Jezus man.quote:
quote:
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En nu dan? Zoek je op die datingsites relaties of neuken zonder gevolgen?
Ik begrijp dat dat idd niet prettig. Maar sowieso zou ik niet zo relaties zoeken op internet. Er is toch ook lichaamstaal, uitstraling en aantrekkingskracht nodig wat niet via internet en op foto's te merken is?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.
En nee, dat is niet cool, gaaf en alles wat jullie pubers denken, dat is frustrerend als je die tijd voorbij bent. Dat is waarschijnlijk ook de grootste reden van de dagelijkse miscommunicatie hier.
Relaties vind je alleen als je er niet op zoek naar bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Relaties, en dat werkt erg slecht, omdat vrouwen ineens vrij en ongebonden willen zijn, en ik net zo goed op een sekssite kan gaan zitten.
En nee, dat is niet cool, gaaf en alles wat jullie pubers denken, dat is frustrerend als je die tijd voorbij bent. Dat is waarschijnlijk ook de grootste reden van de dagelijkse miscommunicatie hier.
Datingsites zijn dan ook overschat vindik.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef Bragi het volgende:
Relaties zijn als aids. Het overkomt je op momenten dat je het niet verwacht.
Word.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Relaties vind je alleen als je er niet op zoek naar bent.
Klopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Behalve deze dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Datingsites zijn dan ook overschat vindik.
Overschat.quote:
Vergelijkingen zijn als kinderen: makkelijk om te maken, maar het is moeilijk om er een onvergetelijk te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
Relaties zijn als kanker. Ze verstrengelen zich in je zodat je er moeilijk af kunt komen.
Relaties zijn als griep. Als je even niet oplet slaan ze toe.
Relaties zijn als gieters. Je distribueert vocht maar op een gegeven moment is het op.
Relaties zijn als schuurtjes. Je stalt er je gereedschap voor lange tijd in.
Vergelijkingen zijn zo easy.
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.
Ik bedoel het meer in de zin van; als je geforceerd een vriendin wil en dat als target hebt dat het nooit lukt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja das maar onzin, als je totaal niet op let komt er echt geen leuk meisje zomaar uit de lucht vallen hoor.
True, je hebt daarvoor een blik tomatensoep nodigquote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |