In dit geval is het meer massive damage voor de trein ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:44 schreef speknek het volgende:
Volgens mij leeft ie nog en hebben ze dus niet zijn weak spot geraakt.
"Chug your arms like a train for speed boost"quote:
Ik haal hem gewoon in de winkel, nog nooit naast gegrepen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:31 schreef Maartel het volgende:
Ik aarzel nog steeds of ik voor Bol ga of gewoon naar de winkel ga.. is de kans groot dat ie uitverkocht raakt denken jullie?
't lijkt me dat ze wel genoeg leveren, maar Mario Kart was een rámp qua beschikbaarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:1. New Super Mario Bros. Wii (14.7 million worldwide)
2. Call Of Duty: Modern Warfare 2 (14 million worldwide)
3. Battlefield: Bad Company 2
4. Final Fantasy XIII (5.5 million worldwide)
5. Wii Fit Plus
6. God Of War III
7. Pokemon SoulSilver Version (8.4 million combined worldwide)
8. Wii Sports Resort
9. Mass Effect 2 (1.6 million worldwide)
10. Pokemon HeartGold Version (8.4 million combined worldwide)
Hoezo van wanneer? Het zijn de sales van recente games t/m nu. Zie NeoGAF voor precieze details.quote:
Niet haten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:52 schreef speknek het volgende:
game, game, Killer7 was meer game dan FFXIII
Daarom doe ik niet aan pre-orders, gewoon gister gehaald en nu bij wereld 3quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:06 schreef Cerbie het volgende:
Galaxy 2 lag gister zelfs al in de winkel
Heb hem gepre-ordered bij game en dinsdag al een verzendbevestiging gekregen, maar is nog niet aangekomen.
Dan zal ie wel aankomen dit weekend dat ik bij mijn ouders ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |