Ik vind dit wel een aardige aanbieding. Dan krijg je er ook nog een motion plus en Wii sports resort bij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand waar ik vandaag een Wii console aanbieding kan vinden? De zwarte versie? Liefst omgeving Den Haag. Of is 190 euro een redelijke prijs? Ben een totale nOOb
Ik zou ervoor gaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
En is dit evt iets? Bij de MM
Want wil hem eigenlijk zodadelijk al halen(jaja ongeduldig enzo
)
Eens even trailer kijken, en kijken of ik hem goedkoop kan vinden!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:52 schreef kipknots het volgende:
[..]
Silent Hill Shattered Memories kan ik aanraden. Zelf net uitgespeeld, fantastische trip.
Van wat ik gezien heb van Alan Wake zijn het twee compleet verschillende games, al heb ik nog geen enkel ander spel gespeeld dat ik kan vergelijken met Shattered Memories. Qua sfeer en verhaal lijkt Alan Wake me in ieder geval een stuk minder.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Silent Hill staat ook nog ergens op mijn To Do, maar ik denk dat Alan Wake de toffere creepy-in-het-donker game is
Done. Ik vind het wel jammer dat het niet een Wii only titel is. Als iets ook op de PS2 uitkomt heb ik altijd het idee dat het voor de Wii alleen wat opgepoetst is met toegevoegde motion-control.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:26 schreef kipknots het volgende:
Zet deze ook even bij al uit:
Silent Hill: Shattered Memories
[ afbeelding ]
Geweldige game die door teveel mensen wordt gemist.
Hierbij is dat dus niet echt het geval, de motioncontrols voegen heel veel toe, en ik heb eerder het idee dat de wii de main platform is en dat voor het andere platform de motion controls eruit zijn gesloopt. In ieder geval, ik vond het een erg sterke game.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Done. Ik vind het wel jammer dat het niet een Wii only titel is. Als iets ook op de PS2 uitkomt heb ik altijd het idee dat het voor de Wii alleen wat opgepoetst is met toegevoegde motion-control.
Nu niet meer dacht ik. Ze hebben er een tijdje mee getest.quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan je met de Wii eigenlijk ook demo's downloaden?
Ik heb toen een World of Goo demo gedownload.quote:
Fotograferen met een vijf jaar oude webcam. Good job nintendoeverythingquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Last Story:
http://www.nintendoeveryt(...)last_story_scan.jpeg
http://www.nintendoeveryt(...)ast_story_scan-2.jpg
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:was ik even aan het googlen naar wat voor spellen er eigenlijk allemaal op de markt zijn kwam ik een website tegen over gratis downloaden
![]()
![]()
Oja zet je geluid niet te hard en lees eens goed doorte triest als mensen daar intrappen
Je weet nou onderhand wel hoe dat soort screens werken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet nou onderhand wel hoe dat soort screens werken?
Ik ben een jaar niet in dit topic geweest! Maar het werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je een transcript van een TellSell-reclame door aan het lezen bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:was ik even aan het googlen naar wat voor spellen er eigenlijk allemaal op de markt zijn kwam ik een website tegen over gratis downloaden
![]()
![]()
Oja zet je geluid niet te hard en lees eens goed doorte triest als mensen daar intrappen
Als je eerder Silent Hill hebt gespeeld, is Shattered Memories de minste van de serie. Juist de sfeer die bij SH hoort ontbreekt eigenlijk totaal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb van Alan Wake zijn het twee compleet verschillende games, al heb ik nog geen enkel ander spel gespeeld dat ik kan vergelijken met Shattered Memories. Qua sfeer en verhaal lijkt Alan Wake me in ieder geval een stuk minder.
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef speknek het volgende:
Volgens mij niet, maar gezien de overweldigende vaart van de Wii topics is dat ook niet echt nuttig.
Lijkt mij wel tof maar wat is het verhaal hier achter?quote:
http://www.edge-online.com/magazine/review-super-mario-galaxy-2quote:Marvel at the pieces, but appreciate the whole. This isn’t a game that redefines the genre: this is one that rolls it up and locks it away. We’ve come so far, from stepping on mushrooms to drop-kicking meteors into the heart of the sun; Galaxy 2 offers a new understanding of where we’ve been, a new sense of wonder at where we’ll go next.
SMG 2quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef speknek het volgende:
Ik ga niet zo lang hypen, want Alan Wake past nog net tussendoor.
Nu.nl maakt er dit trouwens van:quote:The DS has now sold more units than the Game Boy ever did, Nintendo has revealed, while the Wii has become the company's most popular home console ever.
According to Nintendo's latest financial statements, the DS sold 27.11m units in the fiscal year ended 31st March 2010, meaning it has sold 128.89m units in total. The Game Boy reached 118.69m.
The Wii, meanwhile, sold 20.53m in the last fiscal year, bringing it up to 70.93m units sold in its lifetime. The next best performance was the 61.91m-selling original NES. "This is the largest cumulative unit sales performance for console hardware in our company's history," Nintendo wrote this week.
Software sales have been alright too. Which is to say they've been bonkers. Pokemon HeartGold/SoulSilver sold 8.4m units and The Legend of Zelda: Spirit Tracks did 2.61m, while the Japan-only Tomodachi Collection managed 3.2m.
Wii Sports Resort manned up with 16.14m sales worldwide, Wii Fit Plus did 12.65m and New Super Mario Bros. Wii managed 14.7m.
quote:
quote:Wertungen der EDGE
06.05.10 - Hier sind neue Wertungen der EDGE. Maximal werden 10 Punkte vergeben.
Super Mario Galaxy 2 (Wii, Nintendo): 10
"Marvel at the pieces, but appreciate the whole. This isn’t a game that redefines the genre: this is one that rolls it up and locks it away. We’ve come so far, from stepping on mushrooms to drop-kicking meteors into the heart of the sun; Galaxy 2 offers a new understanding of where we’ve been, a new sense of wonder at where we’ll go next.[10]"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |