Liefdevolle oudersquote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Bragi het volgende:
Flabber's grote Hielden Jouw Ouders Van Je Test
[..]
Misschien niet echt iets voor de jeugdige mensen hier.
wat is dit voor attitudequote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben gewoon stil man, je bent net ongedierte hoe je doet de laatste tijd.
Ik vind de mensen die het 'grappig en leuk' vinden minstens zo erg. God, wat walg ik van zulke mensen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben echt een klopjacht op die bitchslap neger geopened. Terecht
Same.quote:
Ik waardeer dit soort muiterij niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als e-friend kan ik dit beter in je face zeggen dan gaan backstabben.
Wees maar niet bang, e-helden zullen het heus niet te bont maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die het 'grappig en leuk' vinden minstens zo erg. God, wat walg ik van zulke mensen.
Same, maar iets hogere score.quote:
hoezo hadden?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Of van zo'n pvc-buis met van die pijltjes gerold van magazines!
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik had zo'n bal met een touwtje en zo'n riem, daarmee leerde ik hooghouden.
Jonkie.quote:
Ja een gele tock?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ookdie kon je zo om je middel doen
Kenker dat was vetquote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Of van zo'n pvc-buis met van die pijltjes gerold van magazines!
Met zo'n plastic bal?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik had zo'n bal met een touwtje en zo'n riem, daarmee leerde ik hooghouden.
Ik laat het hemquote:Op maandag 31 mei 2010 17:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jonkie.Vraag het aan je bejaarde vriend.
Automattenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die vroeger deze automat niet hadden![]()
:
[ afbeelding ]
Hahahahaha ik had 3 van die autokleden manquote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
:
[ afbeelding ]
Ik had zo'n andere, die in de breedte liep.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
:
[ afbeelding ]
kankerquote:Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef Mozy het volgende:
Ik had een Snes, en Nintendo 64, en Playstation 1, en een Xbox, en een Playstation 2, en een Xbox 360
En een Gameboy pocket, en een gameboy colour, en een gameboy Advanced SP en een Nintendo DS.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
:
[ afbeelding ]
Ik een Nintendo 64, Playstation 2, Gameboy Pocket en Gameboy Colour.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef Mozy het volgende:
Ik had een Snes, en Nintendo 64, en Playstation 1, en een Xbox, en een Playstation 2, en een Xbox 360
En een Gameboy pocket, en een gameboy colour, en een gameboy Advanced SP en een Nintendo DS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |