Waarom praten, Ghost is juist effective tegen Psychic. In de serie toch ook? Met Haunter die ie nodig om Sabrina te beaten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar Psychic is Super Effective tegen Ghost.
Technisch gezien gaf ik de tip he. Met deze post:quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef ynuhh het volgende:
Bragi, ik wil je even bedanken voor de lasagne tip.
quote:
Het is Super Effectie tegen elkaar, ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom praten, Ghost is juist effective tegen Psychic. In de serie toch ook? Met Haunter die ie nodig om Sabrina te beaten.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is Super Effectie tegen elkaar, ja.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, Psychic is neutral tegen Ghost. Je denkt dat omdat Psychic sterk is tegen Ghastly/Haunter/Gengar maar dat kwam door hun 2e type Poison.
Dat is totaal niet logisch.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is Super Effectie tegen elkaar, ja.
De serie klopt niet altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom praten, Ghost is juist effective tegen Psychic. In de serie toch ook? Met Haunter die ie nodig om Sabrina te beaten.
Graag gedaan, ynuhh. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu, ik wil je even bedanken voor de lasagne tip.
Zeker, zeker. En met mij twee huisgenoten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Graag gedaan, ynuhh. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.
De stomwijzerquote:Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh is er een nieuwe? Die oude stomwijzer was beter. Daar had je de D66-escape.
Ja, en omdat die drie de enige ghosts waren in de 1e 150 dachten veel mensen dat.quote:
Die eerste met zoeen chick en dan moest je zeggen of ze lekker was of niet, en toen kon je ook kiezen voor de D66-escape en dan ging je rechtstreeks naar D66.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die eerste met zoeen chick en dan moest je zeggen of ze lekker was of niet, en toen kon je ook kiezen voor de D66-escape en dan ging je rechtstreeks naar D66.
Hier ook bij die 5 seconden wijzer. Op geen idee klikken en dan kom je bij d66quote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die eerste met zoeen chick en dan moest je zeggen of ze lekker was of niet, en toen kon je ook kiezen voor de D66-escape en dan ging je rechtstreeks naar D66.
CONSPIRACY THEORIESquote:The host of Pokémon Sunday, Nakagawa Shoko, blogged today about the character she is voicing in the thirteenth movie. With this, she mentioned about her love for Electric types and stated that due to this, she wants to get Zekrom. This statement was quickly removed from her blog but people managed to catch it in time. If this holds true then it will mean that Zekrom is of a Dragon and Electric type, a new and unique type combination. Remember though, this is NOT confirmed, albeit coming from a very likely source plus she could have removed it due to her being mistaken about Zekrom's type.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en omdat die drie de enige ghosts waren in de 1e 150 dachten veel mensen dat.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dat zou wel verklaren waarom ik dat nog alleen van Blue, Red en Yellow weet.
Mij boeit die hele AOW eigenlijk echt niksquote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
En de AOW moet omhoog naar 70. Je mag best eerder met pensioen, maar dat betaal je dan lekker zelf.
Verlagen naar 50 jaar, langer van je leven genieten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mij boeit die hele AOW eigenlijk echt niksDoe maar zo hoog mogelijk die leeftijd.
En dan verbaasd zijn dat jongeren niet mee gaan doen met die protesten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mij boeit die hele AOW eigenlijk echt niksDoe maar zo hoog mogelijk die leeftijd.
Word dan huisarts. Die zijn 1/3 van het jaar op vakantie.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verlagen naar 50 jaar, langer van je leven genieten.
Sowieso is het echt niks wat je krijgt, 700 euro per maand ofzo volgens mij, tyf toch opquote:Op maandag 31 mei 2010 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat jongeren niet mee gaan doen met die protesten.Nou fucking 2 jaar op je hele carričre is echt niets. Wel lullig als je er op rekent, maar het wordt heel langzaam ingevoerd dus tja. Verder moet het wel gewoon met die ontzettende vergrijzing.
Ja wat de fuck die doen heb ik ook nooit begrepen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Word dan huisarts. Die zijn 1/3 van het jaar op vakantie.
En dan allemaal pussies over de vloer krijgen met blauwe plekken en een verkoudheid.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Word dan huisarts. Die zijn 1/3 van het jaar op vakantie.
Wel chill.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja wat de fuck die doen heb ik ook nooit begrepen.
Die worden door medicijnfabrikanten mee op vakantie genomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja wat de fuck die doen heb ik ook nooit begrepen.
Zelfs in mijn dorp zijn er al 5 huisartsen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die worden door medicijnfabrikanten mee op vakantie genomen.
Dan gaan ze naar Amerika, krijgen alles betaald(ook zakgeld om van te shoppen) en moeten dan 3 weken lang. tijdens de middaglunch 1 uurtje naar gezeik van een nieuw medicijn luisteren.
De (huis)arts krijgt betaald vakantie, de fabrikant hoop dat de arts hun medicijn gaat gebruiken.
Ik stelde jou die vraag eerst.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef JanDePiraat het volgende:
wiens kloon is die potloodvis nou weer
ZIJ MAAR ZAKKEN VULLEN EN DE GEWONE BURGER KAN DE POT OPquote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die worden door medicijnfabrikanten mee op vakantie genomen.
Dan gaan ze naar Amerika, krijgen alles betaald(ook zakgeld om van te shoppen) en moeten dan 3 weken lang. tijdens de middaglunch 1 uurtje naar gezeik van een nieuw medicijn luisteren.
De (huis)arts krijgt betaald vakantie, de fabrikant hoop dat de arts hun medicijn gaat gebruiken.
HET IS EEN COMPLOT VAN DE OVERHEID.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZIJ MAAR ZAKKEN VULLEN EN DE GEWONE BURGER KAN DE POT OP
EN ER IS ZELFS GEEN GELD MEER OM DE BURGER DAARBIJ TE HELPEN.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZIJ MAAR ZAKKEN VULLEN EN DE GEWONE BURGER KAN DE POT OP
Achter de glazen verscholen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
huisartsen zijn ook altijd van die stoffige personen met een overhemd en een ouwe wollen trui
DIT KAN ZO NIET LANGER HIER MOET WAT AAN GEDAAN WORDEN! DIE VERMADELIJDE DOKTERS ZITTEN GEWOONWEG TE STROOIEN MET ONZE CENTJES ALSOF HET PEPERNOTEN ZIJN!!!! DAAROM STEM WILDERS JONGENS DIE KAN ER WAT TEGEN DOEN DIE ZORGT ECHT VOOR VERANDERINGEN, WATN IEDEREEN WEET DAT UITEINDELIJK DE MOSLIMS DE BOOSDOENERS ZIJN HIER, DIE HOOFDDOEKJES HEBBEN GEEN RESPECT VOOR ONZE CULTUUR HOE DURVEN ZE! EN DE MINARETTEN SCHIETEN ALS PADDESTOELEN UIT ONZE MOOIE GROND, NOG EVEN EN DE SHARIA WORDT INGEVOERD!!! DE OVERHEID IS AAN GROTE VERANDERINGEN TOE, VAN ONDERAF IS ALLES CORRUPT, EN DIE DOKTERS ZIJN NOG MAAR HET PUNTJE VAN DE IJSBERG!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |