quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt. De drang om te posten/lezen is afgenomen. En nee, ik heb geen leven gekregen in ruil daarvoor.
*proest klb en goede karaktereigenschappenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
Wow, dat de luitjes van klb nog een betere karaktereigenschap zouden hebben dan ik zou verwachten.
En nog erger, dat ik op dat gebied tekort schiet, verbazend en confronterend.
Gewoon grote praat op internet jeweetzelluf.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahah hoezo dat dan?
Ik ga nu bijna 3 jaar. Maar goed, niemand verwacht het van me hoor.
En wat is dat dan wel?quote:
Gaat hij verhuizen naar Pakistan en maakt hij het daarom uit?quote:
Je bent zelf een klb user, zit je nu jezelf af te zeiken ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*proest klb en goede karaktereigenschappen
Hij houdt van voetbal en heeft een seizoenskaart...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En wat is dat dan wel?
Chronische vermoeidheid, verslaving, jaloezie is de top drie, valt het daar buiten?
Ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet iedere KLB-user is een kutuser en een nerd.
YEAAAAAH KOMAAAAAAAAAANquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij houdt van voetbal en heeft een seizoenskaart...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou em afmaken. (nee, echt..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Voetbal is niet enkel voor tokkies weggelegd, ik en veel met mij zijn niet dom maar houden wel van voetbalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou em afmaken. (nee, echt..)
Maar hij is dus extreem dom en oppervlakkig...nou ja, als de seks maar goed is.
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is verder wel een schatje en redelijk slim. Seks doe ik niet aan, pas na het huwelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is redelijk dom en oppervlakkig om te denken dat iedereen die van voetbal houdt dom en oppervlakkig is. Ik hoop dat je je dat beseft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Topickiller.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef ynuhh het volgende:
De liefde is, evenals het verstand, een van de onderdelen van ons bewustzijn.
Seks na het huwelijk, het was een mooi avondje, maar dat was net ff too much.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is verder wel een schatje en redelijk slim. Seks doe ik niet aan, pas na het huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |