Wat is s&g ook alweer?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk die chicks pakken die in S&G posten.
Nee, ik vind WD zo leukquote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou voor wolvendagen gaan, dan ontploft de SC.
Sexy & gewaagd. Die scare chicks met hun lelijke lichamen die geilen op aandacht van kansloze rukkers.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sexy & gewaagd. Die scare chicks met hun lelijke lichamen die geilen op aandacht van kansloze rukkers.
quote:
Wel als je van PUB komt.quote:
Wat is het verschil met deze SC?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sexy & gewaagd. Die scare chicks met hun lelijke lichamen die geilen op aandacht van kansloze rukkers.
Dat topic in Tweakersquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Skylark. het volgende:
25 graden. Dat is echt kut, de fan in m'n pc is al bijna stuk en dan raakt mijn HDD oververhit.
![]()
Daar posten ze pics.quote:
Oja, duhquote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaquote:
Nou veel plezier, want de boulevard is deels niet eens bereikbaarquote:
Heb ik niet meer, maar er was een KLB topic over. En dat topic op Tweakers ging er dus over hoe je je computer koel kunt houden tijdens de zomer en je zag daar allemaal nerds hopen op kutweer en technieken bespreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |