Ehhh, neequote:Op maandag 31 mei 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in de OP graag, Adelante.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, klein half uurtje weer in het zweet gewerktquote:
Ze lijkt op die smiley rechtsonderquote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Dreimal.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Iemand van jullie ooit in Barcelona geweest? ik moet een goed hostel hebben
Meerdere keren maar nooit in een hostel.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Iemand van jullie ooit in Barcelona geweest? ik moet een goed hostel hebben
Wat denk je nou? Serieus?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Waar is mijn nieuwe best friend Lamon heen?
Wat. Dit was een grapje maar ik was niet sarcastisch.quote:
Helemaal niks, God heeft tegen me gesproken. Ik stel me open voor je (figuurlijk, niet letterlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind dit dan ook wel een beetje eng, ik heb nergens over geklaagd, waarom krijg ik zo´n ongelooflijke beschermstatus? Of heb ik iets niet gelezen ofzo?
Wat voor kutdingen hebben jullie stiekum gezegd of gedaan?
Lenen bij DUO.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
Mijn telefoonrekening, mijn bankrekening
. Ik moet verdomme een vakantie betalen wat onmogelijk is
Oehquote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, klein half uurtje weer in het zweet gewerkt
Dank je voor het wegstrepen van letterlijk, want hoe lekker Wild Pig ook is, het kwam er bijna van voren uit.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niks, God heeft tegen me gesproken. Ik stel me open voor je (figuurlijk, niet letterlijk).
Wild Pig? Eet je wild zwijn ofwat?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dank je voor het wegstrepen van letterlijk, want hoe lekker Wild Pig ook is, het kwam er bijna van voren uit.
Hij ging op slot op de helft, omdat er teveel rotzooi in stond.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:03 schreef Lakitu het volgende:
JESUS H. CHRIST FUCK ME TENDER WAAROM MIST DE HALVE VORIGE SC
Ohh dat verklaart. Move on.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij ging op slot op de helft, omdat er teveel rotzooi in stond.
Denk niet dat ik die luxe hebquote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meerdere keren maar nooit in een hostel.
En heb je aanraders?quote:
Heel goed, 50 minuten red ik nog niet. Dat is gepland voor deel 2 van Evy 5-10km.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oehgoed bezig! Ik heb vanmiddag 50 minuten hardgelopen.
Hmm, ik ben niet zo'n wijndrinker, alleen bij het Lago di Gardia vind ik een ijskoud wit wijntje bij het warme eten wel lekker.quote:
Zeker een witte Lambrusco, zoete meuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo'n wijndrinker, alleen bij het Lago di Gardia vind ik een ijskoud wit wijntje bij het warme eten wel lekker.
Nop, nooit in een hostelquote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die luxe heb
[..]
En heb je aanraders?
Daar gaan wij de hele avond al stuk omquote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Maisnon het volgende:
baaaaaaaaaahbah
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Exact.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeker een witte Lambrusco, zoete meuk.
Hij is zo fockin smerigquote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar gaan wij de hele avond al stuk om![]()
Een vriend van mij heeft dat wel eens gehad, het is best gevaarlijk, omdat je letterlijk kunt stikken in je eigen kots, and that's no way to die.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Maisnon het volgende:
baaaaaaaaaahbah
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Ik durf niet met oordoppen in te lopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heel goed, 50 minuten red ik nog niet. Dat is gepland voor deel 2 van Evy 5-10km.
Zo was die ene homo toch overleden laatst?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat wel eens gehad, het is best gevaarlijk, omdat je letterlijk kunt stikken in je eigen kots, and that's no way to die.
Van n'Sync geloof ik toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo was die ene homo toch overleden laatst?Van die boyband.
Lekker bij vis.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo'n wijndrinker, alleen bij het Lago di Gardia vind ik een ijskoud wit wijntje bij het warme eten wel lekker.
Wat is je angst dan? Dat je niemand hoort aankomen achter je?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik durf niet met oordoppen in te lopen.Anders had ik dat programma van Evy zeker gebruikt.
BoyZone mênquote:
Dit hoor je niet te weten hoor.quote:
wtfquote:Op maandag 31 mei 2010 23:15 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_een_feestje.html![]()
![]()
Rood vind ik niet zo chill, maar klopt wel wat je zegt. Etiquetteregels kennen heeft z'n voordelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Rood bij vlees, althans dat is de vuistregel.
Ja, angst om te schrikken of zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is je angst dan? Dat je niemand hoort aankomen achter je?
"BOYZONE singer Stephen Gately choked to death on his own vomit after a night of drinking at a gay club, reports say.quote:
Alleen de helden erin laten. Dus dagdag, jos en de_ananas.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef Lakitu het volgende:
Hey ik ben die OP aan het updaten. Moet ik de gouwe ouwe UI's van Ananas, josje en bp enzo erin laten of eruit halen?
Boh ik moet nog zoveel luisteren man.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:55 schreef Maisnon het volgende:
Hey Smart_Bil, Latin van Holy Fuck is ook een tof album
Al is dat wel echt van die een melodie heel lang uitbouwen muziek
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Ah dit topic gaat over de nieuwe profeet: Ricko
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uit de Melanie passage 3:10
"Oh zie Hem daar, in welke enden Zijn purperen wijsheid ons vrouwlijkheden kan vullen, elk holte die mij getracht doet blijken, pompend in den passionele vruchten der liefde?"
"....Amen, zie Hem lopen met Zijn fantastisch lichaam, ik wil mijn pronte borsten tegen Zijn vaginafiletvullende fallus aandrukken, opdat Hij mij kan zegenen met Zijn zaad!"
Uit de Johannes passage 23:15
"Oh zie Hem en zijn discipelen, die allen 15 jarige meisjes worden belooft in den naleven, waar zij allen zo knap zijn dat elk mannelijk vermenigvuldigingsbiokanon explodeert vanwege den zaadvragende ogen, borsten en gewelfde vaginae."
Goede oude tijd, ik kan die van mij niet eens meer herrinerenquote:
Ok dus paaskonijn, mcfearless en bp eruit?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen de helden erin laten. Dus dagdag, jos en de_ananas.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Ah dit topic gaat over de nieuwe profeet: Ricko
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uit de Melanie passage 3:10
"Oh zie Hem daar, in welke enden Zijn purperen wijsheid ons vrouwlijkheden kan vullen, elk holte die mij getracht doet blijken, pompend in den passionele vruchten der liefde?"
"....Amen, zie Hem lopen met Zijn fantastisch lichaam, ik wil mijn pronte borsten tegen Zijn vaginafiletvullende fallus aandrukken, opdat Hij mij kan zegenen met Zijn zaad!"
Uit de Johannes passage 23:15
"Oh zie Hem en zijn discipelen, die allen 15 jarige meisjes worden belooft in den naleven, waar zij allen zo knap zijn dat elk mannelijk vermenigvuldigingsbiokanon explodeert vanwege den zaadvragende ogen, borsten en gewelfde vaginae."
Die van mij was ook vorig jaar maar ik ben dit jaar ook al naar 2 geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Goede oude tijd, ik kan die van mij niet eens meer herrineren. En dat was vorig jaar.
Gast alsjeblieft zet je pagina-instellingen normaal.quote:
Examenfeesten, de enige periode dat je kon neuken zonder eerst iets op te bouwen en zonder gevolgen. Ik mis mijn jeugd.quote:
Mijn laatste was vorig week en eindelijk kozen ze voor het juiste bier.quote:
En de studententijd dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Examenfeesten, de enige periode dat je kon neuken zonder eerst iets op te bouwen en zonder gevolgen. Ik mis mijn jeugd.
Ben jij nooit op vakantie gegaan naar Salou/Lloret/Rimini/Chersonissos?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Examenfeesten, de enige periode dat je kon neuken zonder eerst iets op te bouwen en zonder gevolgen. Ik mis mijn jeugd.
Jupiler of Djupiler?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn laatste was vorig week en eindelijk kozen ze voor het juiste bier.
Jupiler.
Een vakantie boeken via Beachmasters of op eigen houtje naar Lloret of Salou zou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit. Sowieso beter dan examenfeesten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Verjaardagsfeestjes van meisjes die 15, 16 of 17 worden zijn trouwens net zo briljant
En al die chimi's die komen. Ja, daar kan ik mij ook wel in vinden.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Verjaardagsfeestjes van meisjes die 15, 16 of 17 worden zijn trouwens net zo briljant
Toen was ik al te serieus en op zoek naar relaties.quote:
Eeuwig zondequote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen was ik al te serieus en op zoek naar relaties.
En nu dan? Zoek je op die datingsites relaties of neuken zonder gevolgen?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen was ik al te serieus en op zoek naar relaties.
Dus neuken met gevolgen die blijkbaar mislukt zijn...
Mwa, ik heb al een hele tijd een chick en voorlopig wil ik niets anders. Ook niet in bedquote:
Ik na anderhalf jaar ofzo nu sinds een week niet meer. En voorlopig wil ik heel veel andersquote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwa, ik heb al een hele tijd een chick en voorlopig wil ik niets anders. Ook niet in bed![]()
.
You're welcome.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef ynuhh het volgende:
Bragi, ik wil je even bedanken voor de lasagne tip.
Jezus man.quote:
quote:
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En nu dan? Zoek je op die datingsites relaties of neuken zonder gevolgen?
Ik begrijp dat dat idd niet prettig. Maar sowieso zou ik niet zo relaties zoeken op internet. Er is toch ook lichaamstaal, uitstraling en aantrekkingskracht nodig wat niet via internet en op foto's te merken is?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.
En nee, dat is niet cool, gaaf en alles wat jullie pubers denken, dat is frustrerend als je die tijd voorbij bent. Dat is waarschijnlijk ook de grootste reden van de dagelijkse miscommunicatie hier.
Relaties vind je alleen als je er niet op zoek naar bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.
En nee, dat is niet cool, gaaf en alles wat jullie pubers denken, dat is frustrerend als je die tijd voorbij bent. Dat is waarschijnlijk ook de grootste reden van de dagelijkse miscommunicatie hier.
Datingsites zijn dan ook overschat vindik.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef Bragi het volgende:
Relaties zijn als aids. Het overkomt je op momenten dat je het niet verwacht.
Word.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Relaties vind je alleen als je er niet op zoek naar bent.
Klopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Behalve deze dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Datingsites zijn dan ook overschat vindik.
Overschat.quote:
Vergelijkingen zijn als kinderen: makkelijk om te maken, maar het is moeilijk om er een onvergetelijk te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
Relaties zijn als kanker. Ze verstrengelen zich in je zodat je er moeilijk af kunt komen.
Relaties zijn als griep. Als je even niet oplet slaan ze toe.
Relaties zijn als gieters. Je distribueert vocht maar op een gegeven moment is het op.
Relaties zijn als schuurtjes. Je stalt er je gereedschap voor lange tijd in.
Vergelijkingen zijn zo easy.
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.
Ik bedoel het meer in de zin van; als je geforceerd een vriendin wil en dat als target hebt dat het nooit lukt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.
True, je hebt daarvoor een blik tomatensoep nodigquote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 31 mei 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van; als je geforceerd een vriendin wil en dat als target hebt dat het nooit lukt.
iPhone.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan pak ik de iPhone.Dat van de router begrijp ik niet.
Grappig, dat zei een vriend van mij ook eens, en inderdaad heeft hij nu en een relatie en een kindje, maar ze is wel chronisch vermoeid, doordat ze vroeger een ziekte gehad heeft. Ik vind het knap dat hij daar mee kan omgaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoiets kies je ook niet uit, dude...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Grappig, dat zei een vriend van mij ook eens, en inderdaad heeft hij nu en een relatie en een kindje, maar ze is wel chronisch vermoeid, doordat ze vroeger een ziekte gehad heeft. Ik vind het knap dat hij daar mee kan omgaan.
Ik wil dat soort steunende gezeik niet, wel een relatie, maar niet de verzorgende zijn
Ik vind de combinatie van jou en Apple erotisch verwarrend.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De combinatie van iPhone en MacBook vind ik geweldig.
Als liefde om de hoek komt kijken heb je niet zoveel te willen. Die vriend van je heeft waarschijnlijk ook nooit gezegd dat hij iemand wil die hij moet verzorgen. Maar als er iemand langskomt waar je van houdt ben je er voor haar, ook als ze verzorging nodig heeft.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Grappig, dat zei een vriend van mij ook eens, en inderdaad heeft hij nu en een relatie en een kindje, maar ze is wel chronisch vermoeid, doordat ze vroeger een ziekte gehad heeft. Ik vind het knap dat hij daar mee kan omgaan.
Ik wil dat soort steunende gezeik niet, wel een relatie, maar niet de verzorgende zijn, gewoon iemand die compleet onafhankelijk is, en wat relaties betreft begin ik te merken dat vrouwen helemaal niet zo geemancipeerd zijn als beweerd wordt.
Seksueel wel ontwikkeld en vrij, maar als het er op aan komt nog steeds die betrouwbare schouder nodig. Het is een vreemd fenomeen.
Maar Lamon. dat tweede is echt pure toeval, daarom niet relevant bij wat hij zegtquote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil dat soort steunende gezeik niet, wel een relatie, maar niet de verzorgende zijn, gewoon iemand die compleet onafhankelijk is, en wat relaties betreft begin ik te merken dat vrouwen helemaal niet zo geemancipeerd zijn als beweerd wordt.
Seksueel wel ontwikkeld en vrij, maar als het er op aan komt nog steeds die betrouwbare schouder nodig. Het is een vreemd fenomeen.
Hij hield en houdt gewoon van die vrouw en dan heb je dat ervoor over, ik denk dat niemand dat wil maar dat het je gewoon overkomt. Ik vind het laf om dan te vluchten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fijn dat jij ook gek bent van Apple.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van jou en Apple erotisch verwarrend.
Dat.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij hield en houdt gewoon van die vrouw en dan heb je dat ervoor over, ik denk dat niemand dat wil maar dat het je gewoon overkomt. Ik vind het laf om dan te vluchten.
quote:
What's up met jouw chick dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat.
En ik spreek momenteel uit ervaring.
Dan ben ik helaas laf, ik moet dat niet. Zorg gewoon voor jezelf en dan kan ik wel een band krijgen, maar ik heb geen enkele behoefte om alles bij elkaar te houden. Allebei lekker vrij en onafhankelik is mijn ding, niet zorgzaam moeten zijn, dat wil ik niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij hield en houdt gewoon van die vrouw en dan heb je dat ervoor over, ik denk dat niemand dat wil maar dat het je gewoon overkomt. Ik vind het laf om dan te vluchten.
Als mijn vriendin iets zou hebben, jaquote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas laf, ik moet dat niet. Zorg gewoon voor jezelf en dan kan ik wel een band krijgen, maar ik heb geen enkele behoefte om alles bij elkaar te houden. Allebei lekker vrij en onafhankelik is mijn ding, niet zorgzaam moeten zijn, dat wil ik niet.
Zijn jullie dan wel tot zo'n offer bereid?
Ja. Ik ben zo'n zorgzaam type.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas laf, ik moet dat niet. Zorg gewoon voor jezelf en dan kan ik wel een band krijgen, maar ik heb geen enkele behoefte om alles bij elkaar te houden. Allebei lekker vrij en onafhankelik is mijn ding, niet zorgzaam moeten zijn, dat wil ik niet.
Good luck with being single for the rest of your life.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja. En als het jou overkomt (en dan doel ik vooral op de liefde), jij ook denk ik.quote:Zijn jullie dan wel tot zo'n offer bereid?
Als ik voor mezelf spreek, ja, absoluut. Als ik van iemand hou heb ik alles voor haar over. En ik denk dat als jij écht van iemand houdt, dat jij er hetzelfde over denkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoofdpijn. Maar morgen wil ze wel sex hoor.quote:
Stel je hebt een relatie en je krijgt bijvoorbeeld kanker. Hoe zou jij het dan vinden als je vriendin/vrouw het uitmaakt en je in de steek laat?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?quote:
SERIEUS DEZE POSTquote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?
Super. Je weet toch, allebei lekker vrij en onafhankelijk, bro!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel je hebt een relatie en je krijgt bijvoorbeeld kanker. Hoe zou jij het dan vinden als je vriendin/vrouw het uitmaakt en je in de steek laat?
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebtquote:Op maandag 31 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoofdpijn. Maar morgen wil ze wel sex hoor.
No just kidding homeboys you know how we roolllll![]()
Ineens.quote:
Haha dat vind ik dus ook altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebt. Hoelang ga je al met haar?
Dus, als je aan mij denkt als user, komt daar het ov en bp uit?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?
Nee, best wel goed.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goede post, Lamon.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Wow, dat de luitjes van klb nog een betere karaktereigenschap zouden hebben dan ik zou verwachten.
En nog erger, dat ik op dat gebied tekort schiet, verbazend en confronterend.
Pretty much yeah.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus, als je aan mij denkt als user, komt daar het ov en bp uit?
Hahah hoezo dat danquote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebt. Hoelang ga je al met haar?
Jij bent zo'n hosselindo.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah hoezo dat dan?
Ik ga nu bijna 3 jaar. Maar goed, niemand verwacht het van me hoor.
Ik was mijn retarded projectgroep even vergeten, maar bedankt voor het herinneren.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pretty much yeah.
En oh, wacht, gezeik over projectgroepjes niet te vergeten.
Maar ik mag je wel, hoor.
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dusquote:
Klopt. De drang om te posten/lezen is afgenomen. En nee, ik heb geen leven gekregen in ruil daarvoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was mijn retarded projectgroep even vergeten, maar bedankt voor het herinneren.
Oh gelukkig, ik mag jou ook, maar ik vind je de laatste tijd zo stil![]()
14 jaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dus
Niet iedere KLB-user is een kutuser en een nerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Wow, dat de luitjes van klb nog een betere karaktereigenschap zouden hebben dan ik zou verwachten.
Cool, hoe lang heb je met dat meisje van 14 jaar? En weet die waarmee je een paar maanden hebt dat je tegelijkertijd die puber date?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dus
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt. De drang om te posten/lezen is afgenomen. En nee, ik heb geen leven gekregen in ruil daarvoor.
*proest klb en goede karaktereigenschappenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Gewoon grote praat op internet jeweetzelluf.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah hoezo dat dan?
Ik ga nu bijna 3 jaar. Maar goed, niemand verwacht het van me hoor.
En wat is dat dan wel?quote:
Gaat hij verhuizen naar Pakistan en maakt hij het daarom uit?quote:
Je bent zelf een klb user, zit je nu jezelf af te zeiken ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*proest klb en goede karaktereigenschappen
Hij houdt van voetbal en heeft een seizoenskaart...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En wat is dat dan wel?
Chronische vermoeidheid, verslaving, jaloezie is de top drie, valt het daar buiten?
Ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet iedere KLB-user is een kutuser en een nerd.
YEAAAAAH KOMAAAAAAAAAANquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij houdt van voetbal en heeft een seizoenskaart...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou em afmaken. (nee, echt..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Voetbal is niet enkel voor tokkies weggelegd, ik en veel met mij zijn niet dom maar houden wel van voetbalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou em afmaken. (nee, echt..)
Maar hij is dus extreem dom en oppervlakkig...nou ja, als de seks maar goed is.
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is verder wel een schatje en redelijk slim. Seks doe ik niet aan, pas na het huwelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is redelijk dom en oppervlakkig om te denken dat iedereen die van voetbal houdt dom en oppervlakkig is. Ik hoop dat je je dat beseft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Topickiller.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef ynuhh het volgende:
De liefde is, evenals het verstand, een van de onderdelen van ons bewustzijn.
Seks na het huwelijk, het was een mooi avondje, maar dat was net ff too much.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is verder wel een schatje en redelijk slim. Seks doe ik niet aan, pas na het huwelijk.
Op dinsdag?quote:
Geen chicken wings eten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Seks na het huwelijk, het was een mooi avondje, maar dat was net ff too much.
Ik ga uit nu.
Het verdreef mijn erectie.quote:
Das donderdag. maar dinsdag kan ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dinsdag is toch gewoon een studentenavond?
watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:26 schreef Bragi het volgende:
de aanwezigheid van mijn naakte vriendins gevormde erectie.
Dudequote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:24 schreef Bragi het volgende:
Fantasie: in een hotelkamer met mijn vriendin. Beiden naakt, zittend tegen de muur onder hagelwitte lakens met een grote emmer chicken wings tussen ons in. True. Story.
Hihi, I see what you did there.quote:
Wélke drummer, dude?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:26 schreef reetveter het volgende:
Hahahahhahahahahaha die drummer is nu bij de wereld draait door
Hey, ik heb het hier over échte chicken wings, hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dude![]()
Heb trouwens wel vandaag bij de KFC gegeten![]()
Was ook een vrij mooie deerne daar aan het etenMet zo'n enorm lang shirt wat echt 3 op de 4 vrouwen nu draagt.
![]()
Bij dumpert, duitse drummer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wélke drummer, dude?
[..]
Hey, ik heb het hier over échte chicken wings, hè.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:28 schreef Otis2.0 het volgende:
wtf ik praat zo met een meisje waarmee ik 3 jaar geleden ofzo was gegaan. blijkt ze 2 jaar ouder dan mij te zijn.![]()
![]()
ik voel me vies vrienden.
Link?quote:
Waarom komt er een klein deurtje uit die roze boom links gegroeid?quote:
Die jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Link?Ik weet dat 'ie al gepost was, maar doe nog eens?
Is dat die kerel uit het orkest dat als een mongool ramt op zo'n trommel? In dat geval heb ik 'm al gezien.
Ik moest hard lachen.quote:
Volgens mij Fasc vind jij die ook wel leuk. En ik zag nog een album van Krentebøller op luisterpaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:36 schreef Smart_ass het volgende:
Mais John, ik luister nieuwe Holy Fuck nu.
I gotta tell you how I feel about you.quote:
Krenteboller.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij Fasc vind jij die ook wel leuk. En ik zag nog een album van Krentebøller op luisterpaal
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij Fasc vind jij die ook wel leuk. En ik zag nog een album van Krentebøller op luisterpaal
Is hij student dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dinsdag is toch gewoon een studentenavond?
Ik wel maar hij doettetnietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:41 schreef Bragi het volgende:
Come on, wie wil poolen tegen mij?
http://omgpop.com/i/pool/820yl_lq7h
ik 6quote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oehgoed bezig! Ik heb vanmiddag 50 minuten hardgelopen.
Misschien probeert tie geile studentes te versierenquote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik las trouwens dat Pantha du Prince naar Nijmegen tijdens de Affaire.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien probeert tie geile studentes te versieren
quote:
Ik las ergens dat er vaak lange, knappe jongens met donker haar naar zijn optredens komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet even kijken. Ligt eraan of ik zin heb enzo.
Mwoah!quote:
Oh. Dat klinkt al meer als een pwnage, ja.quote:
Dat was toen zo leuk, die spelletjes die we deden.quote:
Droeg ze vaak hakken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:19 schreef MouzurX het volgende:
Wat een geweldige rust is het nu mijn bovenhuisgenote er heel vaak niet meer is
Ja, maar het is hier sowieso gehorig.quote:
quote:
Ja, maar das niet de echte scquote:
Nekschot.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)nnummer/m1fzggff754i
Zo dan.
Frankrijk.quote:
quote:
Nee?quote:
daarom droomquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb veelal nachtmerries dus ik hoop 't niet voor je.
Al kwijlend.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:01 schreef Dalecaseve het volgende:
wie is haar droom? :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |