block both horizontally and vertically, meanwhile, which means that tackling even standard foes requires really quick responses as you work out the best way to strike, while fighting the demo's giant scorpion boss quickly turns into a frantic struggle as you slash at eyes concealed by snapping mandibles before lunging, at just the right moment, to stab a final concealed weak spot.
http://www.eurogamer.net/(...)yward-sword-hands-onquote:While the changes to the control scheme may not seem too significant, they really enhance the feel of the game, allowing you to mix up your approaches to problems as you switch in and out different gadgets, turning even the humblest of battles against a Moblin into an encounter that feels a little more significant than it normally might.
Such a focus on the basic mechanics, however, means it's impossible to get a sense of whether the wider game has had a similar recalibration in terms of structure and pacing. With its swing attacks, bombs, and slingshots, the tiny slice of The Skyward Sword shown today currently feels like a smart refinement - time will tell if it has enough to please those players who are after a touch of reinvention, too.
quote:Got plenty of hands-on with this. Gotta be honest it took some time to get used to it. If you're a vet, you're gonna need to learn to re-wire your habit of "mashing" sword attacks out and paying attention to enemies, as well as how you use weapons.
You do have to emphasize your swings, and yea, there are some small issues with this, but my hate of motion controls aside, it's better than Twilight Princess Wii by a mile. And the visual style has grown on me, though I really want to see more environments (this area felt like the forest on Outset Island) to get a better feel. I want to know if cutscenes are in-game or pre-rendered like parts of the trailer.
Loved the bow and arrow and how you don't have to point at the screen anymore. Bomb stuff was fun, but it was dropping them on enemies from the air that was the best. Whip was meh, but the flying bug thing was cool. Enemy AI is much better, but nothing was terribly challenging. Holding A to "dash" was kinda annoying, especially that this was the only way to be able to roll (when you shake the nunchuk during a dash). And why did they axe the ability to move and swing your sword? Best part was being told by the lady the jump attack was gone, and 2 mins later, jump attack.
I know this wasn't asked at the round table, but I was told the game probably supported left-handed and right-handed options for players. Aside from a handful of questions, the round table Q&A was lackluster. I was shocked nobody pushed Aonuma on the subject of just how they were changing the "formula" (I know they discussed it, but that answer was so ambiguous).
So basically, I had fun with it, but it was not what I was expecting, and I'd still rather use a GCN controller for swordplay (though the swordplay and bow controls are better than the Wii version of Twilight Princess). I really need to see more substance...this was too focused on the basic controls.
DKquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Kong boss gameplay:
http://www.gametrailers.c(...)kong/101648?type=flv
Die gast is wel slecht
Weet alleen niet of Miyamoto bewust dezelfde opmerking maakte als Jobbs tijdens de presentatie van de iPhone 4 "Is anybody using wireless?"quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer is vooralsnog redelijk enthousiast over Zelda:
[..]
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)yward-sword-hands-on
Dit was dus niet de bedoeling:
[ afbeelding ]
IGN was ook positief over de controlsquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer is vooralsnog redelijk enthousiast over Zelda:
[..]
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)yward-sword-hands-on
Dit was dus niet de bedoeling:
[ afbeelding ]
....quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef speknek het volgende:
DKCR ziet er echt tof uit. Alleen, het zal vast vloeken in de kerk zijn, ik houd eigenlijk niet meer zo van 2d platformers
. Vond NSMBWii na Galaxy ook tegenvallen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Psst: http://www.gamerankings.com/browse.html
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef Jesse_ het volgende:
Overigens:
quote:Shigeru Miyamoto has said, once again, that Pikmin 3 is still in the works, and there is a reason it was not shown at E3 this year.
Speaking at a panel during E3 this evening, Miyamoto said that when Pikmin 3 is shown, he wants all eyes on it and nothing else, basically.
He didn’t want to show Pikmin 3 here because he wants people to focus on it and there was a lot of “other stuff here that may have stolen its thunder”.
“Rest assured”, said Miyamoto, “we are making Pikmin”.
So, there you have it. Still in the works. Didn’t want 3DS, Zelda, or anything else stealing the spotlight.
You can sleep well now, pretties.
Ik vond het ook een beetje té gay, maar nu vind ik het steeds toffer wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
In het begin dacht ik echt wtf, maar eigenlijk is het best wel een briljante artstyle.
In de Japanse commercial zuigt ie als vanouds als een goed afgerichte vr... *checkt Jesse_'s profiel*.. stofzuiger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:04 schreef Jesse_ het volgende:
Kirby ziet er heel gaaf uit, alleen wel jammer dat hij niet meer kan zuigen
Moraalridder. Kirbie zuigt als een ervaren rondborstige slet. ZO.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef speknek het volgende:
[..]
In de Japanse commercial zuigt ie als vanouds als een goed afgerichte vr... *checkt Jesse_'s profiel*.. stofzuiger.
Je weet dat Galaxy 2 uit is?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zijn vrouwen toch ook..... Moraalridder. Kirbie zuigt als een ervaren rondborstige slet. ZO.
of bedoelde je wat anders?![]()
Maar die stijl, hoe gaaf! Na NSBW een reden om die Wii voor het eerst sinds maanden weer eens wakker te schoppen!
Ja, maar 3D mario is in mijn boekje gewoon not done..... Net als Sonic.quote:
Ja!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben echt gehyped voor Epic Mickey. En Zelda!!!
Toen ik de naam al las over een nieuwe DK game hoopte ik stiekem een Donkey Kong 64 versie..quote:
Soundtrackquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid E3 trailer: http://www.giantbomb.com/metroid-other-m-e3-trailer/17-2716/
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja!Misschien moet dat onze date worden? Wii-en?
Instant buy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batman: Brave & Bold:
http://www.gametrailers.c(...)-the/101781?type=flv
Niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar trailers en screenshots maar kan niks vinden!
Developers: Nintendo x Square-Enixquote:The cast of Mushroom Kingdom characters get together to play sports - Mario style. While the basic rules of the games apply, each one includes some magical Mario twists like coins and special items that ramp up the craziness and fun.
While playing, gathering coins will build up bonus points. So when players score a point or basket, they also get the added bonus.
Players collect items like a Koopa Shell to use against their opponents. They can even use special items to beat up on the other team while shooting or spiking. One example of a special ball move is using a Mini Mushroom to shrink the ball before it's returned to the other side of the volleyball net.
Each character has a signature move that's almost impossible for opponents to stop. These include Mario's fireball moves or Princess Peach's heart-filled attacks.
In the field of play, a variety of tricks will keep players on their toes. On DK Dock, the volleyball court will continually slide to the left and right. On Bowser Jr. Blvd, the basketball court has bonus circles that frequently appear, offering both positive and negative bonuses that result in extreme point swings.
In each sport, play with up to three players cooperatively or with up to four players competitively in a two-on-two match (additional accessories required and are sold separately).
Volgens mij ook.quote:
Tof!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)try-returns-hands-on
[ afbeelding ]
choo choo!
Lijstje:quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Buiten al het E3 nieuws om ben ik ook steeds meer gehyped voor Xenoblade, ik lees echt heel veel positieve ervaringen vanuit Japan. De game schijnt in de eerste week 83k verkocht te hebben en daarmee boven SMG2 gekomen te zijn in Japan.
US/EU release nog steeds niet bevestigd, maar het lijkt erop dat de kans steeds groter wordt.
Het gaat me vooral om Xenobladequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:15 schreef Wessiej het volgende:
Nintendo doet het goed in Japan, news at eleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Niet meer dan in dit topic al staat.quote:
Die screenshots telkens zijn wel gemeen hoor! Iedereen verlekkeren terwijl we hem misschien hier wel nooit gaan krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xenoblade en zijn visible armor (elk schild, shirt, rokje, zwaard is zichtbaar):
Hoe denk je dat ik me voel, ik volg het Xenoblade topic op NeoGAF. Daar zijn gewoon users uit Japan die de game spelen en hun ervaringen delenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:08 schreef Morri het volgende:
[..]
Die screenshots telkens zijn wel gemeen hoor! Iedereen verlekkeren terwijl we hem misschien hier wel nooit gaan krijgen
Ik wil Xenoblade!
http://www.eurogamer.net/articles/kirbys-epic-yarn-hands-onquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef SuperFruitig het volgende:
ROY KIRBY HYPETRAIN
[ afbeelding ]
ALL ABOARD
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/kirbys-epic-yarn-hands-on
Love it.
For Fuck Sake,quote:
Oh sorry!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
For Fuck Sake,
lees mijn eerdere quote op deze vraag
Je hebt 'm gewoon gekregen van Game?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
..Ik ben pas zondag weer bij een Wii![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt 'm gewoon gekregen van Game?
Wat stom dan eigenlijk, door die disclaimer op hun site (UK Only) heb ik mijn pre-order geannuleerd daar en een pre-order bij Amazon.de genomen. Daar heb ik vier koelkastmagneetjes gekregen als bonus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Wel laat, vorige week dinsdag al een verzendbevestiging gehad. Goed aangekomen, klein deukje bovenin maar dat was er zo uit te drukken.
Don't do drugs.quote:
Op budgetgaming had iemand een mailtje gepost waarin gezegd werd dat 'ie ook naar Nederland werd verstuurd, toen heb ik de gok genomen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat stom dan eigenlijk, door die disclaimer op hun site (UK Only) heb ik mijn pre-order geannuleerd daar en een pre-order bij Amazon.de genomen. Daar heb ik vier koelkastmagneetjes gekregen als bonus.
Dat had ik ook gelezen ja, maar het was een makkelijke afweging achteraf voor mij. Ik heb van New Mario al zo'n blik en Amazon was goedkoper + snellerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op budgetgaming had iemand een mailtje gepost waarin gezegd werd dat 'ie ook naar Nederland werd verstuurd, toen heb ik de gok genomen.
Ga Kirby spelenquote:
MSN?quote:
quote:I'm about 12 hours in, and I'm having a blast. the sheer scope of each area is incredible.
The side quests have been the bulk of my gameplay so far, but they're a blast to do. The actual story parts I've done have been a lot of fun, too. The bosses have been really interesting, especially when Vision is incorporated into it.
I have to say, quite simply, that Xenoblade is one of the most progressive JRPGs I've ever played. Period. Soma Bringer started it, and Xenoblade takes it to the next level.
quote:Hello,
Thank you for writing to Nintendo! I certainly understand your interest in the Xenoblade series, and you should be happy to know that Monado: Beginning of the World has been announced for release in North America. Although it has been announced for release, there is currently no scheduled release date.
heldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leer mij Nintendo kennen.
En ja, deze mag je later quoten.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen ja, maar het was een makkelijke afweging achteraf voor mij. Ik heb van New Mario al zo'n blik en Amazon was goedkoper + sneller
[ afbeelding ]
Het concept is briljant, maar zoals de game er uit ziet... ik word er niet warm of koud van. De graphics zien er toch erg GameCube-achtig uit. En ik lees overal dat men op de E3 nogal wat camera-problemen had in de game.quote:
de fuck wat een gedrochtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef Aether het volgende:
Epic Mickey controller
[ afbeelding ]
Tron controller
[ afbeelding ]
quote:
HD toevoegenquote:
Zonder bril natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, HD3D duh, voor de backwards compatibility
quote:List
N64 The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Nintendo, 1998 97.48%
25 Reviews
WII Super Mario Galaxy 2
Nintendo, 2010 97.48%
Hij heeft een punt denk ik, maar Activision gelooft dus ook niet zo in Kinect/Move? Wat zijn hun plannen daarvoor?quote:GoldenEye 007, from Activision and Eurocom, is exclusive to Nintendo because of a gap in the Wii's line-up and because Activision wanted to partner with Nintendo. That's according to Brian Pass, senior producer at Activision.
When asked why GoldenEye 007 is exclusive to Nintendo platforms, Pass said: "There are a number of different reasons for that. One's we have a partnership with Nintendo. It's a great opportunity. This game was originally on the N64, so there's the nostalgia factor for people that are Nintendo fans. So we wanted to partner with Nintendo for this.
"There's opportunity. So, the opportunity on the Nintendo Wii platform is huge. There's roughly 12 million Wiis in North America. But it's not really a console that a lot of shooter fans are playing on. So we wanted to offer them their own first-person shooter, that's unique and exclusive to that console."
Pass thinks the reason gamers aren't playing shooters on the Wii is because they don't like using the Wii Remote and Nunchuck. GoldenEye 007 will feature Classic Pro Controller support.
"Why are people not playing shooters on the Wii? I don't know," said Pass. "Maybe it's because people don't like using the Wii Remote and the Nunchuck. They don't like using the pointing device. Now they've got the Classic Pro Controller. This is dual analogue stick. It's got the exact same layout you find on PS3 or 360.
"You put this in a shooter fan's hands and they instantly know how to play. We feel that the opportunity and the time is right. And partnering with Nintendo is a huge opportunity for us. We really want to tap in to the nostalgia for Nintendo fans, and take advantage of the opportunity presented by the platform."
Xbox 360 and PS3 owners hoping they'll get a version of GoldenEye 007 in the future probably shouldn't get their hopes up. "We can't talk about that," commented Pass, while Dawn Pinkney, primary producer, Eurocom simply said that "it belongs to the platform that it should be on, which is Nintendo".
GoldenEye 007 is due for release on Wii and Nintendo DS in November.
quote:Pass thinks the reason gamers aren't playing shooters on the Wii is because they don't like using the Wii Remote and Nunchuck.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft een punt denk ik, maar Activision gelooft dus ook niet zo in Kinect/Move? Wat zijn hun plannen daarvoor?nogal een LDO imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roy, je bent niet alleen ({)
www.play-asia.comquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens Roy kun je dat plaatje achter een spoiler zetten. Als mn vriendin dat roze gedrocht ziet moet het aangeschaft worden
Ik vind de wiimote+nunchuck juist geweldig werken in een shooter. Metroid Prime 3 speelt echt geweldig met die besturingquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft een punt denk ik, maar Activision gelooft dus ook niet zo in Kinect/Move? Wat zijn hun plannen daarvoor?
MAAK HET ERGER ANDERSquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
www.play-asia.com
Ik heb mijn baby-blauwe WIimote daar ook vandaan
Die is gister op de post gegaan. SUPERMOOI INGEPAKT!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MAAK HET ERGER ANDERS
EN WAAR IS MN GAME GOFTEDOMME
quote:Kotaku recently got the chance to talk to Retro president Michael Kelbaugh, Bryan Walker, and Kensuke Tanabe about Donkey Kong Country Returns. While most of it is information we already know (DKCR’s codename, for instance), scrolling to the bottom gets us some tight lips and one bit of information.
First off, the tight lips: in terms of returning Kong characters, Tanabe says, “There was a direction from Mr. Miyamoto as to what to up point in the series’ legacy to draw from, but I think it will be the most fun for people to play it themselves and see who pops up along the way.”
What about the Animal Buddies? “I know people certainly have enjoyed them in the past so we are definitely considering those elements of gameplay. But you’ll have to excuse me for keeping this secret for a little while longer,” says Tanabe.
Fair enough. What about water levels?
Tanabe says that “There are no underwater stages this time around.”
That’s…kind of sad to hear. As to why they aren’t in, Walker said that they “felt slow[;] it just wasn’t the kind of gameplay we were looking for.”
On the one hand, they give the impression that they want to make a fast-paced game (and that can’t be argued, given what we’ve seen so far). On the other, the water levels (particularly the first) was such an iconic part of the series. They’ll be missed.
quote:
Wat, is die zwaardvis niet meer terug? Epic FAIL!quote:
Nee, het is wennen. Cosmic Cove was ook geweldigquote:Op maandag 28 juni 2010 14:20 schreef Jesse_ het volgende:
Vreselijk.
In elke game zijn ze ook kut, Mario, DK, Sonic, allemaal bagger
BLOOPER!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Waterlevels in platformers zuigen echt zwaar. In Mario Bros had ik echt een hekel aan die kutinktvissen, met hun irritante diagonale bewegingen.
De Wii kan volgens mij niet Surround Sound. Wel Dolby Pro Logic 2, wat een stereosignaal omzet in een vijf-kanaals signaal. Dus volgens mij gewoon stereo aansluiten (rood en wit stekkertje), Dolby pro logic 2 selecteren op je speakerset en dan zou het moeten werken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee hoe ik surround geluid uit mijn Wii tover? Ik heb een Logitech 5400 setje en daar nog een coaxiale aansluiting ongebruikt (optical = PS360). Ik heb even rond zitten zoeken en er bestaan een tulp > coax verloopstukje:
[ afbeelding ]
Ik vraag me alleen af of zoiets werkt?
Dat spel was sowieso al voor prosquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:47 schreef speknek het volgende:
TMNT, die had pas waterlevels voor de echte pros.
[ afbeelding ]
edit: GamesRadar heeft er zelfs een pagina aan gewijd..
Dat weet ik, maar mijn speakerset heeft geen tulpaansluiting. Vandaar de vraag of het met dit ding werktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:45 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De Wii kan volgens mij niet Surround Sound. Wel Dolby Pro Logic 2, wat een stereosignaal omzet in een vijf-kanaals signaal. Dus volgens mij gewoon stereo aansluiten (rood en wit stekkertje), Dolby pro logic 2 selecteren op je speakerset en dan zou het moeten werken.
Heeft meer te maken met je speakerset dan met de Wii, dus ik heb geen idee. Zal wel in de handleiding staan denk ik?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn speakerset heeft geen tulpaansluiting. Vandaar de vraag of het met dit ding werkt
Dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, zoals alle Mario-spellen hebben ook de Galaxy-delen een verhaallijn van epische proporties. Lord of the RIngs is er niks bij. Dus wat betreft is het handig als je gewoon de volgorde aanhoudt.
Een paar maanden?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef speknek het volgende:
Oef, graphics zijn niet alles, maar na een paar maanden Red Dead Redemption gespeeld te hebben, is SMG2 serieus afkicken.
Weinig spelen en tussendoor op vakantie gaan. Vond hem overigens, op een behoorlijk repetitief middenstuk na, niet heel erg kak. Veel leuker dan gta4.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een paar maanden?![]()
Hoe heb je dat overleefd met dat kak spel
Dan zal ik in het middenstuk zittenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Weinig spelen en tussendoor op vakantie gaan. Vond hem overigens, op een behoorlijk repetitief middenstuk na, niet heel erg kak. Veel leuker dan gta4.
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;quote:Op zondag 18 juli 2010 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zal ik in het middenstuk zitten![]()
GTA4 heb ik niet gespeeld dus daar kan ik niet mee vergelijken.
SMG2 ga ik ook nooit uitspelenkrijg mezelf niet zover om alle groene sterren te gaan verzamelen
Platinum kroon op je save file is echt uitgespeeldquote:Op zondag 18 juli 2010 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;
Net als 5 sterren voor New Mario, maar dat ga ik ook NOOOOIT halenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Platinum kroon op je save file is echt uitgespeeld
Die heb ik welquote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als 5 sterren voor New Mario, maar dat ga ik ook NOOOOIT halen
De makkelijke manier ja. Het is spel expres is zo opgebouwd dat zelfs de grootste prutser het kan 'uitspelen' . Maar echt alles halen is een stuk pittiger.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;
als je van de game af wil, hoor ik het graagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef kipknots het volgende:
Binnenkort voor de tweede keer mee beginnen.
Als je het spel nog wil spelen, lees dan NIET de youtube comments, het hele verhaal wordt erin gespoilered
Nee, ben niet van plan om hem te verkopen. Dat doe ik sowieso nooit en dit is een spel wat ik me ook wel regelmatig opnieuw zie spelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je van de game af wil, hoor ik het graag
als ik zo kijk naar waar die sterren verstopt zijn ga ik het denk ik ook niet echt proberenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
SMG2 ga ik ook nooit uitspelenkrijg mezelf niet zover om alle groene sterren te gaan verzamelen
Excitebots komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er games als Burnout voor de Wii verkrijgbaar? Vrijdag gespeeld en een lachen game. Helaas niet verkrijgbaar voor de Wii. Maar wat is er wel?
Hmm, ik heb Excitetrucks. Dit klinkt als hetzelfde.quote:
Ik heb zelf burnout 2 voor de gamecube gehad, als je nog een GC controller hebt kan je die ook op de Wii spelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er games als Burnout voor de Wii verkrijgbaar? Vrijdag gespeeld en een lachen game. Helaas niet verkrijgbaar voor de Wii. Maar wat is er wel?
Heb de oude X-box bij m'n broertje terug gehaald en maar gedownload.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb zelf burnout 2 voor de gamecube gehad, als je nog een GC controller hebt kan je die ook op de Wii spelen.
quote:
Ik heb een hekel aan onuitgespeelde games. heb er geld voor betaald, zal ik alles wat er valt te halen halen ook. Bovendien zijn de eerste 241 sterren van SMG2 goed te doen, alleen die 242e ster heeft me 3 dagen gekost.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:06 schreef speknek het volgende:
Echt alles halen, daar heb ik het geduld niet voor, dat klinkt teveel als werken.
Wat doet dit in een Wii-topic?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:22 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die 2D levels gebaseerd op oude tekenfilmsquote:Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Epic Mickey update:
Gameplay:
Screens:
http://www.nintendoeverything.com/45657/
Er komt tevens een prequel comic:
http://kotaku.com/5595666(...)land-comic-book-spin+offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |