quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Grote bal jonge. Die kleine balletjes zijn KENKER.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die doe je niet in je tas omdat je onderweg overpasst. En dan niet zo'n grote voetbal maar zo'n kleintje.
En dan op het strand gaan voetballen terwijl het zand eigenlijk te heet is waardoor je moet dansen of soms even je voeten ingraaft.
Ik doe het nog best wel goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nike-tasjes
Pokemon
Boardshorts
Teenslippers
Kralenkettingen
V-hals Soms
Zwarte Eastpak hoog
Rnb/hiphop
het goede leven.
alleen leuke muziekquote:Op maandag 31 mei 2010 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight. Ik dacht dat jij alleen rare muziek luisterde.
Het komt gewoon doordat ik niet in Westside leefdequote:Op maandag 31 mei 2010 17:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee jammer, dan leef je niet the goodlife.
Dat is een slecht excuus, zelfs hier dragen mensen eastpaks hoog sinds 2007.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het komt gewoon doordat ik niet in Westside leefde. SLUIT ME NIET BUITEN.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef Skylark. het volgende:
Dit doen wij met bitches die met onze stylo sollen:
http://www.zie.nl/video/o(...)nnummer/m1fzggff754i
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N is allergisch voor kleine dingen omdat de opmerkingen dan naar zijn hoofd vliegen.
Je vergeet iets.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bergen zijn gay homiequote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
Otis en Laki, om nog even terug te komen op dat topic over het platteland.
De Nederlandse Natuur is zoals ik mijn chickies niet wil, plat.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf al naakt aan de flipside liggen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"Haha zie hem dan een grote bal struikelt hij alleen maar over hahahah kankerleuk"
samequote:Op maandag 31 mei 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Homo's. Nu krijg ik teveel zin in zomer. Dit is neit goed voor de tentamens die ik nu moet leren.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Homo's. Nu krijg ik teveel zin in zomer. Dit is neit goed voor de tentamens die ik nu moet leren.
Ik sta achter Sky in deze.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een slecht excuus, zelfs hier dragen mensen eastpaks hoog sinds 2007.
Ja achterstand inderdaad.quote:
wat weet jij nou.quote:
Ik heb net allemaal hiphop voor je zitten posten hequote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die in de illusie leven dat er OOIT een beter nummer is gemaakt dan deze![]()
Slecht.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die in de illusie leven dat er OOIT een beter nummer is gemaakt dan deze![]()
Beetje slijmen bij Otiez hè.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal hiphop voor je zitten posten he
Oh ok thanks.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal hiphop voor je zitten posten he
Jij moet dat als hiphopliefhebber toch wel kunnen waarderenquote:
Misschien niet echt iets voor de jeugdige mensen hier.quote:Iedereen heeft zich wel eens afgevraagd: "hielden mijn ouders van mij?" Er hoeft vanaf vandaag niet meer gepiekerd te worden, want Flabber biedt de waterdichte oplossing. Vul de test in en ontdek hoeveel jouw ouders back in the days om je gaven.
Sowieso 5 jaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
Otis sinds wanneer is eastpak hoog dragen in westside? Dan weten we hoeveel jaar ze in Limburg achter lopen.
Dat kan ik absoluut waarderenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij moet dat als hiphopliefhebber toch wel kunnen waarderen
Eric B & Rakim
A Tribe Called Quest
Peter Rock & C.L. Smooth
Dat soort dingen
Ik had niet voor niets Eastside ervan gemaakt.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
Otis sinds wanneer is eastpak hoog dragen in westside? Dan weten we hoeveel jaar ze in Limburg achter lopen.
uhh sinds ik in de 3e zat ofzo. 2006 dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
DUDEquote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef Skylark. het volgende:
Dit doen wij met bitches die met onze stylo sollen:
http://www.zie.nl/video/o(...)nnummer/m1fzggff754i
Liefdevolle oudersquote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Bragi het volgende:
Flabber's grote Hielden Jouw Ouders Van Je Test
[..]
Misschien niet echt iets voor de jeugdige mensen hier.
wat is dit voor attitudequote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben gewoon stil man, je bent net ongedierte hoe je doet de laatste tijd.
Ik vind de mensen die het 'grappig en leuk' vinden minstens zo erg. God, wat walg ik van zulke mensen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben echt een klopjacht op die bitchslap neger geopened. Terecht
Same.quote:
Ik waardeer dit soort muiterij niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als e-friend kan ik dit beter in je face zeggen dan gaan backstabben.
Wees maar niet bang, e-helden zullen het heus niet te bont maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die het 'grappig en leuk' vinden minstens zo erg. God, wat walg ik van zulke mensen.
Same, maar iets hogere score.quote:
hoezo hadden?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Of van zo'n pvc-buis met van die pijltjes gerold van magazines!
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik had zo'n bal met een touwtje en zo'n riem, daarmee leerde ik hooghouden.
Jonkie.quote:
Ja een gele tock?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ookdie kon je zo om je middel doen
Kenker dat was vetquote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Of van zo'n pvc-buis met van die pijltjes gerold van magazines!
Met zo'n plastic bal?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik had zo'n bal met een touwtje en zo'n riem, daarmee leerde ik hooghouden.
Ik laat het hemquote:Op maandag 31 mei 2010 17:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jonkie.Vraag het aan je bejaarde vriend.
Automattenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die vroeger deze automat niet hadden![]()
:
[ afbeelding ]
Hahahahaha ik had 3 van die autokleden manquote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
:
[ afbeelding ]
Ik had zo'n andere, die in de breedte liep.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
:
[ afbeelding ]
kankerquote:Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef Mozy het volgende:
Ik had een Snes, en Nintendo 64, en Playstation 1, en een Xbox, en een Playstation 2, en een Xbox 360
En een Gameboy pocket, en een gameboy colour, en een gameboy Advanced SP en een Nintendo DS.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
:
[ afbeelding ]
Ik een Nintendo 64, Playstation 2, Gameboy Pocket en Gameboy Colour.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef Mozy het volgende:
Ik had een Snes, en Nintendo 64, en Playstation 1, en een Xbox, en een Playstation 2, en een Xbox 360
En een Gameboy pocket, en een gameboy colour, en een gameboy Advanced SP en een Nintendo DS.
Ik niets.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef Mozy het volgende:
Samen met m'n broertje & zusje heb ik ook dit allemaal gehad hoor. Behalve de xboxjes. En plus nog een NES en een Gamecubequote:Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef Mozy het volgende:
Ohja, Gamecube en Nes had ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Samen met m'n broertje & zusje heb ik ook dit allemaal gehad hoor. Behalve de xboxjes. En plus nog een NES en een Gamecube
Atari 2600quote:Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef Mozy het volgende:
Wij hebben iets van 4 PSX'squote:Op maandag 31 mei 2010 17:43 schreef Skylark. het volgende:
Wij hebben:
1 Gameboy, 3 Gameboy colours, 1 Gameboy Advanced, 1 Gameboy Advanced SP, 3 Nintendo DS, 1 Nintendo 64, 1 Gamecube, 1 Wii, 1 XBOX 360 en 1 PS3.
Disney Shampooquote:Op maandag 31 mei 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
Ik was vroeger een Aladdin-fanboy.
Bekers, glazen, deurmat, kussen, poppetjes, shampoo...
Ik had alle videobandenquote:
Oi.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:45 schreef Skylark. het volgende:
Bubble Joe shampoo vriend.
Maar ik ga boodschappen doen, groetjes.
Hoe heet dat spel ook alweer dat je de bal moest wegschoppen en de rest moet verstoppen?quote:
Buskruit?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe heet dat spel ook alweer dat je de bal moest wegschoppen en de rest moet verstoppen?
Buskruit.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe heet dat spel ook alweer dat je de bal moest wegschoppen en de rest moet verstoppen?
quote:
Kickbal?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op zaterdag ochtend op de belg.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
MENSEN DIE NIET WETEN VAN DE SNORKELS
[ afbeelding ]
Wij hadden heel lang alleen antenne, dus die zenders niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
MENSEN DIE NIET WETEN VAN DE SNORKELS
[ afbeelding ]
Op de SEGA.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die deze originele nooit gespeeld hebbenEn niet op de pc.
Ik deed meestal dit op mijn Windows 3.11.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die deze originele nooit gespeeld hebbenEn niet op de pc.
Het eindbaas levelquote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik deed meestal dit op mijn Windows 3.11.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIE WAS ZO HARD HEquote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dat level met die struisvogelsquote:Op maandag 31 mei 2010 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Die deed ik laatst ook maar ik zat vast bij dat level waar van die apen je moeten gooien.
Moet je precies door de goeie aap weggegooid worden om verder te komen
Dat is het 3e level als ik het mij goed herinner.quote:
STUNTS 4D!quote:
TIMON EN PUMBAA FUCKING HOMOquote:Op maandag 31 mei 2010 17:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is het 3e level als ik het mij goed herinner.
Sowieso dat bonuslevel waar je allemaal die kevers kunt eten met Simon en Pumba.
Die mapmakerquote:
ECHT HE WTF SIMON WTFquote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo'n fout maken.
heeft hij soms geen respect voor de leeuwenkoning?
De eerste trackmania welquote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef Maisnon het volgende:
Trackmania is de spirituele opvolger van Stunts en minstens zo geweldig
Voor mij ook nostalgisch
Ik had betere dingen te onthouden, niet de namen van 2 bijrolspelers.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo'n fout maken.
heeft hij soms geen respect voor de leeuwenkoning?
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 17:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De eerste trackmania wel. Ik heb die demo 100 uur gespeeld ofzo.
BIJROLSPELERS WTF DOE JIJquote:Op maandag 31 mei 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had betere dingen te onthouden, niet de namen van 2 bijrolspelers.
Doet me denken aan Ugh!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:59 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Had voor die tijd echt fraaie graphics.
Dat is van die man met zo'n pantervacht en een houten knuppel.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:59 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Had voor die tijd echt fraaie graphics.
Nicequote:Op maandag 31 mei 2010 17:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ooken toen de hele versie gekocht en heel veel gespeeld en de opvolger gewonnen met een banen ontwerp wedstrijd.
En daar de 3e hoogst gescoorde baan gemaakt
Gast ik was die naam vergetenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:01 schreef Bragi het volgende:
DEZE WAS ECHT TOF.
Rockford.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik moest net ook even een paar seconden in m'n geheugen graven omdat ik er niet op kwam.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast ik was die naam vergetenIk heb zo'n zwart wit versie 103129o01239012x gespeeld.
Wat was d'r mee dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:15 schreef Potloodvis het volgende:
Even Badr Hari zijn fout bekijken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Dat spel heet 'Don't do drugs, girl'.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
Weet iemand hoe zo'n spel heet waarin je zo'n man bent en in het begin van het spel begin je op een groot blok steen. Daar moet je vanaf springen en dan moet je allemaal poppetjes met grote maskers verslaan.
Badrquote:Op maandag 31 mei 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.chief108.com/showthread.php?t=7794
(5:14)
Van deze.quote:
gast wat kom je praten danquote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent op de losermeter niet meer ver van AP verwijderd.
Oh noes shit is aan homie zie ze flamen hij burnt hem plat.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kunnen jij en Laki niets anders zeggen als iemand zoiets tegen jullie zeggen?
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh noes shit is aan homie zie ze flamen hij burnt hem plat.
Tantoe lauw zie ze vies hard bouncen op die beat waarop ze vaker bossen.
Crack, wat doe je bij PV thuis.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom praten. En waarom ben ik niet meer je favo fokker in je fobo? Ik stond daar alonequote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niet mattie.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom praten. En waarom ben ik niet meer je favo fokker in je fobo? Ik stond daar alone

Dark/Ghost en misschien nieuw type 'Light'quote:
Ze doen sowieso geen Ice/Grass/Water/Fire/Electric als de ander Ghost/Dark is.quote:
Maar Psychic is Super Effective tegen Ghost.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze doen sowieso geen Ice/Grass/Water/Fire/Electric als de ander Ghost/Dark is.
Dat zou inderdaad kunnen, maar Normal is wel niet zo eindbaasachtig.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
Normal en Ghost zouden wel mooie types zijn, de perfecte tegenhangers die elkaar niet kunnen raken.
Nee, Psychic is neutral tegen Ghost. Je denkt dat omdat Psychic sterk is tegen Ghastly/Haunter/Gengar maar dat kwam door hun 2e type Poison.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar Psychic is Super Effective tegen Ghost.
Oh is er een nieuwe? Die oude stomwijzer was beter. Daar had je de D66-escape.quote:
Waarom praten, Ghost is juist effective tegen Psychic. In de serie toch ook? Met Haunter die ie nodig om Sabrina te beaten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar Psychic is Super Effective tegen Ghost.
Technisch gezien gaf ik de tip he. Met deze post:quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef ynuhh het volgende:
Bragi, ik wil je even bedanken voor de lasagne tip.
quote:
Het is Super Effectie tegen elkaar, ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom praten, Ghost is juist effective tegen Psychic. In de serie toch ook? Met Haunter die ie nodig om Sabrina te beaten.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is Super Effectie tegen elkaar, ja.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, Psychic is neutral tegen Ghost. Je denkt dat omdat Psychic sterk is tegen Ghastly/Haunter/Gengar maar dat kwam door hun 2e type Poison.
Dat is totaal niet logisch.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is Super Effectie tegen elkaar, ja.
De serie klopt niet altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom praten, Ghost is juist effective tegen Psychic. In de serie toch ook? Met Haunter die ie nodig om Sabrina te beaten.
Graag gedaan, ynuhh. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu, ik wil je even bedanken voor de lasagne tip.
Zeker, zeker. En met mij twee huisgenoten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Graag gedaan, ynuhh. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.
De stomwijzerquote:Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh is er een nieuwe? Die oude stomwijzer was beter. Daar had je de D66-escape.
Ja, en omdat die drie de enige ghosts waren in de 1e 150 dachten veel mensen dat.quote:
Die eerste met zoeen chick en dan moest je zeggen of ze lekker was of niet, en toen kon je ook kiezen voor de D66-escape en dan ging je rechtstreeks naar D66.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die eerste met zoeen chick en dan moest je zeggen of ze lekker was of niet, en toen kon je ook kiezen voor de D66-escape en dan ging je rechtstreeks naar D66.
Hier ook bij die 5 seconden wijzer. Op geen idee klikken en dan kom je bij d66quote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die eerste met zoeen chick en dan moest je zeggen of ze lekker was of niet, en toen kon je ook kiezen voor de D66-escape en dan ging je rechtstreeks naar D66.
CONSPIRACY THEORIESquote:The host of Pokémon Sunday, Nakagawa Shoko, blogged today about the character she is voicing in the thirteenth movie. With this, she mentioned about her love for Electric types and stated that due to this, she wants to get Zekrom. This statement was quickly removed from her blog but people managed to catch it in time. If this holds true then it will mean that Zekrom is of a Dragon and Electric type, a new and unique type combination. Remember though, this is NOT confirmed, albeit coming from a very likely source plus she could have removed it due to her being mistaken about Zekrom's type.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en omdat die drie de enige ghosts waren in de 1e 150 dachten veel mensen dat.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dat zou wel verklaren waarom ik dat nog alleen van Blue, Red en Yellow weet.
Mij boeit die hele AOW eigenlijk echt niksquote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
En de AOW moet omhoog naar 70. Je mag best eerder met pensioen, maar dat betaal je dan lekker zelf.
Verlagen naar 50 jaar, langer van je leven genieten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mij boeit die hele AOW eigenlijk echt niksDoe maar zo hoog mogelijk die leeftijd.
En dan verbaasd zijn dat jongeren niet mee gaan doen met die protesten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mij boeit die hele AOW eigenlijk echt niksDoe maar zo hoog mogelijk die leeftijd.
Word dan huisarts. Die zijn 1/3 van het jaar op vakantie.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verlagen naar 50 jaar, langer van je leven genieten.
Sowieso is het echt niks wat je krijgt, 700 euro per maand ofzo volgens mij, tyf toch opquote:Op maandag 31 mei 2010 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat jongeren niet mee gaan doen met die protesten.Nou fucking 2 jaar op je hele carrière is echt niets. Wel lullig als je er op rekent, maar het wordt heel langzaam ingevoerd dus tja. Verder moet het wel gewoon met die ontzettende vergrijzing.
Ja wat de fuck die doen heb ik ook nooit begrepen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Word dan huisarts. Die zijn 1/3 van het jaar op vakantie.
En dan allemaal pussies over de vloer krijgen met blauwe plekken en een verkoudheid.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Word dan huisarts. Die zijn 1/3 van het jaar op vakantie.
Wel chill.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja wat de fuck die doen heb ik ook nooit begrepen.
Die worden door medicijnfabrikanten mee op vakantie genomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja wat de fuck die doen heb ik ook nooit begrepen.
Zelfs in mijn dorp zijn er al 5 huisartsen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die worden door medicijnfabrikanten mee op vakantie genomen.
Dan gaan ze naar Amerika, krijgen alles betaald(ook zakgeld om van te shoppen) en moeten dan 3 weken lang. tijdens de middaglunch 1 uurtje naar gezeik van een nieuw medicijn luisteren.
De (huis)arts krijgt betaald vakantie, de fabrikant hoop dat de arts hun medicijn gaat gebruiken.
Ik stelde jou die vraag eerst.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef JanDePiraat het volgende:
wiens kloon is die potloodvis nou weer
ZIJ MAAR ZAKKEN VULLEN EN DE GEWONE BURGER KAN DE POT OPquote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die worden door medicijnfabrikanten mee op vakantie genomen.
Dan gaan ze naar Amerika, krijgen alles betaald(ook zakgeld om van te shoppen) en moeten dan 3 weken lang. tijdens de middaglunch 1 uurtje naar gezeik van een nieuw medicijn luisteren.
De (huis)arts krijgt betaald vakantie, de fabrikant hoop dat de arts hun medicijn gaat gebruiken.
HET IS EEN COMPLOT VAN DE OVERHEID.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZIJ MAAR ZAKKEN VULLEN EN DE GEWONE BURGER KAN DE POT OP
EN ER IS ZELFS GEEN GELD MEER OM DE BURGER DAARBIJ TE HELPEN.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZIJ MAAR ZAKKEN VULLEN EN DE GEWONE BURGER KAN DE POT OP
Achter de glazen verscholen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
huisartsen zijn ook altijd van die stoffige personen met een overhemd en een ouwe wollen trui
DIT KAN ZO NIET LANGER HIER MOET WAT AAN GEDAAN WORDEN! DIE VERMADELIJDE DOKTERS ZITTEN GEWOONWEG TE STROOIEN MET ONZE CENTJES ALSOF HET PEPERNOTEN ZIJN!!!! DAAROM STEM WILDERS JONGENS DIE KAN ER WAT TEGEN DOEN DIE ZORGT ECHT VOOR VERANDERINGEN, WATN IEDEREEN WEET DAT UITEINDELIJK DE MOSLIMS DE BOOSDOENERS ZIJN HIER, DIE HOOFDDOEKJES HEBBEN GEEN RESPECT VOOR ONZE CULTUUR HOE DURVEN ZE! EN DE MINARETTEN SCHIETEN ALS PADDESTOELEN UIT ONZE MOOIE GROND, NOG EVEN EN DE SHARIA WORDT INGEVOERD!!! DE OVERHEID IS AAN GROTE VERANDERINGEN TOE, VAN ONDERAF IS ALLES CORRUPT, EN DIE DOKTERS ZIJN NOG MAAR HET PUNTJE VAN DE IJSBERG!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |