Ik vind dit wel een aardige aanbieding. Dan krijg je er ook nog een motion plus en Wii sports resort bij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand waar ik vandaag een Wii console aanbieding kan vinden? De zwarte versie? Liefst omgeving Den Haag. Of is 190 euro een redelijke prijs? Ben een totale nOOb
Ik zou ervoor gaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
En is dit evt iets? Bij de MM
Want wil hem eigenlijk zodadelijk al halen(jaja ongeduldig enzo
)
Eens even trailer kijken, en kijken of ik hem goedkoop kan vinden!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:52 schreef kipknots het volgende:
[..]
Silent Hill Shattered Memories kan ik aanraden. Zelf net uitgespeeld, fantastische trip.
Van wat ik gezien heb van Alan Wake zijn het twee compleet verschillende games, al heb ik nog geen enkel ander spel gespeeld dat ik kan vergelijken met Shattered Memories. Qua sfeer en verhaal lijkt Alan Wake me in ieder geval een stuk minder.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Silent Hill staat ook nog ergens op mijn To Do, maar ik denk dat Alan Wake de toffere creepy-in-het-donker game is
Done. Ik vind het wel jammer dat het niet een Wii only titel is. Als iets ook op de PS2 uitkomt heb ik altijd het idee dat het voor de Wii alleen wat opgepoetst is met toegevoegde motion-control.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:26 schreef kipknots het volgende:
Zet deze ook even bij al uit:
Silent Hill: Shattered Memories
[ afbeelding ]
Geweldige game die door teveel mensen wordt gemist.
Hierbij is dat dus niet echt het geval, de motioncontrols voegen heel veel toe, en ik heb eerder het idee dat de wii de main platform is en dat voor het andere platform de motion controls eruit zijn gesloopt. In ieder geval, ik vond het een erg sterke game.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Done. Ik vind het wel jammer dat het niet een Wii only titel is. Als iets ook op de PS2 uitkomt heb ik altijd het idee dat het voor de Wii alleen wat opgepoetst is met toegevoegde motion-control.
Nu niet meer dacht ik. Ze hebben er een tijdje mee getest.quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan je met de Wii eigenlijk ook demo's downloaden?
Ik heb toen een World of Goo demo gedownload.quote:
Fotograferen met een vijf jaar oude webcam. Good job nintendoeverythingquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Last Story:
http://www.nintendoeveryt(...)last_story_scan.jpeg
http://www.nintendoeveryt(...)ast_story_scan-2.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |