Stel je hebt een relatie en je krijgt bijvoorbeeld kanker. Hoe zou jij het dan vinden als je vriendin/vrouw het uitmaakt en je in de steek laat?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas laf, ik moet dat niet. Zorg gewoon voor jezelf en dan kan ik wel een band krijgen, maar ik heb geen enkele behoefte om alles bij elkaar te houden. Allebei lekker vrij en onafhankelik is mijn ding, niet zorgzaam moeten zijn, dat wil ik niet.
Zijn jullie dan wel tot zo'n offer bereid?
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?quote:
SERIEUS DEZE POSTquote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?
Super. Je weet toch, allebei lekker vrij en onafhankelijk, bro!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel je hebt een relatie en je krijgt bijvoorbeeld kanker. Hoe zou jij het dan vinden als je vriendin/vrouw het uitmaakt en je in de steek laat?
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebtquote:Op maandag 31 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoofdpijn. Maar morgen wil ze wel sex hoor.
No just kidding homeboys you know how we roolllll![]()
Ineens.quote:
Haha dat vind ik dus ook altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebt. Hoelang ga je al met haar?
Dus, als je aan mij denkt als user, komt daar het ov en bp uit?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?
Nee, best wel goed.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goede post, Lamon.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Wow, dat de luitjes van klb nog een betere karaktereigenschap zouden hebben dan ik zou verwachten.
En nog erger, dat ik op dat gebied tekort schiet, verbazend en confronterend.
Pretty much yeah.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus, als je aan mij denkt als user, komt daar het ov en bp uit?
Hahah hoezo dat danquote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebt. Hoelang ga je al met haar?
Jij bent zo'n hosselindo.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah hoezo dat dan?
Ik ga nu bijna 3 jaar. Maar goed, niemand verwacht het van me hoor.
Ik was mijn retarded projectgroep even vergeten, maar bedankt voor het herinneren.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pretty much yeah.
En oh, wacht, gezeik over projectgroepjes niet te vergeten.
Maar ik mag je wel, hoor.
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dusquote:
Klopt. De drang om te posten/lezen is afgenomen. En nee, ik heb geen leven gekregen in ruil daarvoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was mijn retarded projectgroep even vergeten, maar bedankt voor het herinneren.
Oh gelukkig, ik mag jou ook, maar ik vind je de laatste tijd zo stil![]()
14 jaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dus
Niet iedere KLB-user is een kutuser en een nerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Wow, dat de luitjes van klb nog een betere karaktereigenschap zouden hebben dan ik zou verwachten.
En nog erger, dat ik op dat gebied tekort schiet, verbazend en confronterend.
Cool, hoe lang heb je met dat meisje van 14 jaar? En weet die waarmee je een paar maanden hebt dat je tegelijkertijd die puber date?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |