Op budgetgaming had iemand een mailtje gepost waarin gezegd werd dat 'ie ook naar Nederland werd verstuurd, toen heb ik de gok genomen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat stom dan eigenlijk, door die disclaimer op hun site (UK Only) heb ik mijn pre-order geannuleerd daar en een pre-order bij Amazon.de genomen. Daar heb ik vier koelkastmagneetjes gekregen als bonus.
Dat had ik ook gelezen ja, maar het was een makkelijke afweging achteraf voor mij. Ik heb van New Mario al zo'n blik en Amazon was goedkoper + snellerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op budgetgaming had iemand een mailtje gepost waarin gezegd werd dat 'ie ook naar Nederland werd verstuurd, toen heb ik de gok genomen.
Ga Kirby spelenquote:
MSN?quote:
quote:I'm about 12 hours in, and I'm having a blast. the sheer scope of each area is incredible.
The side quests have been the bulk of my gameplay so far, but they're a blast to do. The actual story parts I've done have been a lot of fun, too. The bosses have been really interesting, especially when Vision is incorporated into it.
I have to say, quite simply, that Xenoblade is one of the most progressive JRPGs I've ever played. Period. Soma Bringer started it, and Xenoblade takes it to the next level.
quote:Hello,
Thank you for writing to Nintendo! I certainly understand your interest in the Xenoblade series, and you should be happy to know that Monado: Beginning of the World has been announced for release in North America. Although it has been announced for release, there is currently no scheduled release date.
heldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leer mij Nintendo kennen.
En ja, deze mag je later quoten.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen ja, maar het was een makkelijke afweging achteraf voor mij. Ik heb van New Mario al zo'n blik en Amazon was goedkoper + sneller
[ afbeelding ]
Het concept is briljant, maar zoals de game er uit ziet... ik word er niet warm of koud van. De graphics zien er toch erg GameCube-achtig uit. En ik lees overal dat men op de E3 nogal wat camera-problemen had in de game.quote:
de fuck wat een gedrochtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef Aether het volgende:
Epic Mickey controller
[ afbeelding ]
Tron controller
[ afbeelding ]
quote:
HD toevoegenquote:
Zonder bril natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, HD3D duh, voor de backwards compatibility
quote:List
N64 The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Nintendo, 1998 97.48%
25 Reviews
WII Super Mario Galaxy 2
Nintendo, 2010 97.48%
Hij heeft een punt denk ik, maar Activision gelooft dus ook niet zo in Kinect/Move? Wat zijn hun plannen daarvoor?quote:GoldenEye 007, from Activision and Eurocom, is exclusive to Nintendo because of a gap in the Wii's line-up and because Activision wanted to partner with Nintendo. That's according to Brian Pass, senior producer at Activision.
When asked why GoldenEye 007 is exclusive to Nintendo platforms, Pass said: "There are a number of different reasons for that. One's we have a partnership with Nintendo. It's a great opportunity. This game was originally on the N64, so there's the nostalgia factor for people that are Nintendo fans. So we wanted to partner with Nintendo for this.
"There's opportunity. So, the opportunity on the Nintendo Wii platform is huge. There's roughly 12 million Wiis in North America. But it's not really a console that a lot of shooter fans are playing on. So we wanted to offer them their own first-person shooter, that's unique and exclusive to that console."
Pass thinks the reason gamers aren't playing shooters on the Wii is because they don't like using the Wii Remote and Nunchuck. GoldenEye 007 will feature Classic Pro Controller support.
"Why are people not playing shooters on the Wii? I don't know," said Pass. "Maybe it's because people don't like using the Wii Remote and the Nunchuck. They don't like using the pointing device. Now they've got the Classic Pro Controller. This is dual analogue stick. It's got the exact same layout you find on PS3 or 360.
"You put this in a shooter fan's hands and they instantly know how to play. We feel that the opportunity and the time is right. And partnering with Nintendo is a huge opportunity for us. We really want to tap in to the nostalgia for Nintendo fans, and take advantage of the opportunity presented by the platform."
Xbox 360 and PS3 owners hoping they'll get a version of GoldenEye 007 in the future probably shouldn't get their hopes up. "We can't talk about that," commented Pass, while Dawn Pinkney, primary producer, Eurocom simply said that "it belongs to the platform that it should be on, which is Nintendo".
GoldenEye 007 is due for release on Wii and Nintendo DS in November.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Pass thinks the reason gamers aren't playing shooters on the Wii is because they don't like using the Wii Remote and Nunchuck.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft een punt denk ik, maar Activision gelooft dus ook niet zo in Kinect/Move? Wat zijn hun plannen daarvoor?nogal een LDO imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roy, je bent niet alleen ({)
www.play-asia.comquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens Roy kun je dat plaatje achter een spoiler zetten. Als mn vriendin dat roze gedrocht ziet moet het aangeschaft worden
Ik vind de wiimote+nunchuck juist geweldig werken in een shooter. Metroid Prime 3 speelt echt geweldig met die besturingquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft een punt denk ik, maar Activision gelooft dus ook niet zo in Kinect/Move? Wat zijn hun plannen daarvoor?
MAAK HET ERGER ANDERSquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
www.play-asia.com
Ik heb mijn baby-blauwe WIimote daar ook vandaan
Die is gister op de post gegaan. SUPERMOOI INGEPAKT!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MAAK HET ERGER ANDERS
EN WAAR IS MN GAME GOFTEDOMME
quote:Kotaku recently got the chance to talk to Retro president Michael Kelbaugh, Bryan Walker, and Kensuke Tanabe about Donkey Kong Country Returns. While most of it is information we already know (DKCR’s codename, for instance), scrolling to the bottom gets us some tight lips and one bit of information.
First off, the tight lips: in terms of returning Kong characters, Tanabe says, “There was a direction from Mr. Miyamoto as to what to up point in the series’ legacy to draw from, but I think it will be the most fun for people to play it themselves and see who pops up along the way.”
What about the Animal Buddies? “I know people certainly have enjoyed them in the past so we are definitely considering those elements of gameplay. But you’ll have to excuse me for keeping this secret for a little while longer,” says Tanabe.
Fair enough. What about water levels?
Tanabe says that “There are no underwater stages this time around.”
That’s…kind of sad to hear. As to why they aren’t in, Walker said that they “felt slow[;] it just wasn’t the kind of gameplay we were looking for.”
On the one hand, they give the impression that they want to make a fast-paced game (and that can’t be argued, given what we’ve seen so far). On the other, the water levels (particularly the first) was such an iconic part of the series. They’ll be missed.
quote:
Wat, is die zwaardvis niet meer terug? Epic FAIL!quote:
Nee, het is wennen. Cosmic Cove was ook geweldigquote:Op maandag 28 juni 2010 14:20 schreef Jesse_ het volgende:
Vreselijk.
In elke game zijn ze ook kut, Mario, DK, Sonic, allemaal bagger
BLOOPER!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Waterlevels in platformers zuigen echt zwaar. In Mario Bros had ik echt een hekel aan die kutinktvissen, met hun irritante diagonale bewegingen.
De Wii kan volgens mij niet Surround Sound. Wel Dolby Pro Logic 2, wat een stereosignaal omzet in een vijf-kanaals signaal. Dus volgens mij gewoon stereo aansluiten (rood en wit stekkertje), Dolby pro logic 2 selecteren op je speakerset en dan zou het moeten werken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee hoe ik surround geluid uit mijn Wii tover? Ik heb een Logitech 5400 setje en daar nog een coaxiale aansluiting ongebruikt (optical = PS360). Ik heb even rond zitten zoeken en er bestaan een tulp > coax verloopstukje:
[ afbeelding ]
Ik vraag me alleen af of zoiets werkt?
Dat spel was sowieso al voor prosquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:47 schreef speknek het volgende:
TMNT, die had pas waterlevels voor de echte pros.
[ afbeelding ]
edit: GamesRadar heeft er zelfs een pagina aan gewijd..
Dat weet ik, maar mijn speakerset heeft geen tulpaansluiting. Vandaar de vraag of het met dit ding werktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:45 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De Wii kan volgens mij niet Surround Sound. Wel Dolby Pro Logic 2, wat een stereosignaal omzet in een vijf-kanaals signaal. Dus volgens mij gewoon stereo aansluiten (rood en wit stekkertje), Dolby pro logic 2 selecteren op je speakerset en dan zou het moeten werken.
Heeft meer te maken met je speakerset dan met de Wii, dus ik heb geen idee. Zal wel in de handleiding staan denk ik?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn speakerset heeft geen tulpaansluiting. Vandaar de vraag of het met dit ding werkt
Dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, zoals alle Mario-spellen hebben ook de Galaxy-delen een verhaallijn van epische proporties. Lord of the RIngs is er niks bij. Dus wat betreft is het handig als je gewoon de volgorde aanhoudt.
Een paar maanden?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef speknek het volgende:
Oef, graphics zijn niet alles, maar na een paar maanden Red Dead Redemption gespeeld te hebben, is SMG2 serieus afkicken.
Weinig spelen en tussendoor op vakantie gaan. Vond hem overigens, op een behoorlijk repetitief middenstuk na, niet heel erg kak. Veel leuker dan gta4.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een paar maanden?![]()
Hoe heb je dat overleefd met dat kak spel
Dan zal ik in het middenstuk zittenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Weinig spelen en tussendoor op vakantie gaan. Vond hem overigens, op een behoorlijk repetitief middenstuk na, niet heel erg kak. Veel leuker dan gta4.
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;quote:Op zondag 18 juli 2010 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zal ik in het middenstuk zitten![]()
GTA4 heb ik niet gespeeld dus daar kan ik niet mee vergelijken.
SMG2 ga ik ook nooit uitspelenkrijg mezelf niet zover om alle groene sterren te gaan verzamelen
Platinum kroon op je save file is echt uitgespeeldquote:Op zondag 18 juli 2010 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;
Net als 5 sterren voor New Mario, maar dat ga ik ook NOOOOIT halenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Platinum kroon op je save file is echt uitgespeeld
Die heb ik welquote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als 5 sterren voor New Mario, maar dat ga ik ook NOOOOIT halen
De makkelijke manier ja. Het is spel expres is zo opgebouwd dat zelfs de grootste prutser het kan 'uitspelen' . Maar echt alles halen is een stuk pittiger.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bowser verslagen = Uitgespeeld.;
als je van de game af wil, hoor ik het graagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef kipknots het volgende:
Binnenkort voor de tweede keer mee beginnen.
Als je het spel nog wil spelen, lees dan NIET de youtube comments, het hele verhaal wordt erin gespoilered
Nee, ben niet van plan om hem te verkopen. Dat doe ik sowieso nooit en dit is een spel wat ik me ook wel regelmatig opnieuw zie spelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je van de game af wil, hoor ik het graag
als ik zo kijk naar waar die sterren verstopt zijn ga ik het denk ik ook niet echt proberenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
SMG2 ga ik ook nooit uitspelenkrijg mezelf niet zover om alle groene sterren te gaan verzamelen
Excitebots komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er games als Burnout voor de Wii verkrijgbaar? Vrijdag gespeeld en een lachen game. Helaas niet verkrijgbaar voor de Wii. Maar wat is er wel?
Hmm, ik heb Excitetrucks. Dit klinkt als hetzelfde.quote:
Ik heb zelf burnout 2 voor de gamecube gehad, als je nog een GC controller hebt kan je die ook op de Wii spelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er games als Burnout voor de Wii verkrijgbaar? Vrijdag gespeeld en een lachen game. Helaas niet verkrijgbaar voor de Wii. Maar wat is er wel?
Heb de oude X-box bij m'n broertje terug gehaald en maar gedownload.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb zelf burnout 2 voor de gamecube gehad, als je nog een GC controller hebt kan je die ook op de Wii spelen.
quote:
Ik heb een hekel aan onuitgespeelde games. heb er geld voor betaald, zal ik alles wat er valt te halen halen ook. Bovendien zijn de eerste 241 sterren van SMG2 goed te doen, alleen die 242e ster heeft me 3 dagen gekost.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:06 schreef speknek het volgende:
Echt alles halen, daar heb ik het geduld niet voor, dat klinkt teveel als werken.
Wat doet dit in een Wii-topic?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:22 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die 2D levels gebaseerd op oude tekenfilmsquote:Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Epic Mickey update:
Gameplay:
Screens:
http://www.nintendoeverything.com/45657/
Er komt tevens een prequel comic:
http://kotaku.com/5595666(...)land-comic-book-spin+offs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |