Ah oke, ik zag 50 op sites van Gamemania en FRS.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:01 schreef Jesse_ het volgende:
Bol verstuurt op de release dag, dus dan heb je hem zaterdag in huis.
Bij de lokale gameboer kost hij ook 45 euro als het goed is
Onzin, Bol.com verzendt hem 1 dat voor de release, dan heb je hem vrijdag in huis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:01 schreef Jesse_ het volgende:
Bol verstuurt op de release dag, dus dan heb je hem zaterdag in huis.
Bij de lokale gameboer kost hij ook 45 euro als het goed is
Dat heb ik in het verleden helaas nooit gehadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, Bol.com verzendt hem 1 dat voor de release, dan heb je hem vrijdag in huis.
Heb er een jaar gewerkt, in 98% v/d gevallen komt hij gewoon op de dag van releasequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden helaas nooit gehad
Maar zou kunnen dan
De top 3 in handen van Nintendo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:16 schreef Jesse_ het volgende:
http://www.gamerankings.com/browse.html
Best game ever
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand hier toevallig al wat de 'green stars' inhouden die na het bereiken van 120 stars vrijkomen?
SPOILER: NIET LEZEN ALS JE DE GAME NOG NIET HEBT GESPEELDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Hij is inderdaad iets moeilijker, maar dan niet zo zeer op het gebied van zoeken en ontdekken maar op het gebied van moves.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:22 schreef Deceit het volgende:
I can't wait...
hij is ook veel moeilijker dan 1 denk ik..
Ja dat bedoel ik ook.. Hmm ik ga vanavond weer SMG1 uit de kast halen, ofja openen, want heb hem pas geleden besteld.. En dan SMG2!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:03 schreef Hot_Baboon het volgende:
Zo'n een leuke game! De wii heb ik weer afgestoft en deze heeft de afgelopen 2 dagen volle bak gedraaid. En ik maak met SMG2 ook behoorlijke sessies! Weer een hoop nieuwe leuke dingen en de het is weer erg verslavend !
[..]
Hij is inderdaad iets moeilijker, maar dan niet zo zeer op het gebied van zoeken en ontdekken maar op het gebied van moves.
Valt wel mee, ben inmiddels al in world 4, de hidden en comet stars zijn vaak wat lastiger omdat je ze binnen bepaalde tijd moet doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:22 schreef Deceit het volgende:
I can't wait...
hij is ook veel moeilijker dan 1 denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |