Jezus man.quote:
quote:
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En nu dan? Zoek je op die datingsites relaties of neuken zonder gevolgen?
Ik begrijp dat dat idd niet prettig. Maar sowieso zou ik niet zo relaties zoeken op internet. Er is toch ook lichaamstaal, uitstraling en aantrekkingskracht nodig wat niet via internet en op foto's te merken is?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.
En nee, dat is niet cool, gaaf en alles wat jullie pubers denken, dat is frustrerend als je die tijd voorbij bent. Dat is waarschijnlijk ook de grootste reden van de dagelijkse miscommunicatie hier.
Relaties vind je alleen als je er niet op zoek naar bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.
En nee, dat is niet cool, gaaf en alles wat jullie pubers denken, dat is frustrerend als je die tijd voorbij bent. Dat is waarschijnlijk ook de grootste reden van de dagelijkse miscommunicatie hier.
Datingsites zijn dan ook overschat vindik.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef Bragi het volgende:
Relaties zijn als aids. Het overkomt je op momenten dat je het niet verwacht.
Word.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Relaties vind je alleen als je er niet op zoek naar bent.
Klopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Behalve deze dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Datingsites zijn dan ook overschat vindik.
Overschat.quote:
Vergelijkingen zijn als kinderen: makkelijk om te maken, maar het is moeilijk om er een onvergetelijk te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
Relaties zijn als kanker. Ze verstrengelen zich in je zodat je er moeilijk af kunt komen.
Relaties zijn als griep. Als je even niet oplet slaan ze toe.
Relaties zijn als gieters. Je distribueert vocht maar op een gegeven moment is het op.
Relaties zijn als schuurtjes. Je stalt er je gereedschap voor lange tijd in.
Vergelijkingen zijn zo easy.
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.
Ik bedoel het meer in de zin van; als je geforceerd een vriendin wil en dat als target hebt dat het nooit lukt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.
True, je hebt daarvoor een blik tomatensoep nodigquote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 31 mei 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van; als je geforceerd een vriendin wil en dat als target hebt dat het nooit lukt.
iPhone.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan pak ik de iPhone.Dat van de router begrijp ik niet.
Grappig, dat zei een vriend van mij ook eens, en inderdaad heeft hij nu en een relatie en een kindje, maar ze is wel chronisch vermoeid, doordat ze vroeger een ziekte gehad heeft. Ik vind het knap dat hij daar mee kan omgaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoiets kies je ook niet uit, dude...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Grappig, dat zei een vriend van mij ook eens, en inderdaad heeft hij nu en een relatie en een kindje, maar ze is wel chronisch vermoeid, doordat ze vroeger een ziekte gehad heeft. Ik vind het knap dat hij daar mee kan omgaan.
Ik wil dat soort steunende gezeik niet, wel een relatie, maar niet de verzorgende zijn
Ik vind de combinatie van jou en Apple erotisch verwarrend.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De combinatie van iPhone en MacBook vind ik geweldig.
Als liefde om de hoek komt kijken heb je niet zoveel te willen. Die vriend van je heeft waarschijnlijk ook nooit gezegd dat hij iemand wil die hij moet verzorgen. Maar als er iemand langskomt waar je van houdt ben je er voor haar, ook als ze verzorging nodig heeft.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Grappig, dat zei een vriend van mij ook eens, en inderdaad heeft hij nu en een relatie en een kindje, maar ze is wel chronisch vermoeid, doordat ze vroeger een ziekte gehad heeft. Ik vind het knap dat hij daar mee kan omgaan.
Ik wil dat soort steunende gezeik niet, wel een relatie, maar niet de verzorgende zijn, gewoon iemand die compleet onafhankelijk is, en wat relaties betreft begin ik te merken dat vrouwen helemaal niet zo geemancipeerd zijn als beweerd wordt.
Seksueel wel ontwikkeld en vrij, maar als het er op aan komt nog steeds die betrouwbare schouder nodig. Het is een vreemd fenomeen.
Maar Lamon. dat tweede is echt pure toeval, daarom niet relevant bij wat hij zegtquote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil dat soort steunende gezeik niet, wel een relatie, maar niet de verzorgende zijn, gewoon iemand die compleet onafhankelijk is, en wat relaties betreft begin ik te merken dat vrouwen helemaal niet zo geemancipeerd zijn als beweerd wordt.
Seksueel wel ontwikkeld en vrij, maar als het er op aan komt nog steeds die betrouwbare schouder nodig. Het is een vreemd fenomeen.
Hij hield en houdt gewoon van die vrouw en dan heb je dat ervoor over, ik denk dat niemand dat wil maar dat het je gewoon overkomt. Ik vind het laf om dan te vluchten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fijn dat jij ook gek bent van Apple.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van jou en Apple erotisch verwarrend.
Dat.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij hield en houdt gewoon van die vrouw en dan heb je dat ervoor over, ik denk dat niemand dat wil maar dat het je gewoon overkomt. Ik vind het laf om dan te vluchten.
quote:
What's up met jouw chick dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat.
En ik spreek momenteel uit ervaring.
Dan ben ik helaas laf, ik moet dat niet. Zorg gewoon voor jezelf en dan kan ik wel een band krijgen, maar ik heb geen enkele behoefte om alles bij elkaar te houden. Allebei lekker vrij en onafhankelik is mijn ding, niet zorgzaam moeten zijn, dat wil ik niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij hield en houdt gewoon van die vrouw en dan heb je dat ervoor over, ik denk dat niemand dat wil maar dat het je gewoon overkomt. Ik vind het laf om dan te vluchten.
Als mijn vriendin iets zou hebben, jaquote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas laf, ik moet dat niet. Zorg gewoon voor jezelf en dan kan ik wel een band krijgen, maar ik heb geen enkele behoefte om alles bij elkaar te houden. Allebei lekker vrij en onafhankelik is mijn ding, niet zorgzaam moeten zijn, dat wil ik niet.
Zijn jullie dan wel tot zo'n offer bereid?
Ja. Ik ben zo'n zorgzaam type.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas laf, ik moet dat niet. Zorg gewoon voor jezelf en dan kan ik wel een band krijgen, maar ik heb geen enkele behoefte om alles bij elkaar te houden. Allebei lekker vrij en onafhankelik is mijn ding, niet zorgzaam moeten zijn, dat wil ik niet.
Good luck with being single for the rest of your life.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja. En als het jou overkomt (en dan doel ik vooral op de liefde), jij ook denk ik.quote:Zijn jullie dan wel tot zo'n offer bereid?
Als ik voor mezelf spreek, ja, absoluut. Als ik van iemand hou heb ik alles voor haar over. En ik denk dat als jij écht van iemand houdt, dat jij er hetzelfde over denkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoofdpijn. Maar morgen wil ze wel sex hoor.quote:
Stel je hebt een relatie en je krijgt bijvoorbeeld kanker. Hoe zou jij het dan vinden als je vriendin/vrouw het uitmaakt en je in de steek laat?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?quote:
SERIEUS DEZE POSTquote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?
Super. Je weet toch, allebei lekker vrij en onafhankelijk, bro!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel je hebt een relatie en je krijgt bijvoorbeeld kanker. Hoe zou jij het dan vinden als je vriendin/vrouw het uitmaakt en je in de steek laat?
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebtquote:Op maandag 31 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoofdpijn. Maar morgen wil ze wel sex hoor.
No just kidding homeboys you know how we roolllll![]()
Ineens.quote:
Haha dat vind ik dus ook altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebt. Hoelang ga je al met haar?
Dus, als je aan mij denkt als user, komt daar het ov en bp uit?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het weer over vertragingen in het openbaar vervoer en de grapjes van Bp hebben?
Nee, best wel goed.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goede post, Lamon.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Wow, dat de luitjes van klb nog een betere karaktereigenschap zouden hebben dan ik zou verwachten.
En nog erger, dat ik op dat gebied tekort schiet, verbazend en confronterend.
Pretty much yeah.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus, als je aan mij denkt als user, komt daar het ov en bp uit?
Hahah hoezo dat danquote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou btw echt geen type voor zo'n lange relatie als je nu hebt. Hoelang ga je al met haar?
Jij bent zo'n hosselindo.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah hoezo dat dan?
Ik ga nu bijna 3 jaar. Maar goed, niemand verwacht het van me hoor.
Ik was mijn retarded projectgroep even vergeten, maar bedankt voor het herinneren.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pretty much yeah.
En oh, wacht, gezeik over projectgroepjes niet te vergeten.
Maar ik mag je wel, hoor.
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dusquote:
Klopt. De drang om te posten/lezen is afgenomen. En nee, ik heb geen leven gekregen in ruil daarvoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was mijn retarded projectgroep even vergeten, maar bedankt voor het herinneren.
Oh gelukkig, ik mag jou ook, maar ik vind je de laatste tijd zo stil![]()
14 jaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dus
Niet iedere KLB-user is een kutuser en een nerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Wow, dat de luitjes van klb nog een betere karaktereigenschap zouden hebben dan ik zou verwachten.
Cool, hoe lang heb je met dat meisje van 14 jaar? En weet die waarmee je een paar maanden hebt dat je tegelijkertijd die puber date?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één relatie van 14 jaar en een paar van een paar maanden op m'n naam. Denk dat ik het wel aankan dus
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt. De drang om te posten/lezen is afgenomen. En nee, ik heb geen leven gekregen in ruil daarvoor.
*proest klb en goede karaktereigenschappenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Gewoon grote praat op internet jeweetzelluf.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah hoezo dat dan?
Ik ga nu bijna 3 jaar. Maar goed, niemand verwacht het van me hoor.
En wat is dat dan wel?quote:
Gaat hij verhuizen naar Pakistan en maakt hij het daarom uit?quote:
Je bent zelf een klb user, zit je nu jezelf af te zeiken ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*proest klb en goede karaktereigenschappen
Hij houdt van voetbal en heeft een seizoenskaart...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En wat is dat dan wel?
Chronische vermoeidheid, verslaving, jaloezie is de top drie, valt het daar buiten?
Ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet iedere KLB-user is een kutuser en een nerd.
YEAAAAAH KOMAAAAAAAAAANquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij houdt van voetbal en heeft een seizoenskaart...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou em afmaken. (nee, echt..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Voetbal is niet enkel voor tokkies weggelegd, ik en veel met mij zijn niet dom maar houden wel van voetbalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou em afmaken. (nee, echt..)
Maar hij is dus extreem dom en oppervlakkig...nou ja, als de seks maar goed is.
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is verder wel een schatje en redelijk slim. Seks doe ik niet aan, pas na het huwelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is redelijk dom en oppervlakkig om te denken dat iedereen die van voetbal houdt dom en oppervlakkig is. Ik hoop dat je je dat beseft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Topickiller.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef ynuhh het volgende:
De liefde is, evenals het verstand, een van de onderdelen van ons bewustzijn.
Seks na het huwelijk, het was een mooi avondje, maar dat was net ff too much.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is verder wel een schatje en redelijk slim. Seks doe ik niet aan, pas na het huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |