Dan zal ik in het middenstuk zittenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Weinig spelen en tussendoor op vakantie gaan. Vond hem overigens, op een behoorlijk repetitief middenstuk na, niet heel erg kak. Veel leuker dan gta4.
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;quote:Op zondag 18 juli 2010 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zal ik in het middenstuk zitten![]()
GTA4 heb ik niet gespeeld dus daar kan ik niet mee vergelijken.
SMG2 ga ik ook nooit uitspelenkrijg mezelf niet zover om alle groene sterren te gaan verzamelen
Platinum kroon op je save file is echt uitgespeeldquote:Op zondag 18 juli 2010 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;
Net als 5 sterren voor New Mario, maar dat ga ik ook NOOOOIT halenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Platinum kroon op je save file is echt uitgespeeld
Die heb ik welquote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als 5 sterren voor New Mario, maar dat ga ik ook NOOOOIT halen
De makkelijke manier ja. Het is spel expres is zo opgebouwd dat zelfs de grootste prutser het kan 'uitspelen' . Maar echt alles halen is een stuk pittiger.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;
als je van de game af wil, hoor ik het graagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef kipknots het volgende:
Binnenkort voor de tweede keer mee beginnen.
Als je het spel nog wil spelen, lees dan NIET de youtube comments, het hele verhaal wordt erin gespoilered
Nee, ben niet van plan om hem te verkopen. Dat doe ik sowieso nooit en dit is een spel wat ik me ook wel regelmatig opnieuw zie spelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je van de game af wil, hoor ik het graag
als ik zo kijk naar waar die sterren verstopt zijn ga ik het denk ik ook niet echt proberenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
SMG2 ga ik ook nooit uitspelenkrijg mezelf niet zover om alle groene sterren te gaan verzamelen
Excitebots komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er games als Burnout voor de Wii verkrijgbaar? Vrijdag gespeeld en een lachen game. Helaas niet verkrijgbaar voor de Wii. Maar wat is er wel?
Hmm, ik heb Excitetrucks. Dit klinkt als hetzelfde.quote:
Ik heb zelf burnout 2 voor de gamecube gehad, als je nog een GC controller hebt kan je die ook op de Wii spelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er games als Burnout voor de Wii verkrijgbaar? Vrijdag gespeeld en een lachen game. Helaas niet verkrijgbaar voor de Wii. Maar wat is er wel?
Heb de oude X-box bij m'n broertje terug gehaald en maar gedownload.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb zelf burnout 2 voor de gamecube gehad, als je nog een GC controller hebt kan je die ook op de Wii spelen.
quote:
Ik heb een hekel aan onuitgespeelde games. heb er geld voor betaald, zal ik alles wat er valt te halen halen ook. Bovendien zijn de eerste 241 sterren van SMG2 goed te doen, alleen die 242e ster heeft me 3 dagen gekost.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:06 schreef speknek het volgende:
Echt alles halen, daar heb ik het geduld niet voor, dat klinkt teveel als werken.
Wat doet dit in een Wii-topic?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:22 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die 2D levels gebaseerd op oude tekenfilmsquote:Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Epic Mickey update:
Gameplay:
Screens:
http://www.nintendoeverything.com/45657/
Er komt tevens een prequel comic:
http://kotaku.com/5595666(...)land-comic-book-spin+offs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |