Wat is s&g ook alweer?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk die chicks pakken die in S&G posten.
Nee, ik vind WD zo leukquote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou voor wolvendagen gaan, dan ontploft de SC.
Sexy & gewaagd. Die scare chicks met hun lelijke lichamen die geilen op aandacht van kansloze rukkers.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sexy & gewaagd. Die scare chicks met hun lelijke lichamen die geilen op aandacht van kansloze rukkers.
quote:
Wel als je van PUB komt.quote:
Wat is het verschil met deze SC?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sexy & gewaagd. Die scare chicks met hun lelijke lichamen die geilen op aandacht van kansloze rukkers.
Dat topic in Tweakersquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Skylark. het volgende:
25 graden. Dat is echt kut, de fan in m'n pc is al bijna stuk en dan raakt mijn HDD oververhit.
![]()
Daar posten ze pics.quote:
Oja, duhquote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaquote:
Nou veel plezier, want de boulevard is deels niet eens bereikbaarquote:
Heb ik niet meer, maar er was een KLB topic over. En dat topic op Tweakers ging er dus over hoe je je computer koel kunt houden tijdens de zomer en je zag daar allemaal nerds hopen op kutweer en technieken bespreken.quote:
Waarom dat nou weer?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou veel plezier, want de boulevard is deels niet eens bereikbaar
kanker ik wil linkquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, maar er was een KLB topic over. En dat topic op Tweakers ging er dus over hoe je je computer koel kunt houden tijdens de zomer en je zag daar allemaal nerds hopen op kutweer en technieken bespreken.
What is that a sprig of parsley? Don't give me that fucking garbage.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rub that shit on your dick before you eat it.
En 3 seconden voor ik dit bericht las, las ik dit:quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rub that shit on your dick before you eat it.
Mag ik mee-eten?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet nu wat de pot vanavond schaft.
Verbreding van het strand en vernieuwing van de boulevardquote:
Oh, maar daar zijn ze al lang mee bezig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verbreding van het strand en vernieuwing van de boulevard
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, maar daar zijn ze al lang mee bezig.
Ik was er vorig weekend nog.
Het was vreselijk druk vorige week, ik was er rond 6 uur ofzo en heb echt een half uur er over gedaan om die parkeergarage in te komen.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Je kan er ook nog maar aan een kant in met de auto.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was vreselijk druk vorige week, ik was er rond 6 uur ofzo en heb echt een half uur er over gedaan om die parkeergarage in te komen.
Oké, lekker handig.
Maar zaterdag ga ik naar het Royal Beach Concert.
Ik moet het wel op tijd weten natuurlijk.quote:
Ik stond gewoon in de parkeergarage Scheveningen-bad.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja, die parkeergarage is echt pure horror, ik lach de mensen ook altijd uit die in de rij staan.
Vooral bij dat Circustheater is het erg.![]()
Beter parkeer je ergens gratis in een woonwijk en ga je verder met de tram.
Gay zijn is duur, Otis!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dan laat je Julio gewoon zitten met zijn fameuze ovenschotel?
Oh nee, das niet handig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik stond gewoon in de parkeergarage Scheveningen-bad.
Maar ik moest wel, want diegene met wie ik was liep met haar enkel ingetapet. Dus ver lopen was niet echt een optie.
Nee, precies.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, das niet handig.
Invalide en het openbaar vervoer.![]()
Die kaartjes voor dat concert zijn nog best aan de prijs.
55 euro
Iedereen is hier welkom.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moet het wel op tijd weten natuurlijk.
Waarom zeg je dan eerst 'misschien' tegen mij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |