Hij is zo fockin smerigquote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar gaan wij de hele avond al stuk om![]()
Een vriend van mij heeft dat wel eens gehad, het is best gevaarlijk, omdat je letterlijk kunt stikken in je eigen kots, and that's no way to die.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Maisnon het volgende:
baaaaaaaaaahbah
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Ik durf niet met oordoppen in te lopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heel goed, 50 minuten red ik nog niet. Dat is gepland voor deel 2 van Evy 5-10km.
Zo was die ene homo toch overleden laatst?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat wel eens gehad, het is best gevaarlijk, omdat je letterlijk kunt stikken in je eigen kots, and that's no way to die.
Van n'Sync geloof ik toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo was die ene homo toch overleden laatst?Van die boyband.
Lekker bij vis.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo'n wijndrinker, alleen bij het Lago di Gardia vind ik een ijskoud wit wijntje bij het warme eten wel lekker.
Wat is je angst dan? Dat je niemand hoort aankomen achter je?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik durf niet met oordoppen in te lopen.Anders had ik dat programma van Evy zeker gebruikt.
BoyZone mênquote:
Dit hoor je niet te weten hoor.quote:
wtfquote:Op maandag 31 mei 2010 23:15 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_een_feestje.html![]()
![]()
Rood vind ik niet zo chill, maar klopt wel wat je zegt. Etiquetteregels kennen heeft z'n voordelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Rood bij vlees, althans dat is de vuistregel.
Ja, angst om te schrikken of zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is je angst dan? Dat je niemand hoort aankomen achter je?
"BOYZONE singer Stephen Gately choked to death on his own vomit after a night of drinking at a gay club, reports say.quote:
Alleen de helden erin laten. Dus dagdag, jos en de_ananas.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef Lakitu het volgende:
Hey ik ben die OP aan het updaten. Moet ik de gouwe ouwe UI's van Ananas, josje en bp enzo erin laten of eruit halen?
Boh ik moet nog zoveel luisteren man.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:55 schreef Maisnon het volgende:
Hey Smart_Bil, Latin van Holy Fuck is ook een tof album
Al is dat wel echt van die een melodie heel lang uitbouwen muziek
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Ah dit topic gaat over de nieuwe profeet: Ricko
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uit de Melanie passage 3:10
"Oh zie Hem daar, in welke enden Zijn purperen wijsheid ons vrouwlijkheden kan vullen, elk holte die mij getracht doet blijken, pompend in den passionele vruchten der liefde?"
"....Amen, zie Hem lopen met Zijn fantastisch lichaam, ik wil mijn pronte borsten tegen Zijn vaginafiletvullende fallus aandrukken, opdat Hij mij kan zegenen met Zijn zaad!"
Uit de Johannes passage 23:15
"Oh zie Hem en zijn discipelen, die allen 15 jarige meisjes worden belooft in den naleven, waar zij allen zo knap zijn dat elk mannelijk vermenigvuldigingsbiokanon explodeert vanwege den zaadvragende ogen, borsten en gewelfde vaginae."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |