Dat spel heet 'Don't do drugs, girl'.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
Weet iemand hoe zo'n spel heet waarin je zo'n man bent en in het begin van het spel begin je op een groot blok steen. Daar moet je vanaf springen en dan moet je allemaal poppetjes met grote maskers verslaan.
Badrquote:Op maandag 31 mei 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.chief108.com/showthread.php?t=7794
(5:14)
Van deze.quote:
gast wat kom je praten danquote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent op de losermeter niet meer ver van AP verwijderd.
Oh noes shit is aan homie zie ze flamen hij burnt hem plat.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kunnen jij en Laki niets anders zeggen als iemand zoiets tegen jullie zeggen?
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh noes shit is aan homie zie ze flamen hij burnt hem plat.
Tantoe lauw zie ze vies hard bouncen op die beat waarop ze vaker bossen.
Crack, wat doe je bij PV thuis.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom praten. En waarom ben ik niet meer je favo fokker in je fobo? Ik stond daar alonequote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niet mattie.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom praten. En waarom ben ik niet meer je favo fokker in je fobo? Ik stond daar alone

Dark/Ghost en misschien nieuw type 'Light'quote:
Ze doen sowieso geen Ice/Grass/Water/Fire/Electric als de ander Ghost/Dark is.quote:
Maar Psychic is Super Effective tegen Ghost.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze doen sowieso geen Ice/Grass/Water/Fire/Electric als de ander Ghost/Dark is.
Dat zou inderdaad kunnen, maar Normal is wel niet zo eindbaasachtig.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
Normal en Ghost zouden wel mooie types zijn, de perfecte tegenhangers die elkaar niet kunnen raken.
Nee, Psychic is neutral tegen Ghost. Je denkt dat omdat Psychic sterk is tegen Ghastly/Haunter/Gengar maar dat kwam door hun 2e type Poison.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar Psychic is Super Effective tegen Ghost.
Oh is er een nieuwe? Die oude stomwijzer was beter. Daar had je de D66-escape.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |