BLOOPER!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Waterlevels in platformers zuigen echt zwaar. In Mario Bros had ik echt een hekel aan die kutinktvissen, met hun irritante diagonale bewegingen.
De Wii kan volgens mij niet Surround Sound. Wel Dolby Pro Logic 2, wat een stereosignaal omzet in een vijf-kanaals signaal. Dus volgens mij gewoon stereo aansluiten (rood en wit stekkertje), Dolby pro logic 2 selecteren op je speakerset en dan zou het moeten werken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee hoe ik surround geluid uit mijn Wii tover? Ik heb een Logitech 5400 setje en daar nog een coaxiale aansluiting ongebruikt (optical = PS360). Ik heb even rond zitten zoeken en er bestaan een tulp > coax verloopstukje:
[ afbeelding ]
Ik vraag me alleen af of zoiets werkt?
Dat spel was sowieso al voor prosquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:47 schreef speknek het volgende:
TMNT, die had pas waterlevels voor de echte pros.
[ afbeelding ]
edit: GamesRadar heeft er zelfs een pagina aan gewijd..
Dat weet ik, maar mijn speakerset heeft geen tulpaansluiting. Vandaar de vraag of het met dit ding werktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:45 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De Wii kan volgens mij niet Surround Sound. Wel Dolby Pro Logic 2, wat een stereosignaal omzet in een vijf-kanaals signaal. Dus volgens mij gewoon stereo aansluiten (rood en wit stekkertje), Dolby pro logic 2 selecteren op je speakerset en dan zou het moeten werken.
Heeft meer te maken met je speakerset dan met de Wii, dus ik heb geen idee. Zal wel in de handleiding staan denk ik?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn speakerset heeft geen tulpaansluiting. Vandaar de vraag of het met dit ding werkt
Dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, zoals alle Mario-spellen hebben ook de Galaxy-delen een verhaallijn van epische proporties. Lord of the RIngs is er niks bij. Dus wat betreft is het handig als je gewoon de volgorde aanhoudt.
Een paar maanden?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef speknek het volgende:
Oef, graphics zijn niet alles, maar na een paar maanden Red Dead Redemption gespeeld te hebben, is SMG2 serieus afkicken.
Weinig spelen en tussendoor op vakantie gaan. Vond hem overigens, op een behoorlijk repetitief middenstuk na, niet heel erg kak. Veel leuker dan gta4.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een paar maanden?![]()
Hoe heb je dat overleefd met dat kak spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |