quote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Ah dit topic gaat over de nieuwe profeet: Ricko
Uit de Melanie passage 3:10quote:Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wat houdt je bijbel in? Kan ik me inschrijven?
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef nattermann het volgende:
Er is geen god. Nooit geweest ook. Het is een sprookjesboek, net zoals Hans & Grietje.
Bewijs mij dit dan. kan je het niet kan je tot die tijd zoveel als je maar wil fokken!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
[..]
Er is geen god. Nooit geweest ook. Het is een sprookjesboek, net zoals Hans & Grietje.
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef Kloonvanhoon het volgende:
[..]
Bewijs mij dit dan. kan je het niet kan je tot die tijd zoveel als je maar wil fokken!
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uit de Melanie passage 3:10
"Oh zie Hem daar, in welke enden Zijn purperen wijsheid ons vrouwlijkheden kan vullen, elk holte die mij getracht doet blijken, pompend in den passionele vruchten der liefde?"
"....Amen, zie Hem lopen met Zijn fantastisch lichaam, ik wil mijn pronte borsten tegen Zijn vaginafiletvullende fallus aandrukken, opdat Hij mij kan zegenen met Zijn zaad!"
Uit de Johannes passage 23:15
"Oh zie Hem en zijn discipelen, die allen 15 jarige meisjes worden belooft in den naleven, waar zij allen zo knap zijn dat elk mannelijk vermenigvuldigingsbiokanon explodeert vanwege den zaadvragende ogen, borsten en gewelfde vaginae."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |