DIE WAS ZO HARD HEquote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik deed meestal dit op mijn Windows 3.11.
[ afbeelding ]
Dat is dat level met die struisvogelsquote:Op maandag 31 mei 2010 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Die deed ik laatst ook maar ik zat vast bij dat level waar van die apen je moeten gooien.
Moet je precies door de goeie aap weggegooid worden om verder te komen
Dat is het 3e level als ik het mij goed herinner.quote:
STUNTS 4D!quote:
TIMON EN PUMBAA FUCKING HOMOquote:Op maandag 31 mei 2010 17:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is het 3e level als ik het mij goed herinner.
Sowieso dat bonuslevel waar je allemaal die kevers kunt eten met Simon en Pumba.
Die mapmakerquote:
ECHT HE WTF SIMON WTFquote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo'n fout maken.
heeft hij soms geen respect voor de leeuwenkoning?
De eerste trackmania welquote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef Maisnon het volgende:
Trackmania is de spirituele opvolger van Stunts en minstens zo geweldig
Voor mij ook nostalgisch
Ik had betere dingen te onthouden, niet de namen van 2 bijrolspelers.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo'n fout maken.
heeft hij soms geen respect voor de leeuwenkoning?
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 17:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De eerste trackmania wel. Ik heb die demo 100 uur gespeeld ofzo.
BIJROLSPELERS WTF DOE JIJquote:Op maandag 31 mei 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had betere dingen te onthouden, niet de namen van 2 bijrolspelers.
Doet me denken aan Ugh!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:59 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Had voor die tijd echt fraaie graphics.
Dat is van die man met zo'n pantervacht en een houten knuppel.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:59 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Had voor die tijd echt fraaie graphics.
Nicequote:Op maandag 31 mei 2010 17:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ooken toen de hele versie gekocht en heel veel gespeeld en de opvolger gewonnen met een banen ontwerp wedstrijd.
En daar de 3e hoogst gescoorde baan gemaakt
Gast ik was die naam vergetenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:01 schreef Bragi het volgende:
DEZE WAS ECHT TOF.
Rockford.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik moest net ook even een paar seconden in m'n geheugen graven omdat ik er niet op kwam.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast ik was die naam vergetenIk heb zo'n zwart wit versie 103129o01239012x gespeeld.
Wat was d'r mee dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:15 schreef Potloodvis het volgende:
Even Badr Hari zijn fout bekijken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |