quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef BrandX het volgende:
Ik heb gisteren een wii black edition gekocht. Daar zaten wii sport en wii sportresort bij. Ontzettend leuk!!!![]()
Zelfs het boksen is nog grappig om te doenMaar goed, mijn vraag is: wat zijn nou leuke spellen voor mij om te spelen (en dus te kopen)?
Ik hou doorgaans van spellen als anno 1404, heroes of might and magic, civilization enz. Dus strategy vooral.
Daarnaast ben ik een puzzelaar, dus games met puzzels om op te lossen (bijv spullen zoeken en combineren om iets te laten werken enzo, of jewels based 3 op een rij spul). Wellicht bestaat zoiets wii-wise?
Wat ik ook wel leuk vind is call of duty en far cry, maar na een paar levels, wanneer het moeilijker begint te worden verlies ik bijna standaard alleen nog maaren dan vind ik het op een gegeven moment niet zo veel meer aan en speel ik het niet meer
Adventure vind ik ook wel leuk, maar ik hou niet van alleen maar oeverloos moeten lullen met jan en alleman. Adventures met een hoog puzzelelement dus weer wel.
fighters zoals a tegen b met allerlei fightskills vind ik niets, ik blijf een chick he
Iemand ideeen of aanraders?
Oh, en als ik er zo'n controller bij nodig heb, anders als dat bij de wii zat, hoor ik het graag, want die heb ik nog niet
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
Sowieso Super Mario Galaxy. Zonder dat is je Wii niet compleetEcht een superspel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja? Hoe is de gameplay? beetje te doorgronden voor de gemiddelde gamen00b?
En heb ik daar zo'n (ouderwets ogende) controller bij nodig?
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is een anno spel voor de Wii.
Qua puzzelspellen is Zack&Wiki geweldig. En Tales of Monkey Island (wiiware)
Leuke adventures zijn Zelda en Okami. En als firstperson adventure is er de Metroid Prime Trilogy
Nooit mario gespeeld gekquote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef BrandX het volgende:
@ Pheno: ik heb de oude mario haast nooit gespeeld. Denk je dat ik hem op de wii wel leuk genoeg ga vinden?
In dit pakket zat standaard een controller (zo'n langwerpige) en een nunchuck. Maar deze game staat genoteerd.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de reactie op Mario Galaxy. Ja, elke n00b kan het doorgronden. Er zijn wat uitdagende levels (vraag maar aan iemand of ze de vuilnisplaats geschoond hebben in de gegeven tijd om een extra bonus vrij te spelen), maar niets storends. Het ziet er tof uit, speelt alsof het voor de Wii gemaakt is (oh wacht...) en die muziek vind ik ook heerlijk.
En het maakt niet uit of je ooit een Mario gespeeld hebt, zelfs mijn moeder kan er mee om gaan
Als je de standaard controller en een nunchuk hebt ben je klaar. Volgens mij zitten er toch die twee controllers toch bij de Wii als je het koopt?
En daarna New Super Mario Bros Wiiquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nooit mario gespeeld gek![]()
doe die eens even snel downloaden uit het winkelkanaal. Stukje broodnodige nostalgie is dat!
naja, ik heb vroeger de aller aller aller eerste mario gespeeld. Was een kastje, vierkant, met een soort spiegel-reflectie oid. Toen was ik 12-13 jaar, nu 25 jaar geleden dusquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nooit mario gespeeld gek![]()
doe die eens even snel downloaden uit het winkelkanaal. Stukje broodnodige nostalgie is dat!
dat klinkt wel erg lekker! Ook genoteerdquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef seventhseagulll het volgende:
@BrandX
PuzzleQuest is echt een aanrader als je die nog niet op een ander platform gespeeld hebt. Het is zeg maar een strategische RPG waarbij je de battles uitvoert door bejeweled tegen de tegenstander te spelen. Erg leuk spel. Qua adventures zou je ook nog kunnen kijken naar Another Code: R, een niet al te origineel mysterie adventure. Batallion Wars 2 is wel een grappige RTS, niet heel hoogstaand, maar best leuk. LittleKingsStory is ook heel erg leuk, je speelt een Little King die zijn koninkrijk moet opbouwen, en je kan dan mensjes beroepen geven en gebouwen bouwen enzo. Beetje lastig uitleggen, dus je kan beter even naar een recensie kijken.Op WiiWare zijn een aantal originele puzzelgames uitgebracht in de Artstyle serie, daar kan je ook naar kijken.
Kan best hoor (zwaardvechten bijv), en ik vind het geloofwaardiger dan een vervolgquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik zie echt geen New Play Control van ED voor me eigenlijk, geen flauw idee hoe ze dat precies willen doen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt Eternal Darkness nieuws aan![]()
Het wordt OF een Remake/New Play Control OF een heel nieuwe game
Vetquote:
Ik zie een New Super Mario World 2 ook wel zitten..quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Veten nee wist niet dat het mogelijk was..
Gaat Yoshi's island ook naar de virtual console komen?
Nog beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Ik zie een New Super Mario World 2 ook wel zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |