SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Niet meer dan in dit topic al staat.quote:
Die screenshots telkens zijn wel gemeen hoor! Iedereen verlekkeren terwijl we hem misschien hier wel nooit gaan krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xenoblade en zijn visible armor (elk schild, shirt, rokje, zwaard is zichtbaar):
Hoe denk je dat ik me voel, ik volg het Xenoblade topic op NeoGAF. Daar zijn gewoon users uit Japan die de game spelen en hun ervaringen delenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:08 schreef Morri het volgende:
[..]
Die screenshots telkens zijn wel gemeen hoor! Iedereen verlekkeren terwijl we hem misschien hier wel nooit gaan krijgen
Ik wil Xenoblade!
http://www.eurogamer.net/articles/kirbys-epic-yarn-hands-onquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef SuperFruitig het volgende:
ROY KIRBY HYPETRAIN
[ afbeelding ]
ALL ABOARD
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/kirbys-epic-yarn-hands-on
Love it.
For Fuck Sake,quote:
Oh sorry!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
For Fuck Sake,
lees mijn eerdere quote op deze vraag
Je hebt 'm gewoon gekregen van Game?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
..Ik ben pas zondag weer bij een Wii![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt 'm gewoon gekregen van Game?
Wat stom dan eigenlijk, door die disclaimer op hun site (UK Only) heb ik mijn pre-order geannuleerd daar en een pre-order bij Amazon.de genomen. Daar heb ik vier koelkastmagneetjes gekregen als bonus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Wel laat, vorige week dinsdag al een verzendbevestiging gehad. Goed aangekomen, klein deukje bovenin maar dat was er zo uit te drukken.
Don't do drugs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |